3 aloitetta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On olemassa 3 aloitetta, 2 extraterrestriaalien ja yksi maan asukkaiden toimesta, joiden tarkoituksena on herättää meidät siihen, että tuolla avaruudessa ON kuin onkin valtavasti elämää ja että meidän tulisi herätä,hoitaa omat asiamme kuntoon ja MENNÄ sinne avaruuteen yhtenä maapallon ihmiskuntana, kaikki maapallon kansat yhdessä.

Kuka osaa nimetä nuo kolme aloitetta suoralta kädeltä?

Jos ette osaa, niin etsikää ne. Netistä löytyy valtavasti tietoa niistä kun sitä osaa etsiä.

Ja sitten pikkuriikkisen avaatte sitä katsettanne.

Ja sitten tutustutte niihin.

Ja jos tulette siihen lopputulokseen,että missään niissä ei ole mitään perää, niin hyvä, olkoon niin.

Mutta jos tulette toiseen lopputulokseen, takaan että ette kadu sitä.

Kokeiltaa edes.

Mitä menetettävää teillä on?

Ps. En sano tässä ketjussa enää mitään, joten turha provosoida.

Kommentit (6)

Vierailija
Lupus
.. meidän tulisi herätä,hoitaa omat asiamme kuntoon ja MENNÄ sinne avaruuteen yhtenä maapallon ihmiskuntana, kaikki maapallon kansat yhdessä.
Mehän lennämme JO avaruudessa kaikki yhdessä samalla pallolla.
Lupus

Ps. En sano tässä ketjussa enää mitään, joten turha provosoida.
Höh. Itse aloitit provoamisen. Aika sälli!

Vierailija

Hienoa. Eiköhän näistä tule sitten tietoa kaikelle kansalle julkisesti hyvinkin pian jos kerran tarkoitus on kaiken kansan tietoon tämä asia saada. Sitä odotellessa, en jaksa lähteä itse noin hämärillä viittauksilla netin pohjattomia syövereitä kaivelemaan; vähintä mitä pyydän olisi saada kunnon hakusanoja / vähän tarkempia viittauksia... tosin tuskin suhtautuisin asiaan kovinkaan vakavasti.

Ja tuleehan se tietoon jos kerran kovasti yritetään, tai luulen että ei kovin kovasti tarvitse "extraterrestriaalien" edes yrittää että saavat melkoisen haloon mediassa aikaan.

Vierailija

Ohoh,tänne oli joku vastannut.

Noh.Rikon nyt sitten lupaukseni.

Ymmärrän, että olette skeptisiä.Se kuuluu asiaan.

Ottaa vaan välillä päähän tämä asenne useimmilla ihmisillä joiden kanssa olen puhunut näistä, että
"jos tämä olisi totta, niin olisin kuullut siitä". Tai "kyllä siitä olisi Iltalehdessä lukenut". Epäilen vahvasti.
Useimmin asenne on ollut ihailtavan avoin "se ei ole totta, koska se ei vaan voi olla totta".

Kysyn vaan,että miten esimerkiksi tuo teidän mielestänne tehtiin keskellä yötä keskelle englantilaista peltoa kenenkään huomaamatta?

Siinä lukee binäärikoodilla:

"Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. BELIEVE. There is GOOD out there. We oppose DECEPTION. Conduit CLOSING."

Tarkkaa työtä tamppaajilta, vai?

Entä tämä?

Vrt.

Voihan se myös olla, että olen vain herkkäuskoinen.
Herkkä uskomaan, ettei tuo ole tamppaamalla tehty.
Suurin osa ihmisistä on herkkiä uskomaan, että kaikki älykkäisiinn ekstraterrestriaaleihin viittava on huijausta ja/tai
hallusinaatioita tms.

Minusta tuntuu, että tulevaisuus näyttää, että avaruudessa oikeasti on valtavasti elämää ja että se myös useammin kuin harvoin kehittyy älykkääksi.

Pystyn kyllä hymyssä suin myöntämään, jos tulee ilmi, että tamppaajat olivat näissä kuvissa asialla.
Pystyttekö te tarpeen tullen myöntämään päinvastaisen?

"All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
-Arthur Schopenhauer

Uusimmat

Suosituimmat