CD tyyppinen musa MP:ksi ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä ohjelmaa suosittelette, jolla saa normali CD:llä olevat biisit vaihdettua MP3 soittimeen sopiviksi?

Onko kukaan koittanut tätä:
dbpoweramp music converter

Tuon sais 30pv ilmaisversiona netistä.
Kokemuksia ja muuta tietoa kaivataan...

{M}

Ps: vois vihjaista myös Avataren koonmuutokseen apua, miten kummassa kuvan saa 6kB kokoiseksi
Nykyinen on nettin vievä, pahoittelen jos se hämää.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

iTunes on ainakin helppokäyttöinen ja ilmainen tarkoitukseen sopiva ohjelma, joka on myös hyvä soitto-ohjelma.

Vierailija

Minä käytän tuota dbpoweramp-mitälieneetä, sillä saa muutettua myös toisin päin.

edit: Ei tuo mulla kyllä mikään kokeiluversio ole, on toiminu ainakin pari vuotta. Eikä maksanut mitään.

Vierailija
arska
Minä käytän tuota dbpoweramp-mitälieneetä, sillä saa muutettua myös toisin päin.
Mää en käytä mitää ku on kätevämpää ladata musiikit netistä eikä tartte maksaa mitää.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

photoshopiskin on resize toiminto, helppokäyttöinenkin vielä. Muista viel tallentaa se kutistettu kuva ni homma pelittää

ja ämpärin koodaukseen suosittelen Easy CD-DA Extractor:ia

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

http://www.xnview.com/ on ilmainen ohjelma mm. avatarten kokojen säätämiseen, myös suomenkielellä.

Siis eihän kyseessä ole pelkästään kuvan koko kilotavuissa vaan kokoa pitäis vaaka- ja pystysuunnassakin pienentää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

ja näyttääpi siltä että ainakin tällä hetkellä tuo kirahvin kuva on linkitetty suoraan jonkun kolmannen osapuolen sivulta, kannattaa se uusi kutistettu kuva sitten uppia tiedesivuston avatar-varastoon.

Vierailija

Nooh.. olihan vääntämistä

Pakko oli tyytyä mustavalkoiseen ja aivan eri tyyppiseen kuvakkeeseen jonka olisin halunnut

Kai se on opetelta tuo kuvanvääntö joku kerta kun aikaa on enempi..

tattista vaan apujoukoille

Vierailija
Muikkunen
Nooh.. olihan vääntämistä

Pakko oli tyytyä mustavalkoiseen ja aivan eri tyyppiseen kuvakkeeseen jonka olisin halunnut

Kai se on opetelta tuo kuvanvääntö joku kerta kun aikaa on enempi..

tattista vaan apujoukoille

Irfanviewillä se oppis alle minuutissa.

Vierailija

dbpoweramp music converter on paras mitä oon käyttäny. Helppo käyttää ja kannattaa muuten hankkia oikee versio siitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat