Hömppätesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Himotestilinkkaajamummo on niin helteen pökerryttämä, että lankesi tämmöiseen VOIMAELÄINTESTIIN

On suomeksi, joten pehmennelläkin pääkyllä pärjää.

Jostain kummallisesta syystä voimaeläimni on Susi. Taidan mennä hiukan ulvomaan parvekkeelle.
http://www.unenkulkija.net/sielu/voimaelain.rmd

Sivut

Kommentit (78)

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005

Voi pee... Mummo ja Geena söisi minut aamupalaksi. Olen kettu, ja sekin vain 6:lla pisteellä. 6:lla pistellä myös pöllö ja kotka.

Yksinäinen susi olis ollu paras.

Vierailija

täyden kympin [size=150:m2m1jtng]SUSI[/size:m2m1jtng]

seuraavana olisi tarjolla

9 Käärme
8 Hevonen
8 Ilves
7 Karhu
7 Kauris

Vierailija

Voimaeläimesi 7:llä pisteellä on Susi.

Voimaeläin on määritelty siten mitkä eläimen piirteet ja sinun piirteesi vastasivat lähiten toisiaan. Pistemäärä tarkoittaa miten omat piirteesi osuivat eläimen piirteisiin.

Viisi seuraavaksi voimakkainta eläintä olivat:

pst eläin
7 Hevonen
7 Koira
6 Karhu
6 Kauris
5 Kissa

Olen versatiili veijari.

Vierailija

8 pistettä ja Pöllö. Viisauden perikuva.

No senkö takia venähtääkin usein yöhommiksi ihan huomaamatta... kieltämättä tykkään liihottaa äänettömästi omissa oloissani hiljaisuudessa, usein kun muut ovat nukahtaneet.

Seuraavat viisi ovat:

8 Kotka
5 Korppi
5 Kurki
3 Lepakko
3 Perhonen

Vierailija

Mitä tuommoinen voimaeläin oikein tarkoittaa?
Jotain esoteerisjungilaista newagehuttua?

Hirmuinen susilauma tänne kirjoitteleekin. Pyhtykäämme ponnekkaasti vaatimaan susiensuojelua paremmaksi. Muutoin vielä useampi kirjoittaja päätyy Letun kellariin nahotettavaksi.

Vierailija

Olen majava, 8 points. Käärme tai kotka 6 points. Kiinalaisen horoskoopin mukaan hevonen sai vain 3 pistettä. Mene ja tiedä. Majava on ihan hyvä, ahkera rakentaja.

Vierailija

Voimaeläin on esimerkiksi intiaanikulttuureissa oleva käytäntö, jonka mukaan ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kuvaa jokin eläin. Voimaeläintä ei voi itse valita, vaan valinnan tekee heimon "shamaani".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat