Missä on ajatusmatkailijat R-L Luukkonen ja juhan Af graan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ovatko he todellisia henkilöitä vai ajatuksiimme tunkeutuneita harhakuvia toisesta ulottuvuudesta?

He ovat kadonneet minun päästäni. Olen yksin. Yksinäinen. Kaipaan astraalimatkalle kuiperin vyöhykkeestä kauemmaksi.

Oho, tunsin juuri leijuvani näytön edessä, ehkäpä Rauni ja Juhan kuulevat kaipuuni.

Onko teillä palstalaisilla kokemusta ko. olennoista?

Kommentit (4)

Vierailija
risat

He ovat kadonneet minun päästäni. Olen yksin. Yksinäinen. Kaipaan astraalimatkalle kuiperin vyöhykkeestä kauemmaksi.

Hyvä. Näin minullekin kävi kun saatiin viimein lääkitys toimimaan. Kun kaikki harhat lopulta katoaa niin sitä huomaa olevansa täällä aika yksin.

C 'est la vie!

Vierailija
Ananda
risat

Hyvä. Näin minullekin kävi kun saatiin viimein lääkitys toimimaan. Kun kaikki harhat lopulta katoaa niin sitä huomaa olevansa täällä aika yksin.

C 'est la vie!

Mertazepiini, cloksaani, tenix ja diabam yhdistettynä koktailiksi tuo ne onneksi takaisin. Raunilla vaan on päällä läpinäkyvä vaatetus. Pistää vähän ahistamaan ja Juhanilla on turbaani päässä

Vierailija

hmm.. minulla tuo mirtazapiini toi aluksi Rauni Leena Luukkasen rasvattuna, kiiltävänä mutta karvattomana ja alastomana painajaismaisena jatkumona uniin. Onneksi sitä sitten hoidettiin myös minulla tilapäisesti tematsepaameilla, lähinnä tuolla tenoxilla, siinä ei ollut muuta sivuvaikutusta kuin lähinnä ruoka-aikana ilmenevät illusoriset astraalikuvat, joissa Juhan af Gran ajaa trukkia Jupiterin kuun Kallistoa kiertäen ilkosillaan punaiset Ahma-saappaat jalassa ja tietenkin siinä turkoosissa Rabat-turbaanissaan laulaen Esko Rahkosen suurimpia tango-hittejä.

Itse kuitenkin suosittelisin ettet pidemmän päälle ottaisi samaan drinksuun sekä diatsepaamia että tematsepaamia, sillä niiden interaktiossa on yksi paha haittavaikutus - se vaikeuttaa Juhan af Granin moottoriajoneuvon kuljettamista erityisesti sen tarkkuutta vaativissa osissa kuten pienimpien asteroidien ohittamisessa. Lisäksi useat bentsot samassa kupissa alentavat pitkässä käytössä Juhanilla yleensä äänialaa pari oktaavia, joten niiden yhteiskäyttöä olisi syytä välttää.

Vierailija

Jaa... itse lataan tämän Pez-pistoolini täyteen kaikenlaisilla kivanvärisillä napsuilla ja ammuskelen niitä suuhuni aina kun "elämä on."

Ai niin. Oikein huonoja hetkiä varten olen rakentanut tuohon vessanovenpieleen Diapam-nännin. Naisen nännin muotoinen ja sisällä on nestemäistä Diapamia.

Sitä on mukavaa käydä imaisemassa.

Tekee muuten vaikutuksen vieraisiinkin.

Kivoja halluja tässä näkee. Eilen näin kaksi metriä korkean sorsan.

Wirn!

Uusimmat

Suosituimmat