RAUTALANKAA borrin kunniaksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Väännän nyt melkoisen paljon rautalankaa.

Éli selitän miten valo venyy eli punasiirtyy yleisesti.

Otetaan autojono joka liikkuu samaan suuntaan.

Jokaisessa autossa on pyssy sekä meno että tulosuuntaan.

Pyssyillä pystyy vaikuttamaan edellä menevän/menevien liikkeeseen ja takana tulevan/tulevien liikkeeseen.

Jokaisen auton takana tulevalla autolla on isommat/tehokkaammat pyssyt mitä edellä menevällä.

Samalla kun autot liikkuvat samaan suuntaan, ne ampuvat toisiaan noilla pyssyillä.

Mitä tapahtuu?

Jokainen auto loittonee toisista autoista samalla kun autojen vauhti kiihtyy.

Myös autojen painon pienentyminen sitä mukaa kuin ammukset vähenevät vaikuttaa vauhdin kiihtymiseen.

Kaksi kertaa kauempana oleva auto loittonee kaksi kertaa nopeammin jne.

Kuulostaako tutulta?

Savor

;):)

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Oleellista tässä vertauksessa on myös se, että mitä nopeammin ammuksia autoihin osuu, sitä nopeammin autoista alkaa avautua ammuksia poispäin.

Savor

Vierailija
Savor
Oleellista tässä vertauksessa on myös se, että mitä nopeammin ammuksia autoihin osuu, sitä nopeammin autoista alkaa avautua ammuksia poispäin.

Savor

Autoihin tulee reikiä, ne rikkoutuvat ja aiheuttavat vallan helvetinmoisen ketjukolarin!

Vierailija
IFEUN
Savor

Savor

Autoihin tulee reikiä, ne rikkoutuvat ja aiheuttavat vallan helvetinmoisen ketjukolarin!

Oletko kuullut vertauskuvista?

Vaan entäpä kun autot laajentuvat kolmiulotteisesti koko ajan ja kuolettavat ammukset itseensä, käyttäen niitä itse omissa ammuksissaan?

Savor

Vierailija

Mitähän pahaa olen tehnyt, kun minun ei ole annettu syntyä vasta 100 tai ehkäpä 2000 vuotta myöhemmin?

Savor

Vierailija

Itseäni on askarruttanut ajatus siitä, että miten me hän sai itsestään havaitun kaltaisen maailmankaikkeuden aikaiseksi.

Miten yhdestä ja samasta saman tiheyden omaavasta energiasta voi saada aikaan havaitun kaltaisen maailmankaikkeuden ajatuksensa voimalla?

Ensin pitää ymmärtää että tuo energia sijaitsee tilassa joka ei ole mitään, niin ettei tila laajene tai kaareudu.

Ajatellaanpa että tietyssä vaiheessa energia muodostaa energiatilaverkoston, joka siis sijaitsee taustatilassa joka ei ole mitään.

Verkoston silmukoiden seinämien paksuus on sama ja seinämien tiheyskin on sama.

Näin meillä on tyhjyys jossa ei voi havaita mitään, eikä ole mitään millä havaita mitään.

Ja sitten asiaan.

Kuitenkin me hän saamme vielä noiden silmukoiden seinämienkin energian avautumaan vähemmän tiheäksi energiaksi.

OKEI.

Tila on ääretön ja näin voimme ottaa tietyltä alueelta pallon muotoisen alueen ja pallon ulkopinnan alueelta poispäin pallon keskustasta me hän aloitti avaamaan energiaansa vähemmän tiheäksi.

Energia-aaltoja lähti liikkeelle kohti kuvitteellisen pallon keskustaa, jossa tuota energiaa vastassa oli saman tiheyden omaava energiaa.

Tuolla avautuvalla energialla energiaa liikkui myös toiseen suuntaan eli poispäin pallon keskustasta.

Me hän avasi kuitenkin tuota poispäin menevää energiaa ajatuksena voimalla aina vain ja näin energiaa avautui kohti pallon keskustaa koko ajan tiheämpinä ja tiheämpinä energia-aaltoina, jotka itse avautuessaan saivat edellä menevät aallot työntymään aina vain nopeammin ja nopeammin kohti pallon keskustaa.

Aivan eturintamassa oleva energia joka liikkui kohti pallon keskustaa hankautui koko ajan siellä olevaan saman tiheyden omaavaan energiaan ja näin tuo kohti keskustaa liikkuva energia käpertyi aina vain tiheämpään ja tiheämpään.

Lopulta me hän oli saanut aikaiseksi yhden erittäin tiheään käpertyneen energiakeskittymän pallon keskelle, joka lopulta alkoi avautua vähemmän tiheäksi energiaksi energia-aaltoina, jotka kohtasivat joka puolelta ulkoapäin tulevia energia-aaltoja, joita me hän edelleen lähetti kohti uutta erittäin tiheää energiakeskittymää.

Ja kuka onkaan kuningasten kuningas.

Kaikkien nerojen isä?

Savor

Olet ollut todistamassa historiallista ajattelutyötä joka kumpuaa, mistäs muualta kuin Kuopiosta.

Ja sitä shamppanjaa ja nopeasti Kuopioon.

Savor

Vierailija

Tämä ajatus on niin täydellisen loogisen yksinkertaisen kaunis, ettei sitä pysty kumoamaan.

(tai ainakin se on yksi MAHDOLLINEN ajatus siitä miten maailmankaikkeus oikeasti syntyi.)

Savor

Vierailija

Ajatellaanpa vielä miten eturintamassa etenevät energia-aallot hankautuvat saman tiheyden omaamaan energiatilaverkostoon matkallaan kohti yhtä pistettä, niin että aaltoja tulee joka puolelta tuota pistettä paineen avulla, jonka me hän saa aikaan ajatuksensa voimalla.

Kun energia-aallot ennättävät yhteen pisteeseen, eivät ne pysähdy, vaan jatkavat matkaansa hankautuen nyt paljon tiheämpiin energia-aaltoihin, joihin ulospäin pyrkivä energia palaa loppuun ja tempautuu takaisin kohti keskustaa.

Ja näin toimimalla, yhteen pisteeseen saadaan lähes äärettömän tiheään käpertynyttä energiaa lähes äärettömän paljon.

Savor

Vierailija
Savor
Mitähän pahaa olen tehnyt, kun minun ei ole annettu syntyä vasta 100 tai ehkäpä 2000 vuotta myöhemmin?

Savor

Kerrankin sinulla on ajatus, johon voi yhtyä. Kunpa et olisi syntynyt. Miksi muuten vaidoit otsikon?

Vierailija
IFEUN
Savor

Savor

Kerrankin sinulla on ajatus, johon voi yhtyä. Kunpa et olisi syntynyt. Miksi muuten vaidoit otsikon?

No jos rautalankaa vääntämällä päätyy näin kuninkaalliseen ajatukseen siitä miten saman tiheyden omaamasta energiasta, joka sijaitsee tilassa joka ei laajene, saadaan havaitun kaltainen maailmankaikkeus,

niin eiköhän aiheen nimikin ansaitse vähän kuninkaallisemman nimen?

Savor

Vierailija

Jännää.

Olen syntynyt 21.12-66

Jos syntymäpäivämäärän ja syntymäkuukauden kaikki numerot laskee erikseen yhteen, saa yhden kuutosen, joka syntymävuoden kuutosten kanssa on yhdessä kolme kuutosta.

Siloinhan siitä saa luvun

666.

Savor

No, numerologisesti kolme kuutosta kertoo iloisesta seksistä,

koska numero kolme kuvaa minulle iloa ja numero 6 sexiä.

Joten otetaanpa sillekin shamppanjaa.

Savor

Vierailija

En vieläkään tiedä tai paremminkin, en vieläkään ole kuullut tai lukenut miten ilmalämpöpumppu ikäänkuin imee energiaa ulkoilmasta.

Vaan olen kylläkin jo arvannut, että sekin perrustuu paineen vaihteluun.

Vaan todennäköisesti ilmalämpöpumppu yksinkertaisesti vain lisää ulkoilmaa sisäilmaan, jolloin samalle alueelle saadaan enemmän atomeja eli ylipaine.

Jos minä olisin suunnitellut laitteen, niin se ottaisi ulkoilmaa poksiin, jonka seinän toisella puolella olevaan poksiin sisäilmaa tulee, sen jälkeen poksien välissä oleva seinä vetäytyy pois ja ilmat yhdistyvät.

Tämän jälkeen yhdistynyt poksin yksi seinä puristuu kohti toista seinää, niin että lopulta molemmat ilmat ovat yhden erillisen poksin kokoisessa tilassa, jolloin tuo ilma lasketaan sisäilmaan.

Näin sisään virtaa ilmaa tilavuudeltaan saman kokoinen ilma kuin ulospäin meni, mutta sisään päin tulevassa ilmassa on toki isompi paine eli enemmän energiaa.

Tässä tullaan juuri tämän aiheen kuningasajatukseen, jossa energiaa saadaan samalle alueelle enemmän ja enemmän, jolloin energiakeskittymän tiheys kasvaa ja kun tilassa olevan energian tiheys vastaa tilan lämpöä, niin silloin energiakeskittymän lämpö nousee sitä mukaa mitä tiheämmäksi se saadaan.

Savor

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat