Chat paikkoja Suomessa???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, kysyin vain että mikä on mielestänne mukava chat paikka Suomessa?

Minä chattailen täällä Ruotsissa usein Aftonbladetin chatissa aikani kuluksi. Surkea paikka sikseen, mutta "paskaa" ja "sexiä" siellä voi puhua.
http://chat.aftonbladet.se/

Haluaisin alkaa chattailemaan Suomen puolellakin, jotta kertokaa lempi paikkojanne.
Kysymys : Kannattaisiko sinne lasten "hiekkalaatikkoon", suomi24 reggata itsensä chattailua varten?
Siellä näkyi olleen paljon eri chatti huoneita, jopa Ruotsissa asuville suomalaisille.

Kommentit (12)

Vierailija

Yksi vaihtoehto on ladata MSN Messenger ja kysellä ihmisiltä näiden Hotmail-osoitteita. En ole paljoa chattaillut, joten homma ei ole erityisen tuttua.

Vierailija
Andúril
Yksi vaihtoehto on ladata MSN Messenger ja kysellä ihmisiltä näiden Hotmail-osoitteita. En ole paljoa chattaillut, joten homma ei ole erityisen tuttua.

Neonomiden messengeriin tupsahti yllättäen turkkilainen (muslimi?) mies joka rupesi kyselemään suomalaisten naisten meseosoitteita. Ajattelin että olisi piruuttaan pitänyt ehdottaa neolla että antaa miehelle Aylan osoitteen. Harmi kun jäi tuokin käytännön pila tekemättä.

Vierailija
Echi
Andúril

Neonomiden messengeriin tupsahti yllättäen turkkilainen (muslimi?) mies joka rupesi kyselemään suomalaisten naisten meseosoitteita. Ajattelin että olisi piruuttaan pitänyt ehdottaa neolla että antaa miehelle Aylan osoitteen. Harmi kun jäi tuokin käytännön pila tekemättä.

Höh ? pitäkää itse musunne, minä en heitä kaipaa heitä on jo tarpeeksi täällä päin

Vierailija
Andúril

Minulla on msn, mutta en kaipaa sinne lisää porukkaa. Ajattelin vain tavallisia chat paikkoja.

Vierailija

Eiköhän se ainoa "oikea" chattauspaikka ole IRC (Internet Relay Chat). Se tosin vaatii asiakasohjelman, clientin. Esimerkiksi mirc. ;)
Itse olen Quakenetin puolella siellä ;)

Vierailija

Aivan mahtava chat paikka on MTV3:n sivuilla oleva Helmi chat. Olen käynyt siellä monesti, tosin en ole pitkään aikaan käynyt nyt siellä.

Vierailija

Miksi sätätä kun voi irkkailla. Varsinkin ircnetin puolella asiallisia kanavia kosolti.

Ja eihän tarvitse välttämättä klinua irkkailemiseen. Tässä yksi webchat sivusto: http://www.hiillos.org/index.php?page=irc .

Joillain työpaikoilla ollaan saatettu tukkia portit alueelta 6660-6669. Tuo webbisätti käyttää normaalia :80 porttia, josta www:kin menee läpi.

Uusimmat

Suosituimmat