Palstan Nobel tasoinen tieteilijä.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
ArKos itse

Poliittisen historian töistäni olen ajatellut ansaita toisenkin Nobelin. Ajattelen kirjallisuuspalkintoa. Saihan myös Winston Churchill muistelmistaan. - Rauhanpalkintoon olen ihan liian rauhaton.

En tiedä, onko kukaan koskaan saanut kahta eli eri alojen Nobelia. Sen sijaan jokunen nobelistin jälkeläinen on saanut. Eipä ole jälkeläistä, ainakaan vielä.

Here

Palstalla voisi järjestää asiasta epävirallisen äänestyksen,
tyyliin kenelle palstan tiede-Nobel. Ehdokkaita olisi ainakin

ArKos itse (Historia,fysiikka)

Kosh (Energia asiat)

Aweb (Sama)

Vastaaja_S24(sama*10^6)

mummo (Niksi-pirkka asiat,humanismi?)

tiäremiäs (Asioiden syvällinen analysointi)

Neutroni (Fysiikka)

HSTa (tähtitiede,elämän synty )

Salai (Edellisen vastustus, palstan tason ylläpito)

Aslak (Jänkhä miesten oikeuksien vaaliminen)

Neonomide (Humanisti jargonin jauhaminen,sama kuin Echi ?)

Bomt Kneder (Salaliitto hörhöjen paimentaminen)

Ville1SuuriI (Salaliittojen ylläpito, bannattu ?)

BUSHMAN (Yleinen häiriköinti, bannattu)

Liittynyt (Palstan virallinen rasisti, bannattu)

1. Lisäys editointi:

Savor (Enemmän ja vähemmän tiheän alueen fysiikka?)

Ertsu (uuden hiukkasen, drawionin ? , keksiminen)

Monta jäi vielä puuttumaan mutta kertokaa toki itsestänne niin liitän
sitten listan jatkeeksi,jos tulee kannatusta.

Ja toki jos joku ei listalle kuulu niin kertokaa perusteluineen niin
poistan mitä pikimmin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joten, kyllä Suomessakin löytyy järkeä ja kuntoa, jahka toimeen tartutaan, ja kun löytyy myös auttajia nimeä nostamaan. Vaikka joka toinen vuosi joltakin alalta palkinto Suomeen. Ehkä usean listassakaan mainitun ansiot eivät vielä ihan riitä, mutta työthän jatkuvat, taito ja ansiot kasvavat. Ja vielä uusia kykyjä voi nousta. Prosessi myöntämiseenhän kestää useimmiten 10 - 20 vuotta, joten ei kannata ihan hirveesti huolestua, jos Nobelia ei tule kellekään näistä Suomeen ihan vielä ensi tai seuraavana vuonna.

Täällä ei ole paljionkaan kehitelty lääketieteen asioita, mutta se puolestaan on ollut laitostieteen vahva ala, tehty kai useitakin kansaivälisen alan uutuksia. Alalla kun on palkkataso, jopa siis kiinnostaa laitostieteen väkeä, vaikka muu ei jaksa tutkimisen ja löytämisen mielessä kiinnostaa.

Minähän olen muille myös esimerkki. Lähes kuusi vuotta sitten palstalle tullessani en ollut yhtikäs mitään. Ja mitäs minä olenkaan nyt. Kun
tekee jatkuvasti ja sitkeästi alansa ja alueensa työtä, useankin on mahdollista päästä huipputasolle.

Saivat Sillanpään Taatakin ynä AIV Nobelin. Jos se kerran oli heidän tasollaan ja kyvyilleen mahdollista, miksi ei nyttemmin olis monelle muulle. Että Nobelin sattoi saada sekoitellen suolahappoa rehuin sekaan
( nyttemmin muurahaishappoa). Jos ette mene mukaaan jäykistymään laitostieteeseen, tai jos menette, puuhaatte lääketieteessä.

Vierailija

Siitä listasta puuttuu Savor (hiukkasfysiikka.)

Minä tarjoaisin taas yhtä uutta hiukkasta, drawionia. Niitä esiintyy hinausköydessä, kun esim. autoa hinataan toisella autolla. Drawionit liikkuvat köyttä pitkin ja välittävät tuon vetovoiman hinaavalta autolta hinattavalle.

Vierailija
Ertsu
Siitä listasta puuttuu Savor (hiukkasfysiikka.)

Minä tarjoaisin taas yhtä uutta hiukkasta, drawionia. Niitä esiintyy hinausköydessä, kun esim. autoa hinataan toisella autolla. Drawionit liikkuvat köyttä pitkin ja välittävät tuon vetovoiman hinaavalta autolta hinattavalle.

Huomioitu.

Vierailija
morjens!

Humanistista jargonia jauhan välillä koska tällä foorumillla on välillä vajetta erilaisista näkökannoista. Jollet ole huomannut niin kirjoitan yhtä lailla sujuvasti asioista myös evoluutiopsykologian kannalta. Turha yrittää lokeroida keskustelijoita minkään tietyn alan edustajaksi. Mitä tulee siihen esitettyyn väittämään että minä ja Neonomide olisimme sama henkilö niin kannattaa ottaa huomioon että tämä ei ole mielipidefoorumi. Käsityksesi tieteellisestä keskustelusta on rajallinen, on aivan sama vaikka yrittäisit todistella väitteitäsi kymmenellä eri nickillä ja tuhannella viestillä jos esittämäsi argumenttisi ovat virheellisiä tai väitteesi ovat muulla lailla epätieteellisiä. Trollaamisen kannalta useat nickit saattavat olla käytännöllisiä mutta tieteellisessä keskustelussa niistä ei ole hyötyä, tämä saattaa tietysti olla sinulle ja muutamalla muulle henkilölle vaikeaa tajuta koska ette harrasta sellaista.

Vierailija
Echi
morjens!

Humanistista jargonia jauhan välillä....

Trollaamisen
kannalta useat nickit saattavat olla käytännöllisiä mutta tieteellisessä keskustelussa niistä ei ole hyötyä, tämä saattaa tietysti olla sinulle ja muutamalla muulle henkilölle vaikeaa tajuta koska ette harrasta sellaista.

Totta en harrasta. Harrastatko itse kahdella nikilläsi?
Vai onko niitä peräti enemmänkin.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005
morjens!

Kiitän kunniasta, kuten aina. Mutta jos joku vielä sekoittaa minut Echiin tai toisinpäin, pitää minua/häntä/meitä joko jakomielitautisina tai ei ole lukenut kuin toisen postauksia. Minua kun ei evoluutiopsykologian kaltaiset marginaalitieteet kiinnosta juuri pätkääkään.

Similarities can be explained by the fact that he writes on the same computer.

Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää? (no offence)

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Tero Tekojärki
Palkitaan kaikki käyttäjät jollakin kissanristiäis-tittelillä,
niin kaikille tulee hyvä mieli.

sul o hauska nikki, perustetaan veljeskunta jossa vastustetaan vastustajia.

Vierailija
Justus8
Tero Tekojärki
Palkitaan kaikki käyttäjät jollakin kissanristiäis-tittelillä,
niin kaikille tulee hyvä mieli.

sul o hauska nikki, perustetaan veljeskunta jossa vastustetaan vastustajia.

paradoksi-asiantuntijan titteli menee JustusKasille

konkyyrlations vaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat