Suomen nuoriso Magadaniin!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli tässä olisi käytännöllinen ratkaisu, joka opettaisi nuorisoa tekemään
fyysistä työtä ja valittamaan vähemmän. Siperiassa sijaitseva Magadan on hyvin opettavainen paikka, jossa voi harjoittaa esimerkiksi ihmistyövoimaista kaivos - sekä puuteollisuutta. Sahaaminen käy hyvin tavallisilla parisahoilla ja ruoka on mitä mainiointa - kunhan sen sulattaa.

Näin saisivat monet pissikset sekä fruittaripojat kosketusta työelämään sekä erilaisiin internationaalisiin työmetodeihin, tämä lisäisi mm. "Kiinalaisella" tavalla työskentelemistä suomalaisissa yrityksissä kantaväestön keskuudessa. Lämmityksessäkin voitaisiin säästää, sillä tämä karaistu nuoriso oppisi elämään - 50 pakkasessa ja nukkumaan takit päällä sikeitä unosia.

Suomen nuorisossa on havaittu myös lievää ylipainoa, joten tässäkin suhteessa ratkaisu olisi aivan loistava sekä taloudellisestikin kannattava, sillä heidät voidaan vuokrata sinne työvoimaksi eivätkä karjavaunut ole kalliita.

Olin kuullut miehestä, joka Magadanin jälkeen pystyi kävelemään talvelle
(-25) avojaloin ilman mitään ongelmaa.

Sivut

Kommentit (27)

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
Joker

Olin kuullut miehestä, joka Magadanin jälkeen pystyi kävelemään talvelle
(-25) avojaloin ilman mitään ongelmaa.

Tottakai pystyi kun jalat oli amputoitu ja korvattu puujaloilla.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Itse olen suunnitellut lähteväni viettämään eläkepäiviäni kiinalaiseen hiilikaivokseen töihin,aina se golfinpeluun ja kalastelun voittaa..

Vierailija
installer
Itse olen suunnitellut lähteväni viettämään eläkepäiviäni kiinalaiseen hiilikaivokseen töihin,aina se golfinpeluun ja kalastelun voittaa..

Sootkin ahkera ja mukava kansalainen - juuri tuollaisia valtio rakastaa.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005
Joker
Eli tässä olisi käytännöllinen ratkaisu, joka opettaisi nuorisoa tekemään fyysistä työtä ja valittamaan vähemmän...ihmistyövoimaista...ruoka on mitä mainiointa - kunhan sen sulattaa...kosketusta työelämään...karaistu nuoriso oppisi elämään - 50 pakkasessa ja nukkumaan takit päällä sikeitä unosia...karjavaunut...

Meillähän on jo kevytversio tästä: puolustusvoimat. Ja lisäkovuuden hakijat voivat tietysti mennä raja- tai laskuvarjojääkäreiksi ja mitä näitä masokistipaikkoja nyt onkaan.

Vierailija

Kukahan noita nimityksiä jaksaa keksiä, kyllä se tulee vähemilläkin selväksi että tietyissä piireissä epäsuosittu kansanosa on kyseessä.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Minulla on yksi homoseksuaalituttava, kaveri tekee kirvesmiehen hommia sekä harrastaa kalastusta ja metsästystä,tuo "fruitcake"ilmaisu ei kyllä häneen mielestäni istu,ihan tavallinen miehekäs mies hän on.

Vierailija

Oikeastaan olen saanut kuulla alan ammattilaisilta (demi.fi käyttäjät), että fruittari tarkoittaa muodikasta fruit-hupparia käyttävää poikaa, joka on suosittu tyttöjen keskuudessa, mutta tämäkin on tulkinnanvarainen asia.

Vierailija
tiäremiäs
Oppikaa ajattelemaan järjellä, niin huomaatte ehkä että maailma ei oo sitä miltä näyttää.

Sinä järjellä ajatteleva tiedemies voisit varmaan valaista meitä tyhmiä ja kertoa miltä maailma näyttää?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Joker
tiäremiäs
Oppikaa ajattelemaan järjellä, niin huomaatte ehkä että maailma ei oo sitä miltä näyttää.

Sinä järjellä ajatteleva tiedemies voisit varmaan valaista meitä tyhmiä ja kertoa miltä maailma näyttää?

Siltä se näyttää, että kuin väitetään että nuoriso on laiskoja, niin se ei yleensä pidä paikkaansa. ihmiset eivät ole sen laiskempia kuin muulloinkaan vaan aika on muuttunut ja se muuttaa asioita. Enään ei esimerkiksi tarvi kesäsin teinejen kaivaa ojia lapiolla jos tekevät kesät töitä. Koska voivat hakeutua muuhunkin työhön mikä ei välttämättä rasita niin paljoon fyysisesti.

Kaivinkone on sitä varten kehitetty että se on nopeampi ja halvempi kuin 150 kaivajaa lapion kanssa.

Ihmisillä vain luontaisesti puuttuu epäillys, ei osata ajatella kovin tehokkaasti. Koska se rasittaa aivoja ja se ei ole luontaista. Kokoajan ihminen selittää itsellensä maailmaa niin kuin itse sen ymmärtää. Mutta sen selityksen ei tarvitse olla totuus, vaan ainoastaan sellainen joka sinulle itselle kelpaa.

Vierailija
tiäremiäs
.Kaivinkone on sitä varten kehitetty että se on nopeampi ja halvempi kuin 150 kaivajaa lapion kanssa.

Joo, mutta bensan hinta on kallistunut ja nuorille ei tarvitse maksaa paljoakaan palkkaa, vaan repiä ne koneilta ja tuoda kaivamaan ojia puoli-ilmaiseksi.

Puuromössöä voi sitten keittää kenttäkeittiöissä ja leipää voi onkia S-Marketin jätelaarista. Näin nuoriso oppii todellisia arvoja eikä joudu tyttiksen hylkäämisen takia kalliiseen terapiaistuntoon, vaan oppii kestämään asiat kuten mies.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Joker
tiäremiäs
.Kaivinkone on sitä varten kehitetty että se on nopeampi ja halvempi kuin 150 kaivajaa lapion kanssa.

Joo, mutta bensan hinta on kallistunut ja nuorille ei tarvitse maksaa paljoakaan palkkaa, vaan repiä ne koneilta ja tuoda kaivamaan ojia puoli-ilmaiseksi.

Puuromössöä voi sitten keittää kenttäkeittiöissä ja leipää voi onkia S-Marketin jätelaarista. Näin nuoriso oppii todellisia arvoja eikä joudu tyttiksen hylkäämisen takia kalliiseen terapiaistuntoon, vaan oppii kestämään asiat kuten mies.

Miksi nuorten pitäisi ilmaiseksi, eikö olisi hyvä maksaa täysipalkka. Eikä noi ole enään mitään todellisia arvoja koska yhteiskunta on kehittyny siihen suuntaan että ei tarvi köyhien syödä rikkaitten jätteitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat