Lukemistasi odottava kirja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kirjasto on hyvin tärkeä paikka. Joillekin meistä. Olen intohimoinen kirjastojen ystävä. Myös lukemisen.
Monilla kesälukeminen on erilaista kuin syksy-, talvi-, tai kevätlukeminen.
Hain juuri kirjastosta Paavo Haavikon "Ei. Siis kyllä." ja Heidegger, Ajattelun aiheita, toim. J.Backman ja M.Luoto.
Onko kukaan lukenut???
Plaraamisen jälkeen huomiota kiinnitti Haavikon ajatus sotaan syyllisistä ja toisaalta syyttömyydestä: sekä tyhmä että väärässä on paha tauti.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Minä ostin muutama päivän sitten kirjan : Angels & Demons. Dan Brown on senkin kirjoittanut. Täytyisi alkaa lukea sitä piakkoin.

Täytyisi lukea myös se Da Vinci -kod.

Vierailija

Angels & Demons on parempi kuin Da Vinci Koodi.
Mulla lukemista odottaa David Ray Griffinin "The 9/11 Commission report: Omissons and distortions".

Vierailija

Minä en ole vapaaehtoisesti lukenut kuin yhden kirjan koko elämäni aikana. Koulussa aikanaan pistivät lukemaan Seitsemää veljestä sun muita.

Vierailija

Seitsemän veljestä on parempi kuin Da Vinci koodi, vaikka seki oli hyvä. Veljekset kuin ilvekset on vaan parempi. Mummielestä.

Vierailija

Tällaisia olisi tarkoitus lueskella kesällä

Charles Kittel: Introduction to Solid State Physics
Martin & Shaw, Particle Physics
S. Elliott, The physics and chemistry of solids

Vierailija

Pitää mainita, että en missään nimessä aio lukea Da Vinci koodia. Etsin parhaillaan kirjaa nimeltä Knife Of Dreams.

Vierailija

Jihuu! Kesälomani alkoi. Vaikka kirjahylly pullistelee lukemattomia kirjoja, ostin alesta lisää, ettei vain lukeminen lopu kesken. Olen nopea lukija. Viikonloppuna luin kolme kirjaa plus lehtiä, yökin saattaa vierähtää, mutta silti en nuku kuutta tuntia pidempään.

Dan Brown - Meteoriitti (Demons and Angels odottaa myös lukemista)
Simon Cox - Dan Brown Kumppani - Knäck da Vinci Koden
Anne Holt - Julkkismurhat
Helen Dunmore - Keskustelua kuolleiden kanssa (trilleri)
Åsa Larsson - Aurinkomyrsky
Inger Frimansson - Mörkerspår

Vierailija
wizard
Pitää mainita, että en missään nimessä aio lukea Da Vinci koodia.

Sama juttu. Kirjasta on jaksettu jauhaa niin paljon kaikissa medioissa että se on menettänyt mielenkiintonsa, eikä vähiten siksi että juoni on spoilaantunut jo. Olen melko varma etten muutenkaan pitäisi siitä. Ärsyttävintä on se että kirjailija selittää teoksen sisältävän paljon historiallisia faktoja, jotkut oikeasti vielä uskovatkin tämän.

Vierailija

Olen myöskin ajatellut lukea Dan Brownin Enkelit & Demonit kirjan ja Danten Helvetti kirjan, mutta kesällä ei ole ollut aikaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat