verhon takaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistaakseni joku muukin on ihmetellyt tätä samaa asiaa joskus aiemmin. Kun kirjauduin, palstalla oli 11 rekisteröitynyttä, 5 piilotettua ( keitä he mahtavatkaan olla????? supon tyyppejä???vitsivitsi,mikä se itäsksalainenolikaan,stasi, huono vitsi)
mutta ennenkaikkea 53 vierasta, jotka ymmärtääkseni ovat aiemmin ja yleensäkin joskus kirjautuneita)
käydään kurkkaamassa ketä siellä on, saako juttukaveria tai riitapukaria.
Mitäpä jos tutustuttais niihin...
Open house.

Kommentit (6)

Vierailija

Minä olen yksi "piilotettu". Ja vieraista moni vain lukee palstaa ja luultavasti mukana jokunen jäsenkin.

Meidän FBssä on hirveetä. Juuri nyt siellä on yhteensä 1678. Niistä on sisään kirjautuneita 684. Ja loput 994 on vieraita ja ehkä heistä joku harva on jäseniä.

Siellä oli probleema jokin aikaa sitten. Foorumi oli hidas kuin etana ja sitten lopulta se seisoi melkein paikallaan. Nyt ne saanut sinne lisää, mitä se oli, RAM-minne kaiketi. Siellä silloin jo jäsenet ehdotteli että ei antaisi vieraitten tulla sinne ennen kuin on hankittu lisää minneä.

Tiede.fi on siitä hyvä että tämä paikka ei ole iso.

Vierailija

mistä asioista te niin kauheasti puhuitte ja kohkasitte, että paikat meinas tukkeentua???? Kiinan politiikasta.?? Ajokortin myöntämisiästä?? Suomen Leghornkanojen liitolentoonlähtöyhdistyksestä???? Sammakoiden sukupuolisuuntautuneisuudesta?????? Pääsiäisnoitien ja pääsiäiskokkojen historiallisesta yhteensovittamisesta????

Vierailija

Se on iso foorumi. Monen monta kertaa isompi mitä Tiede.fi on. Ja siellä on myös todella valtavastsi jäseniä ja vieraita. Ei kuulema riittänyt se RAM-minne.

Se on ruotsalainen foorumi, mutta server on Englannissa ja näin ollen FB on sekä ruotsalaisen- että englantisen lain alla. Sen takia se ollut jo aikoja sitten englantilaisella serverillä, kun Ruotsi taisi sen sulkea kauan sitten. Siellä on näes elämää. Siellä yrittää kaiken maailman erimieliteitä omaavat tulla toimeen keskenään, natseista pedofiileihn asti. Ja on myös palsta missä pohditaan siirtolaisten ja pakolaisten tuomaa hyvää tai pahaa.

Olen ollut pari päivää nyt poissa sieltä, ei aina jaksa. Se ei ole "kiltti" foorumi verratuna tähän Tiede.fi. Täytyy yöllä myöhemmin mennä katsomaan toujuja sinne taas.

Vierailija
Ayla
Se on iso foorumi. Monen monta kertaa isompi mitä Tiede.fi on. Ja siellä on myös todella valtavastsi jäseniä ja vieraita. Ei kuulema riittänyt se RAM-minne.

Se on ruotsalainen foorumi, mutta server on Englannissa ja näin ollen FB on sekä ruotsalaisen- että englantisen lain alla. Sen takia se ollut jo aikoja sitten englantilaisella serverillä, kun Ruotsi taisi sen sulkea kauan sitten. Siellä on näes elämää. Siellä yrittää kaiken maailman erimieliteitä omaavat tulla toimeen keskenään, natseista pedofiileihn asti. Ja on myös palsta missä pohditaan siirtolaisten ja pakolaisten tuomaa hyvää tai pahaa.

Olen ollut pari päivää nyt poissa sieltä, ei aina jaksa. Se ei ole "kiltti" foorumi verratuna tähän Tiede.fi. Täytyy yöllä myöhemmin mennä katsomaan toujuja sinne taas.

Suomessa ei niin isoja foorumeita taida ollakaan. Näkökulma tosin saattaa päästä samaan suuruusluokkaan, mutta se on aika tiukasti moderoitu.

Vierailija
wizard
Ayla

Suomessa ei niin isoja foorumeita taida ollakaan. Näkökulma tosin saattaa päästä samaan suuruusluokkaan, mutta se on aika tiukasti moderoitu.

Olen vilkaissusst sinne Näkökulmaan. Ei se mikään iso ollut. Tiukasti moderoitu? Sillä kaiketi tarkoitat että ei saa puhua "paskaa" muista? Ja täytyy osata kirjoittaa "sivistyneesti"?

Katsoppas FBtä täältä.
http://www.flashback.se/, niin näet eron. Itse foorumin alaosassa näet kuinka paljon siellä on ihmisiä sisällä.

Vierailija

Juu on siellä näköjään porukkaa..

Mutta onhan siellä kategorioita ja ala- sellaisia vaikka kuinka paljon...

Uusimmat

Suosituimmat