Armeijan palikkatesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Millaisia tuloksia armeijan palikkatestistä (taitaa olla 2B) keksiverto ihminen saa? Luullakseni koe meni omalla kohdallani hyvin, sillä ehdin juuri ja juuri jokaisen tehtäväsarjan loppuun. Siinä on siis (muistaakseni) 40 x 3 tehtävää, siis kolmea eri tehtävätyyppiä.

1. Kuvion hahmotus
2. Sanojen ymmärtäminen
3. Laskupää

(eivät ehkä ihan oikeassa järjestyksessä..)

Tulokseksi veikkaan jotain 80-110 / 120. Olisi kiva nähdä tuloksista vaikka histogrammi.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

En tiedä keskimääräisestä, mutta isäni sai aikanaan armeijan palikkatestistä täydet pisteet. Hän ei ole mikään huippuälykäs, mutta ei tyhmäkään.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kun olin intissä, niin kirjurina luonnollisesti näin kaikkien P-arvot. Arvohan on väliltä 1-9. Parilla 60:stä oli 9 - kröhömm... Huonoin arvo oli 1, joka sitten korottui 2:ksi, kun kaveri lukihäiriöönsä vedoten sai tehdä testi uudelleen ilman aikarajoitusta

Muistaakseni 5-7 oli valtaosalla, muutamalla 8.

Vierailija

palikkatestin tulokset oli kaikkien luettavissa, ensin kirjuri vähän temputteli mutta kun yksi ensin vähän kovisteli ja loput pani tupakkapaikalla turpaan niin tulokset tipahteli ihan ilman sen suurempaa suukopua. Omani oli 7 ja vähän hävetti kun hölmö viestimies vetäisi täydet pisteet..

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
numba
palikkatestin tulokset oli kaikkien luettavissa, ensin kirjuri vähän temputteli mutta kun yksi ensin vähän kovisteli ja loput pani tupakkapaikalla turpaan niin tulokset tipahteli ihan ilman sen suurempaa suukopua. Omani oli 7 ja vähän hävetti kun hölmö viestimies vetäisi täydet pisteet..

Minun kirjuriaikana tuollainen ei olisi onnistunut. Jokainen joka vähänkään kävi kirjurille jotain urveltamaan joutui heti seuraavaan nakkiin. Hieman enemmästä menetti lomansa - näin alkuvaroituksena. Montaa kertaa ei tarvinnut tuota korttia käyttää...

Sitäpaitsi kirjuri on ilmeisen hyvä sälli - munkkikahveja ei yleensä tarvinnut itse ostaa

Vierailija
Volitans
numba

Minun kirjuriaikana tuollainen ei olisi onnistunut. Jokainen joka vähänkään kävi kirjurille jotain urveltamaan joutui heti seuraavaan nakkiin. Hieman enemmästä menetti lomansa - näin alkuvaroituksena. Montaa kertaa ei tarvinnut tuota korttia käyttää...

Sitäpaitsi kirjuri on ilmeisen hyvä sälli - munkkikahveja ei yleensä tarvinnut itse ostaa

no, me oltiin sotilaspoliiseja, voimaa ja itsejotain enemmän kuin tarvitaan.. kirjuri oli lainattu kiväärikomppaniasta. viimeiset iltavapaat huipentui samalla tupakkapaikalla viestikomppanian kanssa käytyihin jäähyväisiin,,, 8 sai rangaistuksen jostain kumman syystä, arvaa kuinka monta sämpyläpelleä talutettiin paikalta?

Vierailija
Volitans
Kun olin intissä, niin kirjurina luonnollisesti näin kaikkien P-arvot. Arvohan on väliltä 1-9. Parilla 60:stä oli 9 - kröhömm... Huonoin arvo oli 1, joka sitten korottui 2:ksi, kun kaveri lukihäiriöönsä vedoten sai tehdä testi uudelleen ilman aikarajoitusta

Miten tuo numeroarvo sitten määräytyy?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
msdos464
Volitans

Miten tuo numeroarvo sitten määräytyy?

P-testin perusteella

Vierailija

Tuota sämpyläpelleä jäin miettimään minäkin..

Saakohan tuota omaa palikkatestin tulostaan enää selville näin jälkikäteen. En muista saatettiinko meille koskaan tietoon omia tuloksiamme... Uteliaisuuteni heräsi. Varmaan ihmettelisivät tuon oman sotilasläänin esikunnassa, jos sieltä kyselisi. Eivät taida niihin tuloksiin siellä itsekään luottaa.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Mortonki! Meikämandoliino rypisti hillittömän tsempin jälkeen p-arvoksi kokonaisen 2 :n . Arvatkaapa kiinnostiko kyseinen laitos ja sen typerääkin typerämpi palikkatesti . Samat kysymykset kysyttiin useampaan kertaan .Taisi olla dementikkoja kehitelemässä niitä testejä . Sitten meinasivat väkisin pistää AUK:n ;testistä huolimatta ,tai sen vuoksi T:petu

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Volitans
Minun kirjuriaikana tuollainen ei olisi onnistunut. Jokainen joka vähänkään kävi kirjurille jotain urveltamaan joutui heti seuraavaan nakkiin. Hieman enemmästä menetti lomansa - näin alkuvaroituksena.

Minun palvelusaikanakin kannatti olla hyvää pataa kirjurin kanssa. Minä onneksi olin ja - kas kummaa - kirjuri unohti kaksi kertaa merkata käyttämäni HL:n (henkilökohtainen loma) käytetyksi. Vastapalvelukseksi pääsin esittämään kirjurille kerran kuntoisuuslomaa tilanteesta, josta hän ei olisi sitä ansainnut. Esitys meni läpi ja kirjuri sai lomansa. Näin se korruptio rehottaa.

Vierailija

Vastasin palikkatestissä 117/120. Kolmeen ongelmaan en keksinyt ratkaisua, vaikka muutama minuutti minulle jäi aikaa näitä miettiä. Arvosanaksi tuli 9. Eivät testanneet sopeutuvuutta ja kapparit yllättyivät, kun lähdinkin pian testin jälkeen pois enkä palannut.

Vierailija
Mummo
Mikä on sämpyläpelle?

Viereisen viestikomppanian miehistö käytti aina kesäkenkiä = sämpylät. Jopa räntäkelillä painelivat lomille puntit märkinä sämpylöissä. Meistä se vaikutti neitimäiseltä joten arvostus niitäkohtaan ei ollut korkealla. Tästä siis lempinimi sämpyläpellet.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26997
Liittynyt13.5.2005
asdf
Volitans
Minun kirjuriaikana tuollainen ei olisi onnistunut. Jokainen joka vähänkään kävi kirjurille jotain urveltamaan joutui heti seuraavaan nakkiin. Hieman enemmästä menetti lomansa - näin alkuvaroituksena.

Minun palvelusaikanakin kannatti olla hyvää pataa kirjurin kanssa. Minä onneksi olin ja - kas kummaa - kirjuri unohti kaksi kertaa merkata käyttämäni HL:n (henkilökohtainen loma) käytetyksi. Vastapalvelukseksi pääsin esittämään kirjurille kerran kuntoisuuslomaa tilanteesta, josta hän ei olisi sitä ansainnut. Esitys meni läpi ja kirjuri sai lomansa. Näin se korruptio rehottaa.
Kannatan tätä vaihtoehtoa vilpittömästi. Intti toimii sitä jouhevammin mitä paremmissa väleissä olet oikeiden tahojen kanssa. Mulla toimi kommunikointi kirjureiden kanssa erittäin hyvin, joten lomiakin pidettiin lähinnä vain niiden trendikkyyden vuoksi muista lomien tuomista etuisuuksista nyt puhumattakaan. Tosin syytä voi olla myös olla oikeiden tahojen esimiesten kanssa hyvää pataa, sillä se että oikealla taholla on riittävästi liikkumisvaraa on kaikki kotiinpäin myös itsellesi sikäli kun sekä paska että suklaa valuvat ylhäältä alaspäin. Näin se politiikka toimii ja asioihin vaikutetaan siten, että kaikki ovat voittajia.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat