Maailman Hyppypäivä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistakaa 20.07.06 klo 13:39:13 Maailman hyppypäivä! 600 miljoonaa hyppääjää rekisteröitynyt
http://www.worldjumpday.org/

Rekisteröityyköhän tuo seismologisissa mittareissa?
Noteerataankohan tuota mitenkään perinteisissä medioissa?

Kertkaa ihmiset omia kokemuksia hyppypäivän tiimoilta..
miten hyppäsitte, kuinka korkealta, tuliko asteita tai voltteja?

Ja tietysti spekulaatiota Hyypyn vaikutuksista.
Itse olen miettynyt että voiko 600000000 ihmisen yhtäaikainen hyppy aiheuttaa fuusioreaktion ilmakehässä

A.Pekkarinen
Nimi muutettu

Kommentit (6)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Ihan suoralta kädeltä:
Huijausta, että 600 miljoonaa ERI ihmistä olisi rekisteröitynyt tuonne.
INTERNET USERS BY LANGUAGE -sivuston mukaan maailmassa oli noin 1,8 miljardia netin käyttäjää, joista kymmenen suurinta kieliryhmää yhteensä noin 826 miljoonaa.

Kuinka todennäköistä on, että tuosta joukosta muka 600 miljoonaa olisi ilmoittautunut jollekin englanninkieliselle sivulle? Sijoitun varmasti netin käytössä maailman ihmisistä 1-2 % ahkerimman joukkoon, mutta ei ole mitään aikomusta ilmoittautua tuonne hyppimistä varten.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Asko Pekkarinen
Muistakaa 20.07.06 klo 13:39:13 Maailman hyppypäivä! 600 miljoonaa hyppääjää rekisteröitynyt

Itse olen miettynyt että voiko 600000000 ihmisen yhtäaikainen hyppy aiheuttaa fuusioreaktion ilmakehässä

A.Pekkarinen
Nimi muutettu

Mielenkiintoinen ajatus.
Mikset esiinny reilusti omana itsenäsi ArKos ?

Vierailija

Mää ilmoittauduin tuonne joku vuosi sitten.
Kai sitä vois mennä pomppaamaan iha läpällä tuohon ulos.
Ohoh oon töissä, enpä voi.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Asko Pekkarinen

A.Pekkarinen
Nimi muutettu

Vanha juttu ja typerää roskaa. Spekuloidaan saman tien vaikkapa voiko hyttysenpaska Itämeressä saada tsunamin aikaiseksi tai kasvuhuoneilmiön seisahtumaan. Rekisteröidytään sitten kaikki yhdessä hyttysjahtiin.

Naurettavan idioottimainen tapa koettaa kerätä ihmisten yhteystietoja. Varaman silti idiootteja löytyy heillekin.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Asko Pekkarinen

A.Pekkarinen
Nimi muutettu

yksö

Mielenkiintoinen ajatus.
Mikset esiinny reilusti omana itsenäsi ArKos ?

Kosh

Vanha juttu ja typerää roskaa. Spekuloidaan saman tien vaikkapa voiko hyttysenpaska Itämeressä saada tsunamin aikaiseksi tai kasvuhuoneilmiön seisahtumaan. Rekisteröidytään sitten kaikki yhdessä hyttysjahtiin.

Naurettavan idioottimainen tapa koettaa kerätä ihmisten yhteystietoja. Varaman silti idiootteja löytyy heillekin.

ArKos, hehkuttamasi linkki on nyt tyrmätty, joten voit aivan
yhtä hyvin esiintyä reilusti omana itsenäsi.

Vierailija

LOPPU LÄHESTYY!
ELÄMME TÄNÄÄN VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ!

ArKos, hehkuttamasi linkki on nyt tyrmätty, joten voit aivan
yhtä hyvin esiintyä reilusti omana itsenäsi.

En ole ArKos

Ja muutenki, mulla on mennyt hermot tohon teidän vittuilu kulttuuriin ja kaiken maailma politikointiin.. aikuset ihmiset osaa käydä äänestämässä ilma mitään leninin, bushmannin tai andurilin paskan jauhantaa.. eikö tän pitäis olla edes jollain tavalla tiedepainotteinen sivusto.. polsuille on ihan omat sivustot.
Ja jos minä sanon että analysoidaan hyppypäivän vaikutuksia niin sitten te saatana analysoitte niitä ettekä rupee vittuileen! tai muuten koko maa saa kärsiä teidän uppiniskaisuudesta!
prkl
shift nappi ei toimi niin ei ole isoja kirjaimia..

A. Pekkarinen

Uusimmat

Suosituimmat