Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse lopetin viinan ja kahvinjuonnin, nyt juon vain vihreää teetä!

Hupaisa kommentti lainattu toiselta foorumilta:

- Ajelin säärikarvat
- Leikkasin kynnet
- Pesin hampaat
- Kävin puntarilla
- Ketselin itseäni peilistä ja tulin siihen lopputulokseen, että olen lihava ja ruma

Sivut

Kommentit (282)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Söin tukevan aamiaisen ja aloin laihduttamaan taas.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Moro !Kävin syömässä ravintolalaivassa ;aivan sikaa hyvää ruokaa , muutamalla bisukalla luonnollisesti .Sitten minä sika menin törsämään lekaan whiskya .Sitä tässä nautiskelen . Ei ole äijäääää Ps: vuokrasin Linnunradan käsikirja liftareille -video .Parempiakin on nähty .Yhteiskuntaan ja maailmaan kohdistuva kritiikki oli mielestäni liikaa , ja byrokratiaan

Vierailija

Eilen illalla lähdin "yhdelle oluelle", ja paluumatkallani, joka oli jo tämän vuorokauden puolella, teloin päissään jalkani! Se jos mikä on "äijää". Sen jälkeen kävelin (linkutin) vielä kylmän rauhallisesti kotiin, hammasta purren.

Nyt nilkkani muistuttaa lähinnä erään joukkuelajin pelivälinettä. Mutta lääkäriin en lähde, en edes periaatteesta. Jos hölmöillään, niin kestetään se kuin... äijä. Ja särkylääkkeitä en luonnollisestikaan syö kuin äärimmäisessä hädässä - eikä minulla niitä edes olekaan. Ja tällä jalalla ei apteekkiin lähdetä.

Ehkäpä tuo turvotus huomiseen mennessä hellittää, niin pääsee viina.. eikun ruokakaupassa käymään. Prkl. Nyt katselen äijämäisesti leffaa, ja nautin kesästä täällä sisällä.

Edit: Parhaimmistakin kirjoista julkaistaan uusia painoksia.

Vierailija

En muista mitä "äijää" olen tehnyt tänään mutta tässä on päivän anti-äijäteot:

Katselin Starship troopers nimisen leffan jota typerät kriitikot ovat pitäneet "äijä" leffana vaikka todellisuudessa se sisältää kritiikkiä fasismia, Yhdysvaltoja ja toimintaelokuvista tuttua machokulttuuria kohtaan. Tämän jälkeen keskustelimme Neonomiden kanssa miehen omistusoikeudesta naisen ruumiseen ja siitä kuinka miesten esittämien yhteiskunnallisten mielipiteiden takaa löytyy erilaisia implisiittisia merkityksiä. Tämän lisäksi puolustin tällä foorumilla naisten kiintiöitä johtajapaikoille.

Vierailija
Echi
Katselin Starship troopers nimisen leffan jota typerät kriitikot ovat pitäneet "äijä" leffana vaikka todellisuudessa se sisältää kritiikkiä fasismia, Yhdysvaltoja ja toimintaelokuvista tuttua machokulttuuria kohtaan.

Niin sisältää, mutta kun puhumme niin tökeröstä elokuvasta kuin Starshit Troopers, niin sen äijyys-faktori ylittää sen kantaaottavuus-faktorin monilla parseceilla. Melkein täydellinen beer&beef-leffa siis. Toinen loistava oluen kyytipoikana nautittava pätkä on tietenkin legendaarinen From Dusk Till Dawn (Hämärästä Aamunkoittoon).

Ja mikäs olisi sen äijämäisempää kuin puolustaa foorumilla hentoja ja kauniita naisia. Tämän jälkeen voi tuntea olonsa lähes täydellisen äijämäiseksi. Räyh!

Vierailija

Jaa? Minusta sen elokuvan räiske on niin yliampuvaa (tai maaliin osuvaa), ja propagandakritiikki niin messevää, että kyseessä on suorastaan lajityyppi huumori.

Vierailija

Älkööt käsittäkö väärin,

tökerö ehkä, mutta kuitenkin ihan viihdyttävä leffa. Katsoinkin sen itseasiassa tuossa pari kuukautta sitten taas kerran, ja omasta mielestäni se on kuitenkin niin kieli poskessa tehty pätkä, ettei edes sitä yhteiskuntakritiikkiä kannata liian tosissaan ottaa. Mutta löytyy niitä oikeastikin kantaaottavia elokuvia...

Kuten esimerkiksi tänä iltana tuleva Pimeyden Armeija. Har har!

Vierailija
linssilude
Hupaisa kommentti lainattu toiselta foorumilta:

- Ajelin säärikarvat
- Leikkasin kynnet
- Pesin hampaat
- Kävin puntarilla
- Ketselin itseäni peilistä ja tulin siihen lopputulokseen, että olen lihava ja ruma

Fillari-lehden foorumilta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat