Asioita, joita miehille valkenee vasta myöhemmin....

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hupaisia:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=6360935&p=1&tmode=1...

No.. tässä kuitenkin erään naisen tunnustus:

"minulle valkeni ihan vasta että kun autoa hinataan tarkoituksena saada se käyntiin, pitää laittaa jossain vaiheessa vaihde päälle . Aikamme hinattiin ja hinattiin ja ei auto vain lähtenyt käyntiin. Mies sitten ihmettelemään että mikäs vikana ja minä etten mä mitään ole tehnyt...no etkö edes sitä vaihdetta päälle laittanut? repesi mies...

Niin ja ikää vaivaiset 31 v. (nolona) "

*linkkiä kävin korjaamassa*

Kommentit (11)

Vierailija

Ei se ikäkään tuo viisautta...
Tästä esimerkkinä myös hinausteema: Vanhan pariskunnan auto sammahti ja paikalle sattunut tiepalvelumies sitä hinaamaan. Ihmetteli kun hinattava auto seurasi holtittomasti perässä. Pysähtyi ja meni kysymään syytä. Vanhukset istuivat molemmat takapenkillä...

Vierailija
tietää
Ei se ikäkään tuo viisautta...
Tästä esimerkkinä myös hinausteema: Vanhan pariskunnan auto sammahti ja paikalle sattunut tiepalvelumies sitä hinaamaan. Ihmetteli kun hinattava auto seurasi holtittomasti perässä. Pysähtyi ja meni kysymään syytä. Vanhukset istuivat molemmat takapenkillä...
Vierailija

Häpeä tunnustaa, mutta:

Kerran, kolmekymppisenä, ihmettelin Papalle, jotta miksi on olemassa paljon eri pyöräilylehtiä. Hän tuijotti hetken liikkumattomana ja lysähti sitten ulvoen maahan.

Tyrskeiden keskeltä kuului vihdoin: "Kulta, luuletkos, että niissä käsitellään vain pystyssä pysymisen ongelmaa?" No, pakko oli myöntää, että joo.

Hyvin hän rouvansa tunsi. En näet ole koskaan oppinut ajamaan polkupyörällä

Vierailija

Prkl, linkkis ryösti multa yhden aamupäivän...

Kirjotetaan jotain muutakin sitten samantien: Tampereella kuulemma jotkut luulee et edellispäivä tarkoittaa eilistä. Systerin kans oli joskus kauhea tappelu kun hänen mielestään lämmityspattereissa oli sisällä luonnollisesti lämmitysöljyä eikä vettä.

Vierailija
Mummo
Älä Asimov väitä, että olet aina tiennyt tämmöiset asiat...naisen logiikasta?

Niin siis miehet huomaa että naiset ei hiffaa jotain. Hyvä minä. Voisiko joku viedä minut saunan taakse ja lopettaa?

Vierailija
Asimov
Onko otsikossa virhe vai miksi siinä lukee "miehille"?

Otsikon laitoin vauvalehden threadin mukaisesti. Tosin ketjussa näytti olevan enemmän naisten tunnustuksia.

Tähän voisin lisätä oman tunnustukseni:

Luulin aikuisiälle asti että kirjastosta saa lainata max 10 kirjaa kerralla. Kiitos äidilleni tästä. Äitini ei ilmeisesti halunnut raahata mittavia kirjavuoria kotiin ja keksi tällaisen säännön, jotta voisi jotenkin rajoittaa lainauksiani.

Asia paljastui kun kerran kysyin kirjastotädiltä että haittaako jos menee pari kirjaa yli tuon kymmenen....

Vierailija
Smilodon
Luulin aikuisiälle asti että kirjastosta saa lainata max 10 kirjaa kerralla. Kiitos äidilleni tästä. Äitini ei ilmeisesti halunnut raahata mittavia kirjavuoria kotiin ja keksi tällaisen säännön, jotta voisi jotenkin rajoittaa lainauksiani.

Kyllä minäkin luulin vielä muutama vuosi sitten että kirjastoissa on joku raja lainojen määrälle, mutta ei kuulemma ole. Lainaan nykyisin kasseittain sarjakuvia (ja muutakin kirjallisuutta) . Ennen ehkä oli joku rajoitus, tosin käsin merkkaaminen ei ollut kovin helppoa joten ei sitä viitsinyt lainata suuria määriä ennen viivakoodeja ja nettiuudistusta. Kirjoja voi uusia helmet.fi -palvelussa muutaman kerran. Ei ikuisesti, ehkä joku 4 kertaa. Kirjasto on kyllä hyvä asia. Miksi se on ilmainen vaikka television katselu maksaa? Hyvä että on.

Jatketaanpas samaan.
Ovat kyllä hauskoja, itse luulin pienenä että maailma oli ennen mustavalkoinen kun telkkarissa vanhat ohjelmat olivat mustavalkoisia ja valokuvatkin. Väritelkkari muuten tuli kun synnyin (74) joten ei voi olla muistikuvaa muutoksesta. Yksi kaverinikin oli näin luullut. "Eihän ennen ollut värejä".

Vaimoni kysyi kerran että onko tuo kuu vai aurinko kun oli komea kuutamo. Epäilin että pilailee mutta ei se. Muuten kyllä fiksu ihminen täytyy sanoa.

Onneksi meillä on nykyisin Wikipedia ja howstuffworks.com

Vierailija

Lukiossa ollessani yksi luokkakavereistani (tyttö) antoi minulle herttaisen itse tehdyn nimipäiväkortin. Jonkin aikaa siitä hän pyysi minua ja silloista bestistäni kaverinsa kanssa keilaamaan. Näistä rohkastuneenani pyysin jossain vaiheessa häntä tulemaan paikalliseen nuorten "discoon" kun olin itse lupautunut sinne järkkäriksi. Tyttöhän tuli kyllä mutta minä en asiaan kiinnittänyt suurta huomiota; olinhan pyytöni aivan platoninen (!!!)

Tästä kului noin 4-5 vuotta, kun satuin tapaamaan häntä paikallisessa tanssiravintolassa. Istuimme iltaa ja lopulta lähdimme yhtämatkaa kaupungille. Siinä nakkarille kävellessämme minulle tuli tunne kuin joku olisi iskenyt lekalla päähän. Tajusin siinä samassa, että tyttö oli (miltei epätoivoisesti) yrittänyt herättää huomiotani. Varmistin tämän vielä kysymällä vaivihkaa siinä kävellessämme...

Tämä olkoon opiksi kaikille nuorille tytöille ja naisille: älä koskaan oleta miehen ymmärtävän "hienovaraisia" vihjeitä. Jos viestin haluaa varmasti menevän perille voi asian esittää vaikka Oululaisittain: "alakkonää mua?"

Vierailija

Riippunee kunnasta tuo lainojen enimmäismäärä. Olikohan Jyväskylässä max. 100 lainaa, joista 30 cd-levyjä tai 5 dvd-levyä.

Täällähän on viimeaikoina tapeltu kovasti lähikirjastojen lakkauttamisesta. Onneksi nohevat kulttuuri- ja nuorisolautakuntalaiset ovat esittäneet vaihtoehtoisia toimintamalleja. On se kirjasto suomalaisille suuri rikkaus.

Samalla hassataan rahaa mielinmäärin järjenvastaisiin projekteihin (konserttitalo, paviljonki, kulttuuripääkaupunkihanke).

http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/ajankoht.html#rajoitus

Uusimmat

Suosituimmat