Ding Dingin aarteenetsintäkilpailu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ding Ding, lupasit tehdä uuden aarteenetsintäkilpailun elokuussa. Nyt on elokuu, milloin kisa alkaa? Alppikiitäjien joukkue on valmis puolustamaan mestaruuttaan .

Sivut

Kommentit (28)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Lupasinko että elokuussa? Lupasin ainakin että syksyllä. Olen kyllä jo suunnitellut kilpailulle metaforan ja formaatin, mutta kollaasien tekoa tai kaupunkien valintaa en ole vielä aloittanut.

Vierailija
geena
Ding Ding, lupasit tehdä uuden aarteenetsintäkilpailun elokuussa. Nyt on elokuu, milloin kisa alkaa? Alppikiitäjien joukkue on valmis puolustamaan mestaruuttaan .

Jep! Sama asia on ollut mielessäni. Tosin allekirjoittaneesta "kiitäjästä" ei tainnut viimeksi juuri hyötyä olla; kohdallani voisi paremminkin puhua sählääjästä.

Mutta kisa oli kiva. Kun tässä loma loppuu ja illat pitenee niin joutaisi taas paremmin istuksimaan näytön valjussa valossa...

Ps: Mistä tuo geena kaivaa nuo kummat liikkuvat avattarensa?

Vierailija

Itse en tykkää hätähousuista ja maltan kyllä odottaa, mutta halusin vain kertoa, että nyt kun olen lupaukseni mukaisesti selvittänyt miten maailmankaikkeus oikeasti toimii ja vaikka siihen menikin kolme vuotta, joka on pitkä aika niinkin yksinkertaisen asian selvittämiseen, puhkun intoa Ding Dingin kilpailua ajatellen.

Savor

;):)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Ei ala vielä, Savor. Minulla on nyt ollut kaksi projektia jotka ovat vieneet aikaa ja energiaa tämän kisan suunnittelulta. Ilmoitan muutamaa viikkoa etukäteen milloin alkaa taas kisat.

Vierailija
Rotta
Uusi vuosi, uusi kilpailu, joohan Ding Ding? Etukäteen kiitos.

[size=150:3jzf6an5]Eiiiiiiiiiiiiiiii.......

Armoa............... [/size:3jzf6an5]

Vierailija
Vakaa, vanha Vagina
Miksi et ala mielummin vetämään roolipeliä?
Mitenhän semmoinen kulkisi keskustelupalstalla?

Vetäsen sua nyt puhelimeen rapierilla, deekasilla damagee 7 + strenghtistä ylimääräset 2. Voit nyt tehdä tarvittavat muutokset character sheettiis.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Järjestän vielä tiedeaiheisia ja tiedettä sivuavia kilpailuja. Ilmoitan niistä allekirjoituksessani vähintään kuukauden etukäteen, jotta kukaan ei vahingossa jätä niitä huomaamatta. Mutta juuri nyt tämä foorumi ei ole ihan parhaassa tilassa isompaa kilpailua ajatellen.

Vierailija
Ding Ding
Järjestän vielä tiedeaiheisia ja tiedettä sivuavia kilpailuja. Ilmoitan niistä allekirjoituksessani vähintään kuukauden etukäteen, jotta kukaan ei vahingossa jätä niitä huomaamatta. Mutta juuri nyt tämä foorumi ei ole ihan parhaassa tilassa isompaa kilpailua ajatellen.

Kiitos kuitenkin jo menneistä. Olisiko sinulla ehdotuksia tämän foorumin tilan parantamiseen?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Nukkumatti
Olisiko sinulla ehdotuksia tämän foorumin tilan parantamiseen?

Moderaattoreiden pitäisi vain puuttua häiriköintiin aktiivisemmin. Minun kilpailuni ovat mielestäni sopivaa kevennystä silloin kuin foorumi on täynnä vakavaa asiakeskustelua. Yritän tehdä seuraavasta kisasta kuitenkin enemmän tieteellisen kuin edellisistä.

Vierailija

Saat oman aihealueen keskusteluistani, jos haluat pitää kilpailusi palstallani. Moderointia en voi luvata ennen kuin keskustelen ideasta asiantuntijani kanssa. Ymmärrän hyvin jos pidät erinomaisen aarteenmetsästyskilpailusi täällä vai oletko jo avaamassa omia sivujasi?

http://www.onesimpleprinciple.com/forum

Savor

Vierailija

Voisin sponsoroida aarteenetsintä kilpailuasi joka tapauksessa, pidät sen sitten täällä tai keskusteluissani, muutamalla there is NO GRAVITY at all pipolla tai Is there GRAVITY at all pipolla.

Näitä keräilykäyntikortteja olisi tarjolla enemmänkin.

Savor

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat