TAANTUMUSSUURPORVARISTON MENETELMÄT, kohteena ArKos itse

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Havainto Elektronin kokoa koskevasta aiheesta. Joku varastaen
jo pitkään täällä tunnetun ja reisteröidyn nimimerkkini on vienyt
sen jollekin UFO-hullujen palstalle, telminyt siellä ja bannattu.

Täällä nimimerrkit veijo ja Yksö laativat nimissäni vääriä lainauksia.
Jos tuolla UFO-puolen varkaalla on mitään tekemistä tämän palstan kanssa, kysykää heiltä kahdelta.

Fasistista ilkivaltaa! Ja tälläkin palstalla on fasistisia yrittäjiä riittänyt.

Ennenkaikkea ovat kyseessä TAANTUMUSSUURPORVARISTON MENETELMÄT. Joita tietyt rengit toteuttavat. Ja kohteena olen nyt
jo laajemminkin minä, ei suinkaan vaselistit, änkyrät tai muu nääsporukka.

Olen vaikuttanut tällä palstalla lähes kuusi vuotta. Tähän päivään mennessä en ole tieteelliseen työhöni saanut euroakaan mitään avustusta.
Mitään kustannussopimuksiakaan ei ole edes tarjottu. Tieteellisisissä julkaisuissa ei minua mainita. Ainoastaan siruhiukkanen kuulemma löytyy googlesta. Tässä myös Suomen virallinen ja myös nimittävä valtiovalta
on täsyin yhtynyt suurporvariston, kypäräpääpappien ja tietenkin myös fasistien toteuttamaan saartoon.

Mutta kun nimimerkkini on alkanut tulla tunnnetuksi, johan pannaan fasistirengit asialle. Varastetaan tänne rekisteröity kauan käytössä ollut nimimerkkini, ja käytetään sitä ilkivaltaan. Suomen kansalle esitellään tuo
vääärä ArKos itse.Ja eiköhän kohta tekopyhät hihku noista vuodatuksista laajalla rintamalla: tuollainen on ArKos! Näin on yritetty täälläkin.

Ja toinen hiljaisempi tekopyhyyden laji. Suuri palstalaisten enemmistäö välttää lukemasta viestejä ja aiheita, kun näkee luettelosta nimimerkin ArKos itse. Kuten Pentti Rautajärvi kävi sylkemässä työväentaloa joka kerta juostessaan ohi. Vaikka talo olikin " vain" sosdemien työväentalo eikä edes vakinaisessa julkisessa käytössä. No joo, onhan tietyissä piireissä bannattu itse nykyinen Tasavallan presidentti Tarja-täti. Hänellekään ei haluta enää antaa mitään valtaa eikä mitään oikeuksia.

Aave kummittelee Euroopassa, aave ArKos itse. Olisi jo aika julkistaa kansallele todelliset teoriani ja mielipiteeni.

Noiden suurporvariston arvojen puolesta Suomi haluaa liittyä NATOon ja
valmistautuu liittymään myös sotaan.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija
ArKos itse

Olen pahoillani sut:n puolesta ,jos palstallamme esiintynyt nimimerkki
ArKos itse ei ole aito Arkos itse. Itse en tosin mitään sellaista oletusta
ole tehnytkään. Kyseinen vale ArKos ehti tosiaan yhden viikonlopun
aikana saada niin paljon pahaa mieltä aikaan ettei jäänyt muuta
vaihtoehtoa kuin antaa porttikielto sut:n keskustelupalstalle.

Tervetuloa kuitenkin rekisteröimään uudelleen nimimerkki ArKos itse
aivan aidolle ArKokselle. Poistamme vale ArKosin mitä pikimmin,
jolloin nimimerkki vapautuu uudelleen käytettäväksi.

ps.Toki olemme kaikki ihmiset omalla tavallamme hiukan hulluja,
joten otan tuo "UFO-hullujen palsta" maininnan tieteeseenkin
välillä tervetulleena kevennyksenä.

Kaikkea hyvää aidolle Arkokselle toivottaen

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Arkos; joka palstalla riekkuu henkisesti keskenkasvuisia. Kiukustumisesi on ymmärrettävää ja oikeutettua. Viittauksesi vastaiseesi korkean tason salaliittoon ja vehkeilyyn silti hämmentävät.

Miksi poliittiset puolueet tai tiedemaailman edustajat haluaisivat pimittää palstalla käytyjä keskusteluja? Tunnut olevan katkera siitä, että et ole saanut tarpeeksi henkistä ja aineellista tukea vietettyäsi runsaasti aikaa palstalla. Miksi joillekin kirjoittajista pitäisi maksaa palstan käytöstä ajatustensa julkituomiseen? Jos sinulle maksettaisiin tänne kirjoittamisesta, olisivatko kaikki muut mukana omalla kustannuksellaan, statisteina?

Luultavasti olet kirjoittanut vehkeilyteoriasi ynnä muut ihmetystäni herättäneet asiat tervolalainen ketunhäntä kainalossasi. Jos näin on, olen lentänyt lankaan, mikä ei olisi mitenkään poikkeuksellista.

Ystävällisesti
Sepi

Vierailija

Kiitos Ufo-palstalle myötätunnosta. En kerkiä tältä palstalta, eikä rahatkaan riitä, muille palstoille. Jäädyttäkää nimimerkkini kenenkään käyttämättömäksi. Sama koskee muitakin palstoja, paitsi tätä, jos luette tämän. Menneisyydessä ihan muutaman kerran kirjoitin Ilta-Sanomain nettisivulle.

Sepi myötätunnossaan esittää samalla hyväuskoista. Katsopa tämän aiheen otsikkoa ja avaustani uudesti. Mikä joukkio Suomessa omaa suurimman vallan ja käyttää sitä?

Tämä välikohtaus liittyy myös Lähi-idän laajenevaan sotaan ja Suomenkin lähenevään liittymiseen NATOon ja siihen. Vrt. aihe suomalaisen upseerin kaatumisesta jo 4432 lukijaa äsken, tässä äsken 230. Eli suurin osa
palstalaisista ohittaa aiheeni ja viestini ohi sylkäisten eli kuin Pentti Rautajärvi Urjalankylän työväentalon, kuitenkin " vain" sosdemien työväentalon, joka ei edes ollut vakinaisesa yleisessä eli julkisessa käytössä. Eli, nykyisellä vallalla on nyt myös Suomen kansan vahva kannatus.

Minä joskus olen käytellyt tämänlaatuisisa asioissa Venäjän korttia, sen tehtävää valvoa rauhansopimuksen noudattamista. Sellaista korttia
ei enää ole. Herra Putin ei enää pysty valvomaan, vaikka haluaisikin, minkään rauhan noudattamista, ei kohta omansakaan. Eli nämäkin täällä Suomessa voivat Venäjän suhteen tehdä ihan mitä vain tahtovat.

Sota Lähi-idässä laajnee päivä päivältä. Kun Israel kävi avaajaksi, öljyn
hintakaan ei nousse.

Vierailija
manu
ArKos itse
Yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta voi vastata.

Selittääkö se sen miksi sinut ArKos itse on bannattu Suomen ufo-tutkijat Ry.:n
keskustelupalstalta ja kaikki viestisi on poistettu?

http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... file&u=222

Olet sen jälkeen saanut siellä tittelin tuppisuu,
mikä on jo sinänsä uskomatonta!

ArKos itse

Fasistista ilkivaltaa! Ja tälläkin palstalla on fasistisia yrittäjiä riittänyt.

Mutta kun nimimerkkini on alkanut tulla tunnnetuksi, johan pannaan fasistirengit asialle. Varastetaan tänne rekisteröity kauan käytössä ollut nimimerkkini, ja käytetään sitä ilkivaltaan. Suomen kansalle esitellään tuo
vääärä ArKos itse.Ja eiköhän kohta tekopyhät hihku noista vuodatuksista laajalla rintamalla: tuollainen on ArKos! Näin on yritetty täälläkin.

Aave kummittelee Euroopassa, aave ArKos itse. Olisi jo aika julkistaa kansallele todelliset teoriani ja mielipiteeni.

ArKos itse
olethan joskus kuullut käsitteen

Napoleon kompleksi?

ps.Eiköhän teoriasi ja mielipiteesi ole jo aika tehokkaasti esillä
täällä palstalla ja nähtävästi oli vähän aikaa mainitsemallasi
ufo-palstallakin. Raivostuitko, kun ufo-tutkijat eivät lämmenneet
teorioillesi?

Vierailija

Sota Lähi-Idässä laajenee päivä päivältä ja saa monet suomalaiset kunkin tavallaan innostumaan.

Taantumuksen koira se innoissansa hyppii ja haukkuu. Ihan virkaintoinenkin koira tämä Yksö.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
ArKos itse
Sepi myötätunnossaan esittää samalla hyväuskoista. Katsopa tämän aiheen otsikkoa ja avaustani uudesti. Mikä joukkio Suomessa omaa suurimman vallan ja käyttää sitä?

Myötätuntoinen voin olla, hyväuskoinen en. Katsoin avaustasi uudelleen. En edelleenkään usko suurporvariston edustajien kokevan sinua tai ketään muutakaan meistä uhkana. Katso sinäkin viestiäni ja vastaa esittämiini kysymyksiin:

Miksi poliittiset puolueet tai tiedemaailman edustajat haluaisivat pimittää palstalla käytyjä keskusteluja? Tunnut olevan katkera siitä, että et ole saanut tarpeeksi henkistä ja aineellista tukea vietettyäsi runsaasti aikaa palstalla. Miksi joillekin kirjoittajista pitäisi maksaa palstan käytöstä ajatustensa julkituomiseen? Jos sinulle maksettaisiin tänne kirjoittamisesta, olisivatko kaikki muut mukana omalla kustannuksellaan, statisteina?

Mikä esittämissäsi ajatuksissa pelottaa/kuohuttaa rälssiä?

Vierailija

Noinhan se menee kuin lapualaisajan todistajilla usein: ei oltu kuultu eikä nähty mitään. Ei edes sosdemipoliitikko Janne Kivivuoren tapauksessa.

Et ole sattunut nmyöskään kuulemaan, että jossakin Lähi-idässä olisi sota, joak myös laajenee päviä päivältä.

Uutistietoejen perusteella myös eräästä täysosutusta YK-tarkkailijoiden korsusta siellä jossakin saattaa puuttua joku, jota sen koommin ei ole kuultu eikä nähty. Voi olla erittäin elossa jossakin Israelissa. Ja into tuossa erässä aihessa on kova, ihan kuin heinäkuussa 1941.

Tsuhnat marssii.

Vaikenemisestahan teillekin nääs vasemmistolaisille maksetaan. Hyville hiljaisille työmiehille.

Miksi tosiaan puhumisesta pitäisi maksaa. Varsinkaan nyt, kun on alkanut innostava sota. Hiljaa, yllätetään jänis!

Tsuhnat marssii. Tsuhnat marssii hiljaa.

Viriää toki laulu: Kankahalla kasvoi kaunis kakkanen kaikkein tyttö Kaarina.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Vastasitko minulle vai ketä puhuttelit viime viestissäsi? Kuinka Lähi-Idän kriisi liittyy Tiede-lehden keskustelupalstaan?

Olet vaikeaselkoinen mies.

Vierailija
Sepi
Vastasitko minulle vai ketä puhuttelit viime viestissäsi? Kuinka Lähi-Idän kriisi liittyy Tiede-lehden keskustelupalstaan?

Olet vaikeaselkoinen mies.

Palstalla pelkästään useakin keskustelun aihe liittyy päinvastoin Lähi-idän sotaan. Sepihän on ne ohittanut ohijuosten sylkäisten.

Myös tällä palstala näkyy fasisiten sotainnossaan alkama parjauskampanja. Sepi ei ole todennut muitään sellaista. Sepin hyviä kavereita ihan suotta morkataan.

Sepi ynnä häne puolueensa puolestraan on hyvin innokas pääsemään hallitukseen, kunhan vain kutsu käy. Sota-ajan, Suomen NATOon ja sotaan liittymisen hallitukseen.

Sanonta, että työläisen pahin kalvaja, kilpailija ja sortaja on toinen työläinen. Mitäs luulisit, kenelle tämäkin kapplae on tarkoitettu, ketä mm. siinä mahdetaankaan puhutella?

Viime suuren sodan aikana nykyvaselistien esi-isiä kolmannessa ja neljännessä polvessa kerättiin tämmöisessä vaiheessa jo turvasäilöön.
Ei tekis pahaa jälkeläisille nykyäänkään. Alkaisitte jummartaa, mitä todella ovat koto, uskonto, Isänmaa ja Euroopan Uusi Järjestys.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Vaikeaksi menee keskustelu kanssasi. Sen sijaan, että vastaisit esitettyihin kysymyksiin, jotka liittyvät vain ja ainoastaan aloitusviestisi sisältöön heittelet tuulesta temmattuja väittämiä olettamastasi puolueestani ja hyvistä kavereistani, joita muka puolustan sinua vastaan.

Kun sinut kutsuu keskustelupöytään, jäät pihalle kiljumaan ja varjonyrkkeilemään demoneitasi vastaan.

Vierailija
Sepi
Vaikeaksi menee keskustelu kanssasi. Sen sijaan, että vastaisit esitettyihin kysymyksiin, jotka liittyvät vain ja ainoastaan aloitusviestisi sisältöön heittelet tuulesta temmattuja väittämiä olettamastasi puolueestani ja hyvistä kavereistani, joita muka puolustan sinua vastaan.

Kun sinut kutsuu keskustelupöytään, jäät pihalle kiljumaan ja varjonyrkkeilemään demoneitasi vastaan.

Jaa, näyt sinäkin harkitsevan vaselisteja oikeistolaisempaa vaihtoehtoa.
Kohdallasi se ei taida ollakaan sosdemit, vaan kypäräpääpit, tai vieläkin oikeistolaisemmat. Äsekisessä viestissäsikin ihan heidän sanoin ilmoitit, kuinka hyvä kaveri heidän kansaan oletkaan.

Kovasti on nauhasi haalistunut.

Vierailija
ArKos itse

http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... file&u=233

SUT:n keskustelupalstalla ArKos

Oletko ehkä sarkastinen. Kyllä näihin "ufo-asioihinkin" voi suhtautua
täysin asia pohjalta. Ilmiöitä havaittaisiin varmasti enemmänkin,
jos niiden aiheuttajat siten tahtoisivat.

Siitä huolimatta täällä pohjoisilla perukoilla olen havainnut vuosien
varrella lukuisia muitakin valoilmiöitä kuin revontulia. Havaintoni
olen kirjannut ylös ja saatan niitä tännekin ilmoitella jossain
vaiheessa.

Hienoa ArKos kun olet päättänyt laajentaa keskustelukenttääsi.
Luin että sait aiemmin porttikiellon. Ehkä tuo sut:in porukka ei
ole niin "ymmärtäväistä" kuin täällä ollaan.

Joka tapauksessa, pidä pintasi!!

Vierailija

On se ihme juttu, miten saat tähän(kin) asiaan vedettyä politiikan. Jos omien hölmöjen kirjoitustesi takia sinua arvostellaan, niin kestä se kuin mies, äläkä rupea parkumaan 70-lukulaisella taistolaissanastolla!

Vierailija

Aiot näköjään laajentaa vaikutusvaltaasi.
Saa nähdä miten käy. Voi olla valtataistelu
palstan asiantuntijoiden kanssa edessäsi.

http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... ArKos+itse

Uskon että pystyt lunastamaan paikkasi tuolla
toisellakin foorumilla. Jo pelkkä yleistietämyksesi
suunnaton määrä saanee monien vakio kirjoittajienkin
polvet notkumaan.Puhumattakaan ällistyttävästä
kyvystäsi käsitellä fysiikan teorioita ja jopa luoda
uutta omaa teoriaa. Siihen ei moni pysty.

Vierailija

En ole käynyt muilla foorumeilla, aikoihin lukemassa edes Ilta-Sanomia.
Ei riitä rahat. Ja pitää keskittyä edes yhteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat