Älykkyystesti

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Ennenwanhaan CD-levyjen kelmuja ei saanut ilman puukkoa tai muuta teräasetta auki. Nyt niissä on kätevä repäisynauha. Mutta sen nauhan päätä ei löydä mitenkään. Tarvitaan puukko tai joku muu teräase. Täytyy olla niin, että meikäläiselle on annettu pikkulusikalla CD-levyn avaamiseen tarkoitettua hoksotinta. Kuka on saanut kauhalla tuota? Ei voi olla mitenkään mahdollista, että miljardeittain lykätään markkinoille kamaa, joka ei toimi noin alkeellisessa vaiheessa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (9)

Vierailija

Otan osaa, mulla kaikkien pakkauksien kanssa sama ongelma. Kauhea nälkä eikä makkarapakettia saa millään auki.
Noh, onneksi meillä suomalaisilla miehillä on teräaseita aina käden ulottuvilla

Vierailija
Paul M
Ennenwanhaan CD-levyjen kelmuja ei saanut ilman puukkoa tai muuta teräasetta auki. Nyt niissä on kätevä repäisynauha. Mutta sen nauhan päätä ei löydä mitenkään. Tarvitaan puukko tai joku muu teräase. Täytyy olla niin, että meikäläiselle on annettu pikkulusikalla CD-levyn avaamiseen tarkoitettua hoksotinta. Kuka on saanut kauhalla tuota? Ei voi olla mitenkään mahdollista, että miljardeittain lykätään markkinoille kamaa, joka ei toimi noin alkeellisessa vaiheessa.

Aika jees, kiitoksia krapulapäivän ilahduttamisesta

Vierailija
nm
Paul M

Aika jees, kiitoksia krapulapäivän ilahduttamisesta

Miten kaikilla on aina krapula? Minkätyyppisestä juomisesta se yleensä tulee? Minulla on ollut krapula vain kerran ja sekin rajoittui yhteen oksennukseen. Kerran join niin paljon ED -Finlandia Vodka -sekoitusta, että meinasin joutua sairaalaan. Silloin ei tullut krapulaa.

Vierailija
Massi^-
Miten kaikilla on aina krapula? Minkätyyppisestä juomisesta se yleensä tulee? Minulla on ollut krapula vain kerran ja sekin rajoittui yhteen oksennukseen. Kerran join niin paljon ED -Finlandia Vodka -sekoitusta, että meinasin joutua sairaalaan. Silloin ei tullut krapulaa.

Vanhenehan vähän lisää, niin tiedät krapulasta enemmän. Se fyysinen puoli ei välttämättä ole edes se pahin, vaan se syvä morkkis. Nykyään ei huvita edes juoda kovin paljoa, kun pyrkii välttämään seuraavan päivän hangarin.

Vierailija

Alkuperäiseen aiheeseen. Joskus olen avannut CD:n kannen työntämällä peukalonkynteni sinne väliin. Siis sinne, mistä CD aukeaisi.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Seuraavalla kerralla puren kotelon nurkasta palasen, jolloin kelmukin luultavasti repeää.

Jos olen oikein oivaltanut, niin ongelma on globaali eikä liitykään CD-koteloälyn määrään. Jos tekisimme universaalin kansalaisliikkeen "Pure CD:tä", kunnes avausnauhaan saadaan tyrkyllä oleva pää. Mielellään vielä punaisella tai jollain muulla näkyvällä värillä merkittynä.

Luulisi CD-tehtailijoittenkin vähitellen hoksaavan, jos kaikki CD-kotelot ovat yhdestä nurkasta murusina.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Jos tupakkiaskin repäisynauha toimisi kuten tuo, eli ei toimisi, niin saksiako tupakkihenkilöt kantaisivat mukana?

Pure CD:tä-liike on syttynyt. Nurkat pois vain.

Uusimmat

Suosituimmat