Tiedostonsiirto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaas mikä olisi kätevä tapa siirtää ISOJA tiedostoja verkon yli? Sähköposti ei kelpaa kun laatikot on niin pieniä ja jostain syystä messengerin huippunopeudet tuntuvat ainakin minulla olevan alle 10kt/s joten sekin on poissuljettu. Tietenkin joku voisi kertoa miten messengerin asetuksiin pääsee niin että yhteysasetuksa pääsee oikeasti virittelemään. Nykyiset vempaimet kun tehdään "helppokäyttöisiksi" eli ei päästetä käyttäjään sörkkimään mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
Juppe
Kertokaas mikä olisi kätevä tapa siirtää ISOJA tiedostoja verkon yli? Sähköposti ei kelpaa kun laatikot on niin pieniä ja jostain syystä messengerin huippunopeudet tuntuvat ainakin minulla olevan alle 10kt/s joten sekin on poissuljettu. Tietenkin joku voisi kertoa miten messengerin asetuksiin pääsee niin että yhteysasetuksa pääsee oikeasti virittelemään. Nykyiset vempaimet kun tehdään "helppokäyttöisiksi" eli ei päästetä käyttäjään sörkkimään mitään.

Oletko kokeillut mitään torrent clienttiä?

Vierailija
Juppe

Mitenkäs isoja tiedostoja?
http://www.walla.com/
3gb posti.
http://www.yousendit.com/
1 gb postitus-systeemi, ei tarvitse edes rekisteröimistä.

Vierailija

Itselläni on myös ollut hitausongelmia messengerin tiedostonsiirroissa. Sen sijaan Skypellä nopeudet ovat aina olleet hyvät. Skype siis voisi olla yksi vaihtoehto.

Vierailija

FTP lienee paras ratkaisu. Toisaalta torrentti klinuilla ja dc-hubeilla pääsee hyviin nopeuksiin. IRC:n yli siirtyy kanssa rivakasti.

Siirteletkö tiedostoja kotimaassa, euroopassa vaiko esim. jenkkilään?

Vierailija

Kiitoksia, tuo Skype vinkki toimi hyvin. Skypen ohjeista muuten löytyi tieto että jos palomuuri estää p2p-yhteyden niin yhteys kierrätetään joskin serverin kautta rajoitettuna 1kB/s nopeuteen. Vaikutti senverran samanlaiselta että kokeilen korjata meseä tuolla tiedolla.

Uusimmat

Suosituimmat