EM-kisojen 800 metrin lentävä-hollantilainen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

????? Suomen 10-ottelija diskattiin ratarikon vuoksi, miksi ei sitä hollannin pössyttelijää?????

Kommentit (6)

Vierailija

Juu ei kerennyt, kun DROP3:ssa joku Maukka veti satatonnia laakista. Kylä mää huusin ja itkin... Pirkalee..

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Onko Bushmannilla liittyneen avatar, vai toisinpäin? Vai olenko sekaisin? Olenko minä minä, vai enkö? Tai mikä helvetin maukka tuo nyt oli? Miksi kaikki on niin monimutkasta, vai onko sittenkään?

Niin joo, astuihan se parikin askelta ruohon puolelle, mutta mitä säännöt tarkkaan ottaen sanoo. Jos miestä tönäistään, uskoakseni silloin häntä ei diskata.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Latvia teki protestin 800 metrin juoksusta
13.08.2006 18:00
Latvian joukkue on tehnyt protestin miesten 800 metrin juoksusta. Latvian mukaan kilpailun voittanut Hollannin Bram Som ja kolmanneksi sijoittunut Britannian Sam Ellis juoksivat sääntöjen vastaisesti.

Hollantiin terveisiä: [size=150:7fbf4oyd]ÄLÄ TALLAA NURMIKKOA [/size:7fbf4oyd]-kyltti

Vierailija
Onko Bushmannilla liittyneen avatar, vai toisinpäin? Vai olenko sekaisin? Olenko minä minä, vai enkö? Tai mikä helvetin maukka tuo nyt oli? Miksi kaikki on niin monimutkasta, vai onko sittenkään?
sama piru eri kengissä.

Uusimmat

Suosituimmat