Kansanedustajat, mitä ne tekee?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Rupesin pähkäileen, että kun nuo meidän edustajamme suurissa tuoleissaan istuvat ja tekevät tärkeitä päätöksiä, niin mitä ne oikeesti päättää. Muuta kun nostaa omia palkkojaan.

Nettiin pitäis pistää sivusto johon jokaisen kansanedustajan tekemät aloitteet ja päätökset sun muut kirjattaisiin. Koska jos joku kusipää rässää mun rahoilla taksilla noin kolmella tonnilla kuukaudessa (joka on noin kolme kertaa enemmän kuin tällä hetkellä tienaan kuussa ja joka meinaa yli kuuttakymmentä tuntia taksissa) niin mä kyllä ainakin haluisin tietää, mitä vittua se on mun hyväks tehny.

Sieltä sivustolta voisi sitten perus-jorma katsoa mitä vienonenkarpelasaari mikä tuo nyt sitten onkaan, on tehnyt. Vai onko se tehny mitään.
Koska tietokoneella ne kaikki hommat tehdään, niin ei luulisi olevan kovin vaikeeta. Varsinkin kun on assarit sun muut.
Koska jos joku keila vaan käy hakeen taksiseteleitä ja käy äänestään tyhjää aina kun sattuu maistumaan, niin haluaisin siitä tietää. Jonkinlaista avoimmuuspolitiikkaa ehkä tulisi harjoittaa.
Demokratia on perseestä!

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat