Eniron ArKos ja ArKos itse

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eniron ArKos on täällä käytettävä nimi siellä valtaan asetetulle profeetalle, Kultaisen Vasikan rivosuiselle mutta meistä myös tiedoiltaan mitään sanomattomalle tyhjänpuhujalle. Minä täällä olen ArKos itse, vaikuttanut vanha palsta mukaan lukien jokseenkin keskeytyksettä jo kuusi vuotta.

Vaan palstan lukijat, äänestäkäätte, kumpaa kannatatte. Valitkaa Eniron ArKos tai ArKos itse. Tai jos ette erota toista toisesta, kuten muutamat muka, silloin EOS.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Minut oli bannattu Enironin palstalta jo ennen kuin tiesinkään siitä, ja sijalle on yhtiön oma luomus, tai useampiakin.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
ArKos itse
Minut oli bannattu Enironin palstalta jo ennen kuin tiesinkään siitä, ja sijalle on yhtiön oma luomus, tai useampiakin.

Miksi sinut oli bannattu? En ole seurannut mainitsemaasi palstaa, joten en ymmärrä, mistä pitäisi äänestää.

Vierailija
Sepi
ArKos itse

Miksi sinut oli bannattu? En ole seurannut mainitsemaasi palstaa, joten en ymmärrä, mistä pitäisi äänestää.

Vissiin olen kirjoitellut tällekin palstalle heidän kannaltaan ihan riittävästi.
Ja heidän kannaltaan oli ihan sopivaa myös laittaa palstalleen oma piraattituotteensa. Ja sitä tuotetta suojataan bannaamalla minut jo etukäteen. Kunhan hän vielä nopeaan tahtiin tuottaa julkisuuteen pari kirjaa, hän se on merkkituote enkä minä.

Taustahan on myös kunkin yleisö eli kannatus. Syöden Eniron aitauksen takana täyttävää laidunruohoa se toinen pulskistuu pian suureksi ja mahtavaksi. Täällä kypäräpääpapit ovat jokseenkin päässeet haluamaansa. Yleisö on opetettu välttämään, on luotu jokseenkin yhdenmukaistetut markkinat. Tässäkin aiheessa puolen vuorokauden jälkeen vain runsaat sata lukijaa. Sensijaan Liittynyt omassaan hänet on kuulemma bannattu tältä palstalta, hänellä on vuorokauden jälkeen
jo yli tuhat. Enkä edes muista, mitä hän oikeastaan on kirjoittanut.

Sanomaani ei ole vaivauduttu lähettämään kansanvälisen tieteen palstoitlle ja paikkoihin. Eli ei voida sanoa tämänkään palstan suosineen minua. Päinvastoin joudun taistelemaan olemassaolon oikeuksistani, mm. netin käyttäjänä.

Tämä suurporvariston hallitsema suomalainen yhteiskunta, se on semmoinen kuin on sen perusta suurporvariston hallitsema Suomen metsäteollisuus.

Vierailija

Sepi, katsopa aihe Aine ja avaruuden tyhjä tila. Kun aihe on ollut tyhjä varsinaiselle keskustelulleen, siellä on jo useita päivä keskustelut Eniron ArKosin tekemisistä. Sieltä löytyy myös linkkejä tuolle kilpailevan yhtiön palstalle.

Vierailija
ArKos itse

Ehdit kuitenkin saada paljon vahinkoa aikaan, PRKL:lle!

Vierailija

Kirjaimista PRKL en saa järjestölyhenteenä juuri muuta kuin Pohjois-Rovaniemen Kommunistien liitto. Sen sijaan kirjaimista syntyykin tunnettu
jumaluus ja kristittyjen julkivihollinen ynnä suomalainen voimasana Perkele! Olen siis aiheuttanut hänelle ja hänen uskovaisilleen suurta vahinkoa.

Tietynlaisten vasemmistolaisten ja vapaa-ajattelijain viehtymys pakanuuteen. Myös tietyillä fasisteilla on samaa taipumusta. Tunnustakaatten yhteinen uskonne Perkeleeseen, jota myös Seidaksi kutsutaan.

Tuo uskontoa koskeva kohta juuuri johtaakin kommunistiseen sylttytehtaaseen. Vaselistit, kuten Pertti Keränen, nojaavat perinteiseen luterilaiseen uskoon.

Kommunistithan rakentavat yhteisrintamaa, niihin, joilla on rahaa ja suosiota ihan jaettavaksikin. Onhan Lordi osoittanut koko Euroopalle Paholaisen eli Perkeleen eli Seidan suuren suosion. Jos Lordi saadaan puolelle, mitä siitä, vaikka Operaatio ArKos menisikin pieleen.

Loerdi kuiteniin oli jo varattu kepulle ja Vanhas-Matille. Vaan ovathan ääveet ja kommunistit ennenkin sotketuneet omasuuteen, joka heille ei ole kuulunut. Ei SKPkaan alunperin. Vaan Arvo Aalto puolestaan oli lajia, jonka hallussa ei ainkaan järjestöejnsä omaisuus pysynyt. Vasemisotn markinoilla veijari voittaa ja tyhmä häviää.

Pohjoisen kommunisteilla noista henkilöiden muunteluista entistäkin kokemusta. Puolueen piirisihteeri ja pioneeriliiton piirisihteeri Arvi ja
Kerttu Matilainen kertoivat olleensa Neuvostoliitossa, vaikka eivät olleet olleet. Tai onhan kyllä niin, että Viipurin Karjala, jossa he noin 15 vuotta olivat asuneet, oli heidän julkisen toimintansa aikaan Neuvostoliiton aluetta. Arvi jutteli myös palveluksestaan Muurmannin legioonassa.
Olikin iältään ollut varsin nuori sotilas, ei edes viisitoistavuotias.

Kansanedustaja Eino Tainio, joka siviiliammatikseen ilmoitti kirvesmies.
Todellisuudessa Tainio oli alkuperäsiletä ammatiltaan kirjapainotyöläinen, sisi tyypillistä työväenkermaa jo varhain. Kirvestöitä ainakaan vapaudessa Eino ei paljon ennättänyt tehdä. Ehkä niitä vankeudessa, luottomiehelle, oli kertynyt sen verran että voi esittäytytä kirvesmieheksi.
Ei ammattiin sillopin kyllä vaadittu kursseja. Voimalaitosten rakentamisen aikaan riitti aloittamiseen, että oli kirveella jotakin hakannut, vaikak pikkupuita ja halkoja, ja että edes jotakin muisti kansakoulun laskennosta.

Vierailija
Yrjö
ArKos itse

Jopa jo itse tunnustat, että ArKos Enironin palstalla on väärennösluomus, ja että te ääveekommunistit olette sen luomisessa olleet mukana.

Ai, että pistääkin teitä kommunisteina esiintyviä ääveitä vihaksi.
Siinähän oli rikokseenne, petokseenne, vahva motiivi.

Juudaksille, pettureille, petturin palkka! Eikä auta tuomiolla, vaikka kuinka vihasta hampaitanne kiristelette. Mädäntynyttä työväenkerman saastaa mädäntyvässä suurporvariston yhteiskunnassa. Että nääs kommuinisteja, PRKLn kommunisteja!

Vierailija

Eduskuntavaalit lähestyvät. Suurporvariston joukot ovat
vahvasti liikekannalla. Rivien murtajat toimivat useilla
foorumeilla.

http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... ight=#1982

Myös BUSHMAN on nyt sekoitettu tähän oikeistokepulistien
salaliittoon. Mutta emme luovuta. Taistelu alkakoon.
NeoKonservatiivi ystävineen tulee kokemaan
voimamme.

ArKos anna miekkasi sivaltaa, syökse kadotukseen
nuo hajaannusta hakevat teinit. Näytä miten sanan
säilä sivaltaa!

Vierailija
aste
Aikamoista SKEIDAA heittää toi 24:n ArKosi!

Bannit päälle vaa.

Tuo Eniron ArKos näyttää vaihtavan väriäänkin ihan joka päivä.
Kommunistista ja pakanasta hän on tuossa nimim. asteen ilmoittamassa viestissä äkikiä herennytkin kristilliseksi, joka lupaa kaikille Herran Jeesuksen kirousta ja kehoittaa levittämään viestejään kuin alkukristityt evankeliumia.

Huomattava ero minuun nähden, joka olen vuosia tällä palstalla taistellut
sekä filosofina analyytisen materialismin puolesta että käytännössä kehitellyt aineista mikro- ja makrofysiikan teoriaa. Niiden puolesta
eivät taistele nyt kommunistit, vaan käytännössä he ovat luopuneet marxilaisesta dialektisesta materialismistakin.

Tuosssa mainitussa Eniron Politiikan aihepiirissä oli Vasemmistoliiton, Suomen Kommunistisen Puolueen ja Kokoomuksen ohella tosiaankin myös kristilliset. Seuraavaksi odotamme, että Eniron ArKos pitää ylevän isänmaallisen puheen Kokoomukselle ja Jyrki Kataiselle: Siniristilippumme, Sulle valan vannomme sydämin. Sinun puolesta elää ja kuolla, on halumme korkehin! Tai ehkä hän on semmoisen viestin jo lähettänytkin, mutta juoru siitä ei ole vielä kulkenut tänne asti.

Kivaa Suomen Kommunistisen puolueen kaikki jäsenet, tukijat ja kannattajat, että vihdoinkin saatte olla täydestä sydämestä ynnä täyttä hyvän oikean työläisen palkkaa nauttien olla palvelemassa sekä maallista että taivaallista Herraa, ynnä Pirua myös, jos se tuntuu tarpeelliselta.

Petturi Herran Jeesuksen ja Pirun nimeen! Tai niinkuin Vihtori Kosola sanoo
sosdemi Arvo Salon Lapualaisoopperassa: Näillä lakeuksilla ei jumalauta
pilkata Jumalaa! Se Lapuan työväentalo, jossa ne kaiken väriset punaiset paidat riisuttiin, sattui olemaan sosdemien työväentalo. Kivaa nykyiset Suomen kommunistit, että olette saaneet pääsyn paidattomien puolelle ammattilaisten kehiin.

Vierailija
KOKOKANSAN PUNIKKI
Eduskuntavaalit lähestyvät. Suurporvariston joukot ovat
vahvasti liikekannalla. Rivien murtajat toimivat useilla
foorumeilla.

http://suomenufotutkijat.fi/keskustelu/ ... ight=#1982

Myös BUSHMAN on nyt sekoitettu tähän oikeistokepulistien
salaliittoon. Mutta emme luovuta. Taistelu alkakoon.
NeoKonservatiivi ystävineen tulee kokemaan
voimamme.

ArKos anna miekkasi sivaltaa, syökse kadotukseen
nuo hajaannusta hakevat teinit. Näytä miten sanan
säilä sivaltaa!

Mitä ilmeisimmin sinä kannatat Eniron ArKosia. Täällä puhuu ArKos itse.

Vierailija
ArKos itse
Yrjö
ArKos itse

Jopa jo itse tunnustat, että ArKos Enironin palstalla on väärennösluomus, ja että te ääveekommunistit olette sen luomisessa olleet mukana.

Ai, että pistääkin teitä kommunisteina esiintyviä ääveitä vihaksi.
Siinähän oli rikokseenne, petokseenne, vahva motiivi.

Juudaksille, pettureille, petturin palkka! Eikä auta tuomiolla, vaikka kuinka vihasta hampaitanne kiristelette. Mädäntynyttä työväenkerman saastaa mädäntyvässä suurporvariston yhteiskunnassa. Että nääs kommuinisteja, PRKLn kommunisteja!

Suomalaisessa mediassa ei paljon puhuta monikuttuurista, joka tappaa vasemmistolaisia.

Peruslähtökohta on kertoa, että monikulttuurinen kokee sortoa ja rasismia, kun ei levittää monikulttuurisuuttaan. Mutta monikulttuuri voi olla myös rikollista ja tappavaa.

Tällaisissa monikulttuurissa on tapana ottaa esiin sosialidemokraatti

väittää ja huutaa että katsokaa kommunisti

jolloin raivostuneet - usein muslimilaiset - kansanjoukot käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä. Siis niiden omassa maassa.

Eli alikehittyneissä monikulttuurimaissa on helpoin tapa päästä eroon vastustajastaan huutaa: tämä on sosialisti, sosdem tai kommunisti, kansan raivo vääräuskoisia kohtaan hoitaa loput.

Vierailija
ArKos itse

Käsittääkseni vanhan palstan ArKos oli vähintäänkin 50-vuotias ja sen verran konservatiivisen vanhakantainen, ettei hän koskaan käyttäisi sanaa bannata - todennäköisesti ei edes ymmärtäisi, mistä on kysymys. Eli tämä ArKos itse on feikki. Tosin sitkeä ja melko hyväkin imitaatio.

Vierailija
Yrjö

Suomalaisessa mediassa ei paljon puhuta monikuttuurista, joka tappaa vasemmistolaisia.

Peruslähtökohta on kertoa, että monikulttuurinen kokee sortoa ja rasismia, kun ei levittää monikulttuurisuuttaan. Mutta monikulttuuri voi olla myös rikollista ja tappavaa.

Tällaisissa monikulttuurissa on tapana ottaa esiin sosialidemokraatti

väittää ja huutaa että katsokaa kommunisti

jolloin raivostuneet - usein muslimilaiset - kansanjoukot käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä. Siis niiden omassa maassa.

Eli alikehittyneissä monikulttuurimaissa on helpoin tapa päästä eroon vastustajastaan huutaa: tämä on sosialisti, sosdem tai kommunisti, kansan raivo vääräuskoisia kohtaan hoitaa loput.

SKP on suvaitsevainen, rauhanasialla toimiva puolue.
Siellä ei ole sijaa rasismille. Hakanenko se itse.
Täytyypä kysyä sinulta,jos tunnustat?

Vierailija
Vladimir Ilyich Lenin

SKP on suvaitsevainen, rauhanasialla toimiva puolue.
Siellä ei ole sijaa rasismille.
Hakanenko se itse.
Täytyypä kysyä sinulta,jos tunnustat?

Paras vitsi aikoihin. Etkö ole huomannut että täällä on
vitsi-katekoria erikseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat