Takaraivo puutunut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jouduin keskiviikko yönä tappeluun 15 ulkomaalaista vastaan. Mukana oli niin somaleita ja ählämeitä. Suojasin kasvoni joten kaikki iskut osuivat ohimoihin ja takaraivoon. Mitään hirvittäviä kipuja ei ole. Jos joistakin paikoista painelee niin tuntuu kyllä aika kipeältä ja suun aukaiseminen täysin ammolleen tuntuu omituiselta.
Itse kysymykseni koskee kuitenkin sitä kun toissayönä heräsin oli takaraivoni puutunut. Ajattelin kysyä ensin täältä olisiko aihetta mennä lääkäriin jos kyseessä on vaikka lievä kallonmurtuma taikka aivotärähdys.[size=75:1q4o6p6i] En kovin mielelläni mene kylläkään lekurille kun olen siellä koko ikäni juossut erään toisen sairauden takia.[/size:1q4o6p6i]

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija
pointless
Jouduin keskiviikko yönä tappeluun 15 ulkomaalaista vastaan. Mukana oli niin somaleita ja ählämeitä. Suojasin kasvoni joten kaikki iskut osuivat ohimoihin ja takaraivoon. Mitään hirvittäviä kipuja ei ole. Jos joistakin paikoista painelee niin tuntuu kyllä aika kipeältä ja suun aukaiseminen täysin ammolleen tuntuu omituiselta.
Itse kysymykseni koskee kuitenkin sitä kun toissayönä heräsin oli takaraivoni puutunut. Ajattelin kysyä ensin täältä olisiko aihetta mennä lääkäriin jos kyseessä on vaikka lievä kallonmurtuma taikka aivotärähdys.[size=75:be2zi0bj] En kovin mielelläni mene kylläkään lekurille kun olen siellä koko ikäni juossut erään toisen sairauden takia.[/size:be2zi0bj]

Jos olet tosissasi oireistasi ja vammoistasi, jota minun on vaikea uskoa, niin nopeasti päivystykseen. Kyseessä voi olla aivoverenvuoto tai -purkauma. Puutuminen on todella huolestuttava oire.

Vierailija
Tero Tekojärki
Somalien saama valtava rahallinen sosiaalituki aiheuttaa turhautumista,
joten heidän täytyy saada välillä mukiloida joku kanta-asukas ihan vain tylsyyttään
kaiken ollessa heillä liian helppoa.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9024

Osallistu keskusteluun.

Hmm... minnes kyseinen ketju oikein hävisi? Ensin se löytyy ja kun olen kirjoittamassa vastausta, niin se on poistettu. Ei kai täälläkin ole ruvettu harrastamaan jotain epäkorrektiussensuuria "väärien" puheenaiheiden kohdalla? Hienossa yhteiskunnassa elämme tosiaan...

No toivotaan, että asiaan joku järkisyy.

Vierailija
Nikolazz
Tero Tekojärki
Somalien saama valtava rahallinen sosiaalituki aiheuttaa turhautumista,
joten heidän täytyy saada välillä mukiloida joku kanta-asukas ihan vain tylsyyttään
kaiken ollessa heillä liian helppoa.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9024

Osallistu keskusteluun.

Hmm... minnes kyseinen ketju oikein hävisi? Ensin se löytyy ja kun olen kirjoittamassa vastausta, niin se on poistettu. Ei kai täälläkin ole ruvettu harrastamaan jotain epäkorrektiussensuuria "väärien" puheenaiheiden kohdalla? Hienossa yhteiskunnassa elämme tosiaan...

No toivotaan, että asiaan joku järkisyy.

Ilmeisesti on rasistista puuttua pakolaispolitiikan ongelmakohtiin.

Vierailija

En kyllä ymmärrä, mikä asiassa on niin tabua. Kun maahanmuuttajien väkivaltaisuus ja rötöstely on tilastollisesti täyttä faktaa, niin mikä siinä on ettei asiasta saa puhua. Aika säälittävää touhua moderoinnilta, kertakaikkiaan.

Vierailija

Ovatko moderaattorit mahdollisesti somali/ählämi/neekeri pakolaisia, kun ei saa mitään puhua niiden rikoksista?

Mä muutan Pietariin, siellä uusnatsit hallitsee ja ählämit ei juhli.

Vierailija
Jos olet tosissasi oireistasi ja vammoistasi, jota minun on vaikea uskoa, niin nopeasti päivystykseen. Kyseessä voi olla aivoverenvuoto tai -purkauma. Puutuminen on todella huolestuttava oire.

Eli lääkäriin siis. Lisäksi omituista väsymystä jatkuvasti.... ei oikeen pysy hereillä ja kaikki paikat on ikään kuin turtana vaikkei kroppaan osumia juurikaan tullut. Lyöntejä tuli arviolta n 20 kpl mutta mikään niistä ei ollut mitenkään kivulias.

Ne 15 ulkomaalaista taitavat voida vielä huonommin?

Ei viellä en tapellut vastaan koska en mitään ollut tehnytkään. Yritin vain rauhoittaa yhtä ählämiä joka oli hyökkäämässä kaverini kimppuun.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
pointless
Eli lääkäriin siis. Lisäksi omituista väsymystä jatkuvasti.... ei oikeen pysy hereillä ja kaikki paikat on ikään kuin turtana vaikkei kroppaan osumia juurikaan tullut.

Lääkäriin oitis. Oireista päätellen kyseessä on vähintään aivotärähdys, ellei jotain ikävämpääkin. Joten heti lääkäriin.

Vierailija

Menin päivystykseen missä mut laitetiin tarkkailuun ja odottamaan lääkäriä. Siinä meni 2 tuntia. Lääkäri ei sanonu juuri mitään. Sanos vaan että ehkä lievä aivotärähdys ehkä ei ja mene kotiin. Ei sairaslomaa eikä minkäänlaista kipulääkereseptiä. hyvä päivystys!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat