Seuraa 
Viestejä45973

Mikä on henkinen ikäsi? Testaa tästä http://testit.mine.nu/TestaaMinut

Itse sain aika yllättävän testituloksen. Pitänee opetella heittämään kuperkeikkoja

Sivut

Kommentit (45)

ööö, sanotaan nyt vaikka niin, että 77 % oli henkisesti minua vanhempia.
Olenko sitten henkisesti raakakypsytetty vai ulkoisesti varhainelähtänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19204
Mummo
ööö, sanotaan nyt vaikka niin, että 77 % oli henkisesti minua vanhempia.
Olenko sitten henkisesti raakakypsytetty vai ulkoisesti varhainelähtänyt?

Mene ja tiedä...

Mie en vissiin ollenkaan ole päässyt henkisyyden tulen ääreen, kun 91% oli henkisesti vanhempia.
Saaplari soikoon, varsinainen raakilesha mää oon - kuori maatuu, mutta sielu senku porskuttaa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Olen 17v. ja sain 43 vastaukseksi.

Alunperin sain vahingossa 43, koska pistin tehneeni kuperkeikan, mutta muistinkin, ettei se ollutkaan kuperkeikka, vaan breakdance -liike, jonka nimeä en tiedä, ja tottakai olin päissäni sitä tehdessäni. Tämä teki minusta 3 vuotta kypsemmän. Se tosin laski takaisin 43:een, kun huomasin laittaneeni vahingossa sauvakävelyn lajikseni lumilautailun sijaan. Joka tapauksessa 43 meni tilastoihin ja se on 97% 17-vuotiasta vanhempi. 2% meni yli.

Äärimmäisen kateellisena siitä, että on olemassa minua kypsempiä 17-vuotiaita, päätin naputella ja katsoa mistä tuo lasku tuli, ja syitä löytyi useampi.

Ikääni laski alaspäin ainakin seuraavat vastaukset ja päätin perustella valintojani:

Lajina lumilautailu: vauhtia, voimaa, taitoa, temppuja ja upea maisemat - ehdoton valinta tuosta listasta.

Soittoääneni on tilattu: pitää jostain tietää, että se on oma kännykkä, joka soi. Jos vaikka ymmärtäisin, että se tosiaan on olevinaan omani, joka soi.

Elämäni kiinnostavin vaihe on vielä edessä: lapsuus on helppoa ja mukavaa, mutta ei mielenkiintoista. Olen vasta 17v. Testi on yli 20-vuotiaille, mutta saman olisin vastannut 20-vuotiaanakin.

Tiesin yhtyeet: En kuuntele niistä yhtäkään, mutta tiedän ne, eli seuraan aikaani.

Olen lukenut Harry Pottereita: Luen fantasiakirjallisuutta, ja Harry Potter on niin suosittu, että pitäisin yleissivistyksenä jonkinlaista käsitystä siitä, mistä on kyse.

En käytä kypärää: en käytä, enkä aio edes harkita, sillä se on epäkäytännöllinen kuljettaa, ja olen varovainen, kokenut ja varma pyöräilijä vauhdista huolimatta.

Oli siis paha virhe olettaa, että testin henkisellä iällä olisi jotain tekemistä kypsyyden kanssa. Testi kertoo lähinnä, minkä ikäluokan stereotypian/keskiverron mukaisesti käyttäytyy. Jos olisin testissä yltänyt yli 43:n olisi se ollut jo negatiivista, sillä olisin näillä näkymin ollut vain aikaani seuraamattomampi, passiivisempi ja raihnaisempi vanha ukko. Voin olla tyytyväinen itseeni.

Uskallan jopa väittää, että jos tulos menee selvästi 50. yli, on syytä huolestua.

buugie
Vastaaja_s24fi
geena
Mikä on henkinen ikäsi? Testaa tästä http://testit.mine.nu/TestaaMinut

Koetin saada itseni mahdollisimman vamhaksi: sain 63 vuotta!

Pystyykö joku parempaan?

66

EDIT: 69

EDIT2: 73
EDIT3: 77
EDIT4: 82[/quote]

Ei voi olla noin fossiilis

Tai sit mä en tiedä miten fossiilit vastailee. Yritin olla niin kalkkis kuin pystyin.

Voiko joku kehittää listan, josta sitten kaikki voi yrittää vielä parantaa?

Noh, pistän vastauksia. Asiallisuudella pääsi siis ylöspäin, mutta tietystä rajasta lähtien tarvitsee olla pihalla nykymaailmasta, saadakseen lisää ikää.

Suurin ikä on 90v.

1 Kysymys pinnallisesta nuortenkulttuurista. Vain massan mukana kulkevan teinin tulisi oletettavasti tietää oikeat bändit.
2. Salibändy ja lumilautailu ovat nuorten vauhdikkaita lajeja. Vanhemmat ihmiset tekevät jotain rauhallisempaa.
3. Paras musiikki on tietenkin vanhan mielestä vanhaa musiikkia.
4. Lävistyksiä ei vanhemmalla sukupolvella pahemmin ole.
5. Eläkeläiset eivät tee kuperkeikkoja
6. Jonkinlaista itsenäisyyttä jne. Vanhuksella on tietenkin lapsia, joista on kiinnostunut. Mietin vain oletetaanko tässä, ettei keski-ikäisillä ole kavereita.
7. Ei tämä paljoa päättelyä tuloksen kannalta vaadi. Nuori vastaa kuulokkeet tai vastaavaa, minä jouduin ja satuin vastaamaan puutarhasakset, ja se taisi viedä ylöspäin.
8. Vesiskootterit ovat nuorille.
9. Vain nuori tai nuorehko käyttää "vittua" ja "siistiitä".
10. Mitä useammin harrastaa uusia kumppaneita, sitä nuorempi tietenkin on. tässä tulee myös ensimmäinen "vitsikäs" vastaus, joka ei myöskään osoita erityistä kypsyyttä, vaan vie testissä ikää alaspäin.
11. Käsittääkseni Hector on ainoa elossa oleva. Jos haluaa olla muodikas/vitsikäs tai mitä vain muuta "ei-itsenäistä" ja "epäkypsää", vastaa jotain muuta.
12. Vanha käyttää viisaana kypärää.
13. Suomen Kuvalehti on asiallinen.
14. Viisasten juomaa viisaille.
15. Kiimaisuus lähtee murrosiästä.
16. Vanhalla viisaalla hyvät elämäntavat.
17. Jos haluaa ylöspäin, vastaa jotain asiallista: kohtuus tai kunnon työ.
18. Mitä vanhempi on sitä enemmän haikailee nuoruutta - kai.
19. Kunnon kalkkis ei osaa käyttää tällaisia.
20. Niin käsittämätöntä kuin se onkin, ikä nousee, jos vastaa "mies" tai "nainen", ja laskee, jos vastaa mitä vain muuta. Ilmeisesti ihminen on epäkypsää vitsailua. Suuri filosofi ei testintekijä ollut.
21. Asiallinen vastaus vie ylöspäin.
22. "joskus lapsena" taitaa antaa plussaa, mutta eihän 80-kymppinen ole voinut tehdä sitä lapsuudessa.
23. Kaikki tietävät, ettei sen turvallisempaa ollut. "rumempaa" olisi epäasiallista ja "köyhempää" myös. Nykyään esim elektroniikka pistää vain pään pyörälle. Vastaus: "Selvempää".
24. En tiedä aiheesta mitään, mutta minä syön pihvejä ja niitä myös saa ostettua, ja se vei ylöspäin.
25. 18 on tunnettu valhe, 2. ja 3. asiallisia.
26. Nuortenkirjallisuuttahan se on.
27. Vanha ja viisas ilmeisesti käyttää hyväksi kaikki säästömahdollisuudet.
28. Pistin itse "Globaalin riistofirman tuote", mutta ilmeisesti se tulkittiin kiihkomieliseksi, ja ainoa asiallinen vastaus on "lasten satu".
29. Vanha ja sivistynyt tietää Kekkosen luottomiehen.
30. Niin.
31. Nuoret ovat tarpeeksi turhamaisia ilmeisesti muokkaamaan kännykkäänsä. Eläkeläinenhän ei osaisi.
32. Täysin hölmö kysymys. Sen voi osoittaa sellaiseksi sanomalla "Juuri tällaiset kysymykset ärsyttävät minua.
33. Rannekello. Lapset sillä kännykällä jatkuvasti räpeltävät ja "epäkypsä" vitsailija vastaa "vahva lääkitys".
34. Keski-ikäisestä ylöspäin ei kait tiedä mikä on smurffi - levyistä puhumattakaan.
35. Lapsen mielestä se on mälsääää.
36. Nuorien juttu.

EDIT: vaikka vihjeet kuulostavat julistamiselta, ne eivät ole minun mielipiteitäni, vaan ilmeisesti testin.

Henkinen ikäni on 25. Samanikäisiäni testiin vastanneista on 28320kpl
Ihan järkyttävän isomäärä, varsinkin kun ottaa huomioon että, ikäluokassani on henkisesti vanhempia 52prossaa, vain!

Kyllä näillä jutuilla mitä tännekin olen suoltanut teidän kunniaksi ja kiusaksi, niin vois helposti kuvitella että testin henkinen ikä olisi näyttänyt 18vuotiasta, ja helposti.
(oletan että oli minimi)

Eli mitä opimme tästä? No ainakin sen että nettitestit eivät ole luotettavia

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat