Housut tulessa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mun housut palaa. Mitä vittua mun ny pitäs tehdä?

Sivut

Kommentit (32)

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Ota ne ystävällisesti vastaan.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

En pysty kun tyttökaveri veti mut pikaliimalla sänkyyn kiinni. Nyt vasemmasta nilkasta alkaa olla onneks tunto poissa.

Vierailija

Kerran olet sängyssä kiinni niin ilmeisesti kirjoittelet läppärilläsi..(?)...

Heitä se läppäri seinään ja nuku vaikka. Eiköhän tuli ole jo herätessäsi sammunut. Juu...

Toinen yksinkertaisempi keino voisi olla ottaa ne housut pois ja heittää ne seinään. Sitten nuku. Tässä tapauksessa vaan voi olla, että heräät aamulla keskeltä tuhkakasaa..

No ei oo onneks mun ongelma...

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Pese ne. Kompostoituvat housut haisevat mullalle. Ei kiva jos ympärillä on tuttuja.

Tutuista tuli mieleen, että kerran ravintolassa oli kansainvälinen meininki. Oli hutsuja ja tuttuja.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
gefilus
Mun housut palaa. Mitä vittua mun ny pitäs tehdä?

Housusi ovat palaneet/laajentuneet/räjähtäneet auki vähemmän tiheäksi energiaksi koko olemassa olonsa ajan.

Entäpä jos yrittäisit päästä riisumaan vastakkaisen sukupuolen edustajan housut pois, samalla kun hän riisuu sinun housusi, voisitte saada intiimien alueidenne atomit palamaan/laajentumaan/räjähtämään niin että lopulta teistä avautuisi energia voimakkaasti yks kaks havaittavan räjähdyksenomaisesti.

Savor

;):)

Vierailija

Vesikin palaa/laajenee/räjähtää auki vähemmän tiheäksi energiaksi koko ajan ja välillä se palaa niin voimakkaasti että veden molekyylit laajentuessaan normaalia voimakkaammin, tönivät toinen toisiaan kohti vähemmän tiheää aluetta niin voimakkaasti että syntyy vesihöyryä, joka esim. saunassa koetaan kuumana tai jopa polttavana.

Kuuhan saa merien tietyn kerroksen laajenemaan normaalia nopeammin ja näin selittyy vuorovesi-ilmiökin.

Toisella puolella maapalloa merien tietty kerros jäähtyy alle neljän asteen ja siitä uusi vuorovesi-ilmiö.

Kun taas auringosta tulevien energia-aaltojen energiakimppujen energia on niin suuri, että ne saavat kaikki maapallon atomit laajenemaan/palamaan/räjähtämään auki suhteellisesti samalla voimalla. Poislukien havaittavat lämpölaajenemiset.

Savor

;):)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat