Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Muut tiedeaiheet Miten käsität korniuden? Miten käsität korniuden? Seuraa Viestejä45973 klo 15:35 | 6.5.2005 ??? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (6) 1/6 | klo 16:33 | 6.5.2005 Jos joku asia on kornia, on se hieman tyhmää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 2/6 | klo 16:44 | 6.5.2005 Nää on ihan hitti! mulle nää Miten käsität.. alkuiset kymysykset Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/6 | klo 16:44 | 6.5.2005 Paitsi jos se on musiikkia, niin se on aika raskasta. Ehkä tää oli vähän kornia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 4/6 | klo 18:18 | 7.5.2005 A. Ankka Jos joku asia on kornia, on se hieman tyhmää. Mitä se on se tyhmyys sitten? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 5/6 | klo 18:21 | 7.5.2005 Harmiton Nää on ihan hitti! mulle nää Miten käsität.. alkuiset kymysykset Miksi sitten joku haluaa puhua tolleen kornisti? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 6/6 | klo 18:26 | 7.5.2005 Armitage Paitsi jos se on musiikkia, niin se on aika raskasta. Ehkä tää oli vähän kornia. Häh? Ai on joku korn orkesteri. Ei ole mielestäni korni vitsi vaan huono. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Muut tiedeaiheet Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Muut tiedeaiheet Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana
1/6 | klo 16:33 | 6.5.2005 Jos joku asia on kornia, on se hieman tyhmää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
2/6 | klo 16:44 | 6.5.2005 Nää on ihan hitti! mulle nää Miten käsität.. alkuiset kymysykset Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
3/6 | klo 16:44 | 6.5.2005 Paitsi jos se on musiikkia, niin se on aika raskasta. Ehkä tää oli vähän kornia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
4/6 | klo 18:18 | 7.5.2005 A. Ankka Jos joku asia on kornia, on se hieman tyhmää. Mitä se on se tyhmyys sitten? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
5/6 | klo 18:21 | 7.5.2005 Harmiton Nää on ihan hitti! mulle nää Miten käsität.. alkuiset kymysykset Miksi sitten joku haluaa puhua tolleen kornisti? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
6/6 | klo 18:26 | 7.5.2005 Armitage Paitsi jos se on musiikkia, niin se on aika raskasta. Ehkä tää oli vähän kornia. Häh? Ai on joku korn orkesteri. Ei ole mielestäni korni vitsi vaan huono. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Jos joku asia on kornia, on se hieman tyhmää.
Nää on ihan hitti! mulle nää Miten käsität.. alkuiset kymysykset
Paitsi jos se on musiikkia, niin se on aika raskasta. Ehkä tää oli vähän kornia.
Mitä se on se tyhmyys sitten?
Miksi sitten joku haluaa puhua tolleen kornisti?
Häh? Ai on joku korn orkesteri. Ei ole mielestäni korni vitsi vaan huono.