riippuvaisuutemme

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tunnustaako teistä kukaan olevansa/olleensa riippuvainen tästä porukasta? Cosini tunnustaa. Tietokone meni rikki. Se perrrrkeleen
Acerin N-kirjain petti. Aivan kauheat kaks-kolme viikkoa......
Lomalla ollessa ei viitti mennä töihin.
Panipa miettimään ja järkytti riippuvuus, enemmänki riippuvuus porukasta ku tietokoneesta......

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Tässä esimerkki terveestä yhteisöllisyydestä; häntä kiinnostavat todelliset ihmiset ja heidän ajatuksensa, eikä niinkään pompöösi idealistinen retoriikka ja siihen kuuluvat myyttiset arkkityypit.

Vierailija
cosini
Tunnustaako teistä kukaan olevansa/olleensa riippuvainen tästä porukasta? Cosini tunnustaa. Tietokone meni rikki. Se perrrrkeleen
Acerin N-kirjain petti. Aivan kauheat kaks-kolme viikkoa......
Lomalla ollessa ei viitti mennä töihin.
Panipa miettimään ja järkytti riippuvuus, enemmänki riippuvuus porukasta ku tietokoneesta......

Olin tältä foorumilta aikaisemmin jonkin aikaa poissa vapaaehtoisesti. Koville otti aluksi.

Tietokone on myös hajonnut jonkun kerran. Mutta minä menin aina samana päivänä ja ostin uuden tilalle. Se oli minulle vakava asia. jotta kovin tunsin riippuvuuteni koneeseen ja koneen mukana foorumeihin missä oleilen.

Mutta on kai sitä pahempaakin riippuvaisuutta olemassa mitä tietokone? Esim. alkoholi, huumausaineet, savukkeet.
Jotta en pidä riippuvaisuuttani pahana. Ehdin silti tehdä töitä ja tavata kavereitakin. Mutta täytyy silti myöntää että foorumeissa ja yhdessä chat, niissä kuluu aikaa aika paljon. En valita. Itsehän tieni valitsen.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Tietokone on myös hajonnut jonkun kerran. Mutta minä menin aina samana päivänä ja ostin uuden tilalle. Se oli minulle vakava asia. jotta kovin tunsin riippuvuuteni koneeseen ja koneen mukana foorumeihin missä oleilen.

Tietokone ei ole hajonnut vielä kertaakaan, mutta olisipa se niin helppoa, että voisi samana päivänä mennä ja ostaa uuden tilalle. Tavallinen tapahtumien kulku on semmonen, että ostopäälle satuttuani ensin vertailen eri osia pari kuukautta, sitten tilaan jostain nettikaupasta tahi Saksasta jotain semmoisia juuri markkinoille tulleita komponentteja, joiden saatavuus on heikko ja odottamiseen menee kuukausi. Lopulta jäähdytyssiilien pohjien hiomiseen ja asentamiseen, koneen kokoamiseen, ohjelmistoasennuksiin ja ajuriviilailuihin menee pari päivää.

Nervus rerum

Vierailija

No, vielä ei ole tietokoneelta kovin pitkään olla poissa. Viime kesän rippileirillä alkoi tulla vieroitusoireita(kun oli kulunut yli viikko). Lyhyemmällä ajalla ei ole tullut juuri kaivattua. Viikko menee kevyesti ilman oireilua.

Vierailija
Ayla

Tietokone on myös hajonnut jonkun kerran. Mutta minä menin aina samana päivänä ja ostin uuden tilalle. Se oli minulle vakava asia.

Kuinka niin hajosi? Sulivatko kaikki osat yhteen kiinni? Olet varmaan tietokonemyyjien unelma, näytönohjaimen hajotessa ostetaan uusi kone. Hommaat varmaan myös uuden auton kun siitä menevät renkaat rikki.

Vierailija

Eipä tässä mitään kummempaa riippuvuutta ole. Joskus jos ei pääse koneelle niin alkaa mietityttämään että hitsi jos nyt missaa jonkun hyvän sanasodan, mutta eipä mulla sormet mitenkään syyhyä päästä koneelle. Riparilla kun olin yli viikon niin en kertaakaan miettinyt foorumia.

Vierailija
cosini
Onkohan Echillä ollut jälleen huono päivä vaiko pelkkää verryttelyä.????

Kaikki päivät on hänelle huonoja. ei kannata välittää....

Vierailija

Echillä on inttiinmenopäivä ja häntä korsoroi. Olkamme ymmärtäväiset.

Myönnän vahvan riippuvuuteni porukasta. Lomareissun aikaan koetin pysytellä irti Papan tuella. Hän salli vartin kirjautumisen kerran viikossa. Verinaarmut näkyvät vieläkin.

Vierailija
Mummo

Mummo taitaa olla nyt hiukan erheentynyt. Ei homot mene armeijaan. Ne hankkii vapautuksen tai menee sivariin!

Vierailija
Mummo
Älä jaksa! Junha vatto

Jaksa mitä? Echihän on itse ilmoittanut olvansa homo ja myös ihan itse ilmoittanut ettei aijo käydä armeijaa!

Kyllä Mummokin on nämä viestit huomannut.

Abdul Az: Upseeri ja herrasmies

Vierailija

En ole ehtinyt riippuvaiseksi, mutta kuka tietää. Oikeassa elämässä harvoin pääsee sanomaan mihinkään asiaan mitään. Täällä ainakin saa kirjoitella ja purkaa mieltään.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Pari tyrskähdystä varmaan kuuluisi, jos sanoisin etten ole addiktoitunut palstaan ja poppooseen.

Addiktiossani on yksi positiivinen piirre. Koska minulla ei ole nettiä kotona, addiktioni ei ulotu vapaa-aikaan. Pystyn siis helposti olemaan pitkäänkin pois palstalta, mutta nettiin päästessäni se on mahdottomuus.

Työnantajani mielestä tämä riippuvuuteni ei siis välttämättä ole pelkästään positiivinen asia, vaikka työni näiden pakollisten 'annosteni' ohella mallikkaasti hoidankin.

Sitäpaitti nyt kun omavalintaisesti siirrän kesälomaani loppuvuoteen, en kykenisi toimistossa kykkimään ilman säännöllistä pläräämistä täällä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Mummo

Vitutuksen taso on nyt kummasti laskenut. Kävin paikan päällä kirjoittamassa paperit kuntoon ja sivari on edessä lähitulevaisuudessa.

Ayla
cosini
Onkohan Echillä ollut jälleen huono päivä vaiko pelkkää verryttelyä.????

Kaikki päivät on hänelle huonoja. ei kannata välittää....

Olen lievästi ärsyyntynyt siitä ettet lainkaan suostu vastaamaan lähettämiini viesteihin riippumatta niiden sisällöstä. Tajuatko kuinka loukkaavaa ja epäkunnioittavaa käytöksesi on? Kannat vieläkin jotain puoli vuotta vanhaa kaunaa asiasta jota en kykene edes muistamaan enää. Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään sinua vastaan, olen ottanut kantaa muutamaan mielestäni epätieteelliseen kommenttiin ja rotupoliittisiin mielipiteisiisi. Minusta on kummallista että otat henkilökohtaisesti kaiken kirjoittamani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat