Testailemaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin postata tämän testin tähän, jos palstalaisia sattuisi kiinnostamaan. Kyseessä on siis Täydelliset naiset -testi.

http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html

Kommentit (10)

Vierailija
pullahiiri
Jää tekemättä, virustutka alkoi huutamaan HEUR/Exploit.HTML viruksesta!! Noh, en olekaan nainen
Pahoittelen offtopiccia, mutta olen näkevinäni tässä jonkinlaisen yhteyden naisten toimimattomiin, tai hitaasti toimiviin tietokoneisiin.

Anteeksi, muttakun tuota feministimiesvihavihjailua viljeltiin tuossa ovenkahvaketjussa, niin pistetään hieman takaisin.

Vierailija
pullahiiri
Jää tekemättä, virustutka alkoi huutamaan HEUR/Exploit.HTML viruksesta!! Noh, en olekaan nainen

Tämä siis IE:llä. Mozilla näyttää toimivan. Toisaalta, hyvin omituista, että varoittaa viruksesta. Kyseessä on kuitenkin jenkkien ABC televisiokanava, eikä mikään ryssäläinen piraattisivu.

Ahaa, testin voi siis tehdä miehetkin, tällaista se mulle tarjoaa (se blondi oli kyllä paremman näköinen)

http://abc.go.com/primetime/desperate/q ... rielle.jpg

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Suomalaiselle tutumpia hahmoja voisivat olla
Lemminkäisen äiti ... Louhi ... Pohjolan tytär ... Kyllikki ... Aino ... Mielikki

Testaa, ketä Kalevalan naisista sinä eniten muistutat: testi

terv: Kyllikki

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Hauska! Täydellisiä naisia en ole katsonut, joten alkuperäinen testi meni yli nutturan

terveisin toinen Kyllikki

Vierailija

Kiitos kysymästä, Mummo, vointi on mitä mainioin. Olin eilen lääkärintarkastuksessa ja ekstrana kurkkasimme pienokaisen sivuprofiilia ultralla: pienenpieni nenä ja peukalo taisi olla suussa. Enpä malttaisi odottaa kolmea kuukautta syntymään.

Helteet ovat olleet mukavia. Ei ole ollut turvotuksia, jomotuksia eikä supistuksia. Kannattaisi varmaan hankkiutua useammin raskaaksi, koska edellinenkin v-97 raskauskesä oli helteinen. Ensi kesä äitiyslomalla arvatenkin tulee olemaan sateinen ja kolea, kuten -98...

Kaikenkaikkiaan siis menee hienosti. Alan olla sitä mieltä, että raskaus on normaali olotila. Mutta jos näistä leikkimielisistäkin testeistä tulee tuloksena syöjättäriä, on vika tietty raskaushormoonien.

Uusimmat

Suosituimmat