Luun vartija?

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tämä littyy joihinkin naissuhdeongelmiini, joita joskus levittelen. Siis, miksi koira vartioi luutaan? Itse ei halua syödä, mutta ei anna kenenkään muunkaan koskea?

Lierikki Riikonen

Kommentit (15)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Ehkä jos olisi hyeena konkreettisesti, saisi luut pureskeltua niin, että voisi nieleskellä sen luuytimen. Occo, vai onko se osso bucco, ei kuitenkaan kiinnosta. Liian työteliästä minun hampailleni ja muutenkinkin yököttävää mössöä koko lieju.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kyllä tämä olkapää alkaa toimia.Neljä päivää makasin sairaalassa oikean olkanivelen luksaation? ja murtuman vuoksi. Miettivät ortopedin ja kirurgin kanssa leikataanko vai ei. Otettiin sitten myös CT-kuvaus, josta päättivät tieten, ettei leikkausta tarvita. Tuperculum majuksessa pirstaleinen murtuma ja humeruksen luksaatiotilanne.

Lisäksi glenon alareunassa Bankartin leesio. Katsottu yhdessä Tri L:n kanssa. Päädyttiin konservatiiviseen hoitolinjaan. Ambulanssikin kävi, puhalsin nollan. mutta en silloin vielä viikonloppuna lähtenyt OYS:n pääivystykseen, koska tiesin mitä paskaa se on, varsinkin heinäkuussa, kun ihmiset ovat lomalla.

Ehkä kirjoitan vielä joskus, oikea käsi on mitellassa.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tyttö lähti syksyn ensimmäiseen koulupäivään. Jännää että hänen todistuksessaan lukee "The University of Oulu" Sitä ei löydy kaupunkien koulujen luottelosta, vaan toimii lipaston alla.

Minun olisi tieten pitänyt sanoa, että olen keihääänheittäjä, niin ei olisi mennyt tuon olkapään miettimiseen niin paljon aikaa. Kommunikointi ortopedioiden kesken kulki sairaanhoitajien välityksellä ja minä olin syömättä ja ja juomatta (vettä) neljä päivaa. Ehdotinkin, ettenkö voisi lähteä kotiin makaamaan, niin laittakaa mailia, tai soittakaa niin olen tarvittaessa paikalla.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Tämä littyy joihinkin naissuhdeongelmiini, joita joskus levittelen. Siis, miksi koira vartioi luutaan? Itse ei halua syödä, mutta ei anna kenenkään muunkaan koskea?

Tuota minäkin olen joskus ihmetellyt. Annappa koiralle luu ja ole sitten ottavinasi se. Koira käy päälle pahemmin kuin yleinen syyttäjä, ihan niinkuin se ei yhtään tajuais, että keneltä sen luunsa sai.

Ei koirienkaan ajatuskuvioita aina jaksa käsittää. Mutta hyvä niin, sillä sellaiset asiat tekee elämästä mielenkiintoisen.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Sanotaan, että mikä ruokalaji saa naisen seksuaalisen mielenkiinon vähenemään 80%? Kuulemma hääkakku. No, tuohan ei minua koske, kun en ole sellaista leikellyt. Vastatkoon asiantuntijat, pitääkö paikkaansa.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik

Minun olisi tieten pitänyt sanoa, että olen keihääänheittäjä, niin ei olisi mennyt tuon olkapään miettimiseen niin paljon aikaa. Kommunikointi ortopedioiden kesken kulki sairaanhoitajien välityksellä ja minä olin syömättä ja ja juomatta (vettä) neljä päivaa. Ehdotinkin, ettenkö voisi lähteä kotiin makaamaan, niin laittakaa mailia, tai soittakaa niin olen tarvittaessa paikalla.

Mukava huomata, että olet palaamassa kehiin.

Vierailija

Lämpöinen kiitos, Mummo.

Hiljaisia ovat pöllön huhuilut tässä sateisessa elokuun yössä.

Juha Markkulan runo ehkä sopii tähän vuodenaikaan:

Ovat yöt lämpöisiä yhä
päivät elonkorjuun päihdyttämiä
illat sänkipeltoja ja punaisia viinimarjoja pensaissa
niitä riittää

ovat lämpöisiä yöt
pellavaisissa kuumia
jos aitassa palaa kynttilä

jos ei
sammuta minut

Rakkaalleni sanoin "rakastan sinut"
ei näitä päiviä enää tule
ei tule samoja öitä uudestaan
ei aamuja kun linnut heräävät ja minä olen nukahtanut sinuun

omenatkin kypsyvät ja pellot kynnetään mustiksi

"Ja minä teen kesää", hän sanoi.

Vierailija

Voi vitalis lerik. kaatuilitlko kännissä?

Pointti on se että lipsumista ei anneta ateeksi. Mummo ei maha sille mitaan. Kerro mulle kaikkiki niin mä kerron mikä meni vikaaan...

Sitapaitsi voit vielavoittaa reilusti.

Vierailija

Hurskapöllön kirjoittama Juha Markkulan runo oli tosi hyvä ja sopi tähän vuodenaikaan.
Eihän kuulostanu kansakoulumaiselta kommentilta.? Kuulosti se.!

Vierailija

Hitsinvitsi, kuinkas en ole runoa ennen huomannut! Markkula kuuluu mielirunoilijohini." ..ja minä olen nukahtanut sinuun". Voih!

Uusimmat

Suosituimmat