Mitä instrumenttiä soitat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysymys kuuluu siis mitä instrumenttiä soitat? Vai soitatko mitään?

Tarkoitan siis puhelimen ja ovikelon lisäksi.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Trumpettia.

Jazz painukoon hiiteen, barokkia sen olla pitää. Myös Wagnerilla on komeita vaskikohtia...

Toisinaan pimputtelen myös hieman pianoa.

Vierailija

Jokainen itseään kunnioittava hippi osaa soittaa kitaraa. Omistan näitä kielisoittimia neljä kappaletta: yhden teräskielisen akustisen Yamahan, yhden nailonkielisen pikkukitaran, yhden erikoisen jazzkitaran ja Gibsonin Epiphonen jota käytän sähköskittana. Nykyisin en ole jaksanut hirveästi soitella, bändikin hajosi pari vuotta sitten. Olimme muutenkin kyllä aika surkuhupaisa yhtye. Sydämessäni soi blues taukoamatta.

Vierailija

Annasku muistelen

- helistimiä
- kukkopilliä
- pajupilliä
- nokkahuilua
- melodicaa
- huuliharppua
- kitaraa (kompi/basso)
- kosketinsoittimia (sähköurkuja)

jäiköhän jotain pois? ei ainakaan mitään merkittävää.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä soitin pianoa ja kitaraa kouluaikoina, mutta en enää moniin vuosiin. Pianonsoittoa kannattaa opettaa lapsilleen, sillä siitä oppii sorminäppäryyttä.

Vierailija

1. Kitaraa, jo puolentoista vuosikymmenen ajan.

2. Rumpuja (perusbiittiä ...).

3. Pianoa, Ukko-Nooan ja parin muun yksinkertaisen värssyn verran.

Vierailija

Klassista kitaraa(musiikkiopistossa kohta 9 vuotta), lisäksi jonkin verran sähkökitaraa ja -bassoa. Nokkahuilua ja kanneltakin osasin vielä ala-asteella jonkin verran.

Vierailija

olen yrittänyt viime aikoina opetella soittamaan, kun nekin on tullut hankittua. Nokkahuilua ei kai kannata edes mainita...

Vierailija

Itse osaan vaan bassoa tällä hetkellä omistan warwickin nelikielisen Rockbass sarjan corveten (RB sarja o warwickin halppis sarja, mutta riittävän laadukas).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat