Seuraa 
Viestejä45973

Samoilla säännöillä kuin Ding Dinginkin kilpailut, eli: kuvassa kymmenen vihjettä jotka liittyvät yheen tiettyyn vuoteen. Toivottavasti ei ole liian helppo.

Koska muuten olet Ding Ding tekemässä lisää näitä vuosiarvoituksia? Ne olivat mukavan haastavia ja todella upeasti toteutettuja

Vuosi on siis 1982. Hemmetin hyvä vuosi muuten.
Vihjeistä tiedetty Ford Sierran julkistusvuosi, Grace Kellyn kuolinvuosi (postimerkki), Commodore 64 esittelyvuosi (Commodoren logo), Falklandin saarten sota (saaret haaleana taustalla), Keke Rosbergin F1 MM-vuosi (kypärä), Italian futis MM-vuosi (lippu taustalla) ja Mauno Koiviston valinta Suomen presidentiksi (Manchester Unitedin logo).

Vielä on arvaamatta vasen alakulma, kuvan keskusta ja ruisku joka osoittaa Falklandin saarten pääkaupunkia.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sen noin helppo pitäny olla

No on siinä vielä kahdeksan kohtaa ihmeteltävänä. Tuo logo keskellä pitäisi ainakin olla vaikea, ja siinä on kaksi vihjettä.

EDIT: Kuusi kohtaa.
EDIT2: puolet tiedetty jo

Nist
1956 - siinähän se lukee setelissä. höh.

Postimerkki on vuodelta 1956. Julkaistu ilmeisesti Grace Kellyn ja Rainierin häiden kunniaksi.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031

Annan nyt muiden vuorostaan yrittää.

Minä olen luvannut pitää yhden mikä vuosi -kisan ennen syksyä. Se voisi olla elokuussa. Ilmoitan siitä hyvissä ajoin vaikkapa omassa allekirjoituksessani.

salai
Seuraa 
Viestejä8168

Höh, vasta nyt katsoin kuvaa ja sitten totesin pettymyksekseni Tollukan sen jo keksineen:

Höh2: DeLorean oli ilmeisesti myyty aikaisemmasta aihetta käsitelleestä viestistäni [Paluu tulevaisuuteen], koska kuva oli hävinnyt.

PS. Onkohan mulla se jossakin tallessa, siinä oli kai tyyppikilpi siitä autosta?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

De Loreanin konkurssivuosi oikein. Ruiskulla en hakenut AIDS-aihetta, mutta jotain muuta tappavaa sensijaan.

ManU:n logon keskiosa liittyy kuninkaallisiin.

Eikö porukkaa enää kiinnosta, vai ovatko nämä kaksi viimeistä muka vaikeita? Senverran helppaan, että Wikipediasta löytyy molempiin ratkaisu helposti yhdeltä sivulta.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1964

USA:ssa kuolemantuomio pantiin täytäntöön myrkkyruiskeella ensimmäisen kerran 1982, kun Charles Brooks teloitettiin Texasissa. Mutta miten se liittyy Stanley:in tai Falklandiin? Ehkei liitykään.

Stanley-nimisiä on teloitettu, mutta en ainakaan löytänyt vuodelta 1982.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat