Seuraa 
Viestejä45973

Tilaastollisesti pienimunaisten avioliitot päättyvät nopeammin kun normaali- tai suurikaluisten.

Jos seksi ei suju niin ei sitten mikään muukaan.

Sivut

Kommentit (276)

Kuka niita kaluja on mittaillut?
Naisten painotukset ovat yleensä muualla kuin kalun koossa, joka voi olla naiselle riittävä,liian suuri tai sitten ei suurinkaan, koska naisillakin on kaikenkokoisia ja tuntoisia vehkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
HarryG
Seuraa 
Viestejä98

Ei niitä ole tutkittu. Tai en ole koskaan kuullut ainakaan...Harvemmin halutaan mennä jätkälle, joka on just eronnut mennä kyselemään ko. asioista...

Vois tulla nenä kipeeks.

"Oliko avioeronne syynä kenties pieni peniksenne?"

äh.

Tämä tilasto onkin mun oma ja perustuu kaveripiirissä tehtyyn emppiiriseen huomioon, eli kaikki kaverit joilla on alle 16cm ovat eronneet kun taas yli 16cm ovat tukevasti naimisissa.

Nimimerkillä: Parasta 4%n A-Ryhmää.

Mieti mies!

Jos olet eronnut niin onko mittasi alle suomalaisen keskiarvon?

Siinä syy mitä naiset ei sano ääneen.
Sanovat vain että seksi ei ollut tyydyttävää.

Jonkku
Maukka Perusjatka

Mistä tommosia tilastoja löytää? Onko mun 20cm tai sitä pidempiä miten harvalla?

Ootko jo naimisissa?

Jos oot niin pitkäaikaisen liiton mahdollisuudet on hyvät, jos et pahasti vieraissa loiki. Pikku syrjähypyt kuitenkin yleensä annetaan isolle anteeksi. Pikkupilit saa loparit heti.

Tilastoja on netti pullolaan.

Maukka Perusjatka
Tämä tilasto onkin mun oma ja perustuu kaveripiirissä tehtyyn emppiiriseen huomioon, eli kaikki kaverit joilla on alle 16cm ovat eronneet kun taas yli 16cm ovat tukevasti naimisissa.

Niin mutu tuntumalta sanoisin että muistaisin tutkimuksen jonka mukaan miehillä on useimmiten 14-17 senttiset.
Itse tunnen kaverin jolla oli seksiongelmia, liian ison takia. Yhdyntä ei vaan ottanut onnistuakseen. Pariskunta päätyi eroon, nainen kävi vieraissa.

Syfilis
Maukka Perusjatka

Niin mutu tuntumalta sanoisin että muistaisin tutkimuksen jonka mukaan miehillä on useimmiten 14-17 senttiset.
Itse tunnen kaverin jolla oli seksiongelmia, liian ison takia. Yhdyntä ei vaan ottanut onnistuakseen. Pariskunta päätyi eroon, nainen kävi vieraissa.

Joo, voihan siinä noinkin käydä, mutta harvemmin.

Itellä on lähinnä sellanen ongelma, että vaimo ei saa suuta tarpeeksi auki.

Maukka Perusjatka
Ootko jo naimisissa?

En, mutta pitkäaikaisessa avoliitossa ja nainen on puhunut naimisiin menosta jo vuosia.

Kaveripiirissä on yks, jolla on ilmeisesti 19cm ja naiset roikkuu siinä kiinni (siis miehessä, ei pilissä), mutta mies itse tykkää vaihtaa välillä. Lopuilla on pieni tai keskikokoinen ja heistä vain 1/4 on pitkäaikaisessa suhteessa.

Tästä pitäs saaha kunnon tutkimus.

Tokihan koollakin on merkitystä, mutta vähintään yhtä oleellista on se, millä taajudella/energia-aallon pituudella ja teholla energiaa avautuu munasta naisen intiimien alueiden atomeihin.

Tässäpä markkinaRAKO.

Kehittäkää laite, joka selvittää kenen miehen munan värähtely sopii kenenkin naisen vaginan värähtelyyn.

Ja sitten ei muuta kuin kaikki mittaamaan oman vehkeen värähtelyt ja vertailemaan eri naisten vastaaviin tuloksiin.

Savor

;):)

Vaikka tuo tuntuu olevan miehen mitta, niin pitää kertoa kokemastani tapauksesta: Nainen sai juttelulla, hellittelyllä ja pelkällä sormipelillä orgasmin, kun muuten panolla ei sitä saanut.
Naisen vehkeet toimivat tunteella
Olen keskimittainen.

installer
Et sitten laittanut vaihtoehtoa, minulla on iso pili ja en ole avioliitossa enkä ole ollutkaan?

No mutta eikös rekisteröity parisuhde ole käytännössä sama asia.
Tosin siinä tuo homma voi toimia päinvastoinkin.

HarryG
Seuraa 
Viestejä98

Pitää tosiaan tasapuolisuuden kannalta muistaa (vaikka taitaa aika miesvaltainen olla tää foorumi), että jos lähdetään sille tielle, että rinnastetaan pieni muna ja avioero, niin aijai jai!

Entäs jos vaimokkeella onkin vain iso pillu?

äh.

Senkö takia ne naiset on mustien miesten perään ja miehet on niille kateellisia ja piilottavat sen rasismiin? Muuten aina näkee mustan miehen joka on suomalaisen kanssa naimisissa tai seurustelee niin se nainen on pulska blondi. En ole vielä muunväristä hiustoa nähnyt tuollaisella parilla. Taitaa niissä blondivitseissä olla vähän perää.

"Me halutaan olla n*kereitä" oli laulukin joskus 80-luvulla.

HarryG

Entäs jos vaimokkeella onkin vain iso zzzzz?

Niin mutta eihan se tilanne siitä mihinkään muutu.
Miehen vehje ei sitten ole riittävän iso siihen isoon zzz!

Tästä muistuikin mieleen kun tapasin japanissa paikallisen miehen eräässä ravintolassa ja siinä illan mittaan jutellessa hän tuli kertoneeksi kuinka otti vaimostaan eron. Syynä oli että vaimolla oli liian iso kolo ettei mies saanut mitään kiksejä!
Liian pienetmunat -> avioero!

Asimov
"Me halutaan olla n*kereitä" oli laulukin joskus 80-luvulla.
"Mikä siinä mustassa viehättää? Onko mustalla valkoista pidempää?"
-soi radiossa kun sana "neekeri" ei vielä ollut kirosana.

Itse olen jätetty(avoliittosta) ja penikseni on n. 15cm ..eli pikkupojan pippeli.
Jos seksi ei tyydytä naista, suhde on tuhoon tuomittu.
Sen loppuminen on enää vain tekosyystä kiinni.
Karu fakta, joka sinun vain täytyy hyväksyä.

Voit kyllä itkeä olkapäätäni vasten, kiistää ja mesota, että
EI SE SEKSI SUHTEESSA TÄRKEINTÄ OLE!

Minä en ole täällä lohduttamassa ihmisiä, vaan sanomassa heille
raa'an totuuden päin naamaa.

Tulet oppimaan ennemmin tai myöhemmin,
että seksi on number UNO, suhteessa kuin suhteessa,
ja koko kropan koko kaikki kaikessa..

HarryG
Seuraa 
Viestejä98
Maukka Perusjatka

Niin mutta eihan se tilanne siitä mihinkään muutu.
Miehen vehje ei sitten ole riittävän iso siihen isoon zzz!

Tästä muistuikin mieleen kun tapasin japanissa paikallisen miehen eräässä ravintolassa ja siinä illan mittaan jutellessa hän tuli kertoneeksi kuinka otti vaimostaan eron. Syynä oli että vaimolla oli liian iso kolo ettei mies saanut mitään kiksejä!
Liian pienetmunat -> avioero!

Jep. Mut tuleehan tässäkin jokin raja vastaan? Jos sinne aukkoon voi työntää tyyliin metrisiä koivuhalkoja, niin sitä seksielämän tyydyttämättömyyttä pitää ymmärtää hakea jostain muualta, kuin miehen peeniksestä...

äh.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat