Seuraa 
Viestejä3502

Mul on noi neljä.
Toi sininen on tarkotus virittää kulmaan jossain vaiheessa. Siihen voi sitte päästellä tietyn tyyppisiä potkuja. Pienin säkki on viritetty pään korkeudelle ja siihen reenataan pääpotkuja, musta on muyathai säkki, johon menee fuduja ja kombinaatioita.
Iso sininen on hyvä voimalyönteihin.
Älyttömän painava.

Potkusäkin kuviointi on molempipuoleinen.
Siihen voi tähdätä erityyppisiä potkuja säärestä päähän asti.

• ylös 2
  • alas 6

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

https://quietpunch.com/blogs/news/10-boxing-punches

There are so many variations to boxing punches. Brian Pedone breaks down the basic 10 punches and their numbers that are associated with it. If you happen to visit a boxing gym chances are most of them follow the same numbering formula.

1 - Jab
2 - Cross
3 - Lead Hook
4 - Rear Hook
5 - Lead Uppercut
6 - Rear Uppercut
7 - Lead Hook to the Body
8 - Rear Hook to the Body
9 - Jab to the Body
10 - Cross to the Body

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

https://youtu.be/6DLSxuxUtGI

Tossa perusiskuja ja numerointia selitetty.
Muaythaissa on enemmän iskuja, (sen lisäks että tulee kyynärpäät, polvet ja potkut mukaan).
Muaythaissa vedetään välillä myös "swingejä", hieman koukun tyylinen lyönti, mutta käsi suorempana, siihen saa paljon voimaa.
Se voidaan vetää sivulta tai yläkautta.
Yläkautta vedettynä sillä voi päästä suojauksen läpi tai siitä huolimatta tauluun.

molaine
Seuraa 
Viestejä3848

Yksi vapaasti seisova säkki, joka on kyllä siitä kehno, ettei oikein pysy paikallaan. Varmaan auttaisi jos vaihtaisi jalustan veden hiekaksi. Olisi myös turvallisempi kämpän osalta.

Röh

Vierailija

molaine kirjoitti:
Yksi vapaasti seisova säkki, joka on kyllä siitä kehno, ettei oikein pysy paikallaan. Varmaan auttaisi jos vaihtaisi jalustan veden hiekaksi. Olisi myös turvallisempi kämpän osalta.

Hiekka painaa kyllä.
Huono puoli noissa että jalusta saattaa haitata omien jalkojen liikettä (olla tiellä).

Jalustalla seisovia näkee usein taekwondo saleilla. Täällä pari erilaista nähny.

Tässä taannoin kokeilin potkasta sellaiseen jalustalliseen kumiukkoon taekwando salilla. Ei ollu harmainta aavistusta mistä se taipuu, niin eka potku jäi jumittamaan olkapäälle. Heh, siinä sitä vähän aikaa pompittiin ja seuraavaan lisää swingiä.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Luulin, että puhutaan Saatanallisista säkeistä (pitäisi lukea joskus)

Sori, jatkakaa.

Minä taas arvelin että joku laittaa kuvansa perunasäkistään.

Mitäs muumi on mieltä.
Isot vai pienet säkit, roikkuvat vai lyhyet?

molaine
Seuraa 
Viestejä3848

Käyttäjä23956 kirjoitti:
molaine kirjoitti:

Hiekka painaa kyllä.
Huono puoli noissa että jalusta saattaa haitata omien jalkojen liikettä (olla tiellä).

Jalustalla seisovia näkee usein taekwondo saleilla. Täällä pari erilaista nähny.

Tässä taannoin kokeilin potkasta sellaiseen jalustalliseen kumiukkoon taekwando salilla. Ei ollu harmainta aavistusta mistä se taipuu, niin eka potku jäi jumittamaan olkapäälle. Heh, siinä sitä vähän aikaa pompittiin ja seuraavaan lisää swingiä.

Joo paljon on huonoja puolia, mutta vuokrakämppään ei oikein ilkeä viritellä kattoonkaan koukkuja. Sen verran laiska, ettei jaksa salille lähteä. Kotona tulee sen sijaan helposti otettua pieni hiki silloin tällöin.

Moom; :D

Röh

MooM
Seuraa 
Viestejä14674

Käyttäjä23956 kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Sori, jatkakaa.

Mitäs muumi on mieltä.

Hyvähän se on, jos säkki on sen verran pieni, että joustaa vähän. Kuka sitä kiviseinään mielellään löisi.

Muissa säkeissä sopusuhtainen on nätein, mutta kun ne tulevat vähän niinku kokonaisuuden osana, niin kaikki käy, jos muuten on mukava ja sopiva. Ei ole mikään iso juttu mulle, saati kynnyskysymys.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä20878

MooM kirjoitti:
Käyttäjä23956 kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Sori, jatkakaa.

Mitäs muumi on mieltä.

Hyvähän se on, jos säkki on sen verran pieni, että joustaa vähän. Kuka sitä kiviseinään mielellään löisi.

Muissa säkeissä sopusuhtainen on nätein, mutta kun ne tulevat vähän niinku kokonaisuuden osana, niin kaikki käy, jos muuten on mukava ja sopiva. Ei ole mikään iso juttu mulle, saati kynnyskysymys.

Mun säkit ovat pienemmät kuin Thaimaalaiset säkit.

Any sufficiently advanced technology is INDISTINGUISHABLE FROM MAGIC!
- Arthur C. Clarke

Vierailija

molaine kirjoitti:
Käyttäjä23956 kirjoitti:
molaine kirjoitti:

Hiekka painaa kyllä.

Joo paljon on huonoja puolia, mutta vuokrakämppään ei oikein ilkeä viritellä kattoonkaan koukkuja. Sen verran laiska, ettei jaksa salille lähteä. Kotona tulee sen sijaan helposti otettua pieni hiki silloin tällöin.

Moom; :D

Kiinassa oltiin/ollaan tarkkoja mitä kämpissä tapahtuu. Ei edes seinään saannu porailla reikiä tauluja varten.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Käyttäjä23956 kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Sori, jatkakaa.

Mitäs muumi on mieltä.

Säkeille potkiminen sallittua?
Karvaset säkit.

Vierailija

hibis kirjoitti:
Jo on taas aihe. Palstalla tuntuu olevan lukuisa joukko syntisäkkejä.

Ajattelinkin että vaimoni huorittelija tulee tänne syntejään tunnustamaan.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä20878

hibis kirjoitti:

Moom tykkää säkeistä.

Any sufficiently advanced technology is INDISTINGUISHABLE FROM MAGIC!
- Arthur C. Clarke

MooM
Seuraa 
Viestejä14674

Homer_Backland kirjoitti:
hibis kirjoitti:

Moom tykkää säkeistä.

Enemmän olen proosan ystävä

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

JeeSe
Seuraa 
Viestejä1104

Käyttäjä23956 kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Sori, jatkakaa.

Mitäs muumi on mieltä.

Joo, mulla on tuolla autokatoksessa saumaushiekkasäkkejä ja varastossa taitaa olla joku sementtisäkin jämäkin vielä.

Tarviiko laittaa kuvia?

Sivut

Tämän vuoden keskustelluin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat