Palstalaisten työllisyysprosentti?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aivan lyhykäisyydessään.
Oletko työssä vai ett?

edit:Otsikko korjattu.On se siunaus että me kielivammaisetkin
saamme olla työssä.Kiitos siitä kielen taitajille.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija
unski
Palstalaisten työllisyys prosentti?

Täytyy sen vähän korkeampi olla. Mistä noin alhaiseen oletusarvoon päädyitkin?

Vierailija
Samum anker
unski

Se selittääkin pää pilvissä pyörimisen. Iso osa porukkaa on teinejä tai työttömiä joilla ei oikeeta kokemusta elämän tosiasioista taida ollakkaan...

Vierailija

Olen tutkija, joten olen ja en ole töissä. Oikeissa luterilaisen etiikan töissä: en ole. Mentaalisessa työssä sisäisessä maailmassani: kyllä olen.

Olisi mielenkiintoista muuten avata threadi (ja/tai äänestys) jengin koulutustasosta täällä.

Vierailija

Tällä hetkellä (52 ääntä) palstalaisten työttömyys prosentti 13%

Suomen työttömyys prosentti taitaa olla alle 9%

Vierailija
Janne

Suomen työttömyys prosentti taitaa olla alle 9%

"Virallisen" version mukaan kyllä. Todellisuudessa taitaa yhä olla yli 17%.

Vierailija
Ayla
Töissä olen.

Nyt selvitetään puhutko totta!
Missä olet töissä?
Kuukausiansiot?
Onko mukavia kolleegoja?
Paljonko ilmasta kahvia voitte ryystää siellä?

Ps. Onko ilmainen kahvi syy, miksi olet siellä töissä?

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1373
Liittynyt26.3.2006
Samum anker
unski

Unski tarkoittaa luultavasti työllisyysprosenttia eikä sitä, että työllisyys on prosentti. Kaikki eivät vain osaa yhdyssanoja eivätkä ymmärrä mikä ero on sanoa "tuo pahvi mukeja" ja "tuo pahvimukeja" tai "lainaa kumipää vasaraa" ja "lainaa kumipäävasaraa".

Se on se pöpiys mikä siinä loistaa kuin täryjyrä.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Opiskelija tällä haavaa.

Prossimo Treno. Siisti allekirjoitus - toijalassa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Töissä olen, ja kumma on jos joku on myös, joka ei osaa kirjoittaa. Työllisyysprosentti on, ei vihannes, ei riistaeläin, ei kökközydeemi. Työllisyysprosentti on yhdyssana, jihuu, suomenkielen yhdyssana — helevetin vaikee, mutta sanoisin että joissakin monissa tapauksissa työllistymisen hyvä edellytys, suomenkielen taito ziis. Jumalauta saatana.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

ällöttää yhdyssanojen olemattomuus. muilla, kökömmillä forumeille ehkä tarvitaan vähemmän niitä tai sitten täällä ne pistää silmään enemmän.
(mm. työllisyys precentti).
tai että kyllähän puhekieltä saa kirjoittaa mutta jossain menee raja. vai onko täällä niin sekopäisiä neroja?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat