Kusilakko

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tarttiskoha mennä puoskarille?

Alkaa tuntuun siltä, että ei saa kusrakoo tyhjäks kokonaa.
Illalla nukumaa mennes pitää kusel juosta muutama kerra ja joskus yönki aikana kushätä herättää, mut kusi ei tuukkaa.

On kuulluu et vanhemmill herroil vois olla jotaiki eturauhasjuttui. Mul on ollu tät roplemaa jo muutama vuore.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Kannattaa käydä lekurilla. Kyllä sielläkin joskus kannatta käydä. Itseltäkin se unohtuu välillä vuosiksi.
Voit myös etsiä netistä lääkärisivuja. Kummasti rauhoittavaa, kun oireet eivät sovi vakavaan sairauteen.

Vierailija
tietää
Kannattaa käydä lekurilla. Kyllä sielläkin joskus kannatta käydä. Itseltäkin se unohtuu välillä vuosiksi.
Voit myös etsiä netistä lääkärisivuja. Kummasti rauhoittavaa, kun oireet eivät sovi vakavaan sairauteen.

Poika mulle näit jutui on vähä näyttäny. Ite en osaa oikee hommaa. Mitä sielt oikee sit pitäs söörtsätä?

Vierailija

Kokeileppa http://www.tohtori.fi/ ja rupea sieltä etsimään.

Kurpitsan siemenet taisivat olla tuohon vaivaan niin kovaa ainetta että lääkäritkin niitä määräävät, mutta puhtaana luonnontuotteena niistä ei mitään haittaakaan ole vaikka vain varmuudeksi popsisit.

Vierailija

Joo mene vaan sinne puoskarille muuten tulee noutaja.

Mul oli kans samoja oireita ja poppaukko tuumas että ei mene tropeilla vaan pitää höylätä.
Nyt taas kusi kulkee ja seisaaltaan voi laskettaa niinku miehet konsanaan.

Vierailija
MD
Ellei tilannetta hoideta, se voi johtaa virtsaumpeen, munuaisten vaurioitumiseen ja pahimmillaan kuolemaan nopeastikin, kun tilanne on pitkälle kehittynyt.

Intelligent Design tässä taas hohtaa niin että ihan silmiä kirveltää.

Vierailija
Ykä
Mul oli kans samoja oireita ja poppaukko tuumas että ei mene tropeilla vaan pitää höylätä.

Mitä se höyläämine on? Oliks pitkää kipee.

Vierailija
Eetu
Ykä

Mitä se höyläämine on? Oliks pitkää kipee.

No siinä se lekuri työnsi semmosen vehkeen kusiputkesta sisään ja sano että nyt leikataan lastuja Ykän liikakasvusta.

Mun piti olla 5 päivää lasareetissa ennen kun ne päästi mut kotio, sitteki meni joku kuukausi ennen kuin alko olee kunnossa.

Mutta nyt on ongelmana Ainon kanssa naijaa niin ei tuu mälliä!

Vierailija

MITÄ, ei tuu mälliä?
Seissooko vielä kuitenki?

Mullekki poika toi thaimaan matkalta noita Viakaroita niitä mä oon nyt popsinu, muuten hyvä, mut ajotus menee vähä pielee.

Vierailija

SAMA vika rahikaisella !

Näin maallikkona sanoisin, että voi olla nestevajaustakin;
heitin laivalla kymmenisen tuoppia ja taas lensi kuin
ennenvanhaan

Instrumentteja rööristä sisään.... ei JUMALAUTA ...

Ennen kuolen, "output only" kuten Tonyn p....ssä

Vierailija

Niin ei tuu, painoin takasin sinne puoskarille kyselemään. Epäilin että se oli viipaloinnu väärää paikkaa.
Mut poppaukko sano että on on kuulema normaalia ett höyläyksen jälkee mällit menee kusirakkoo.

Joo kyllä vielä seisoo vielä, kokeilin kans noita viekroota mutta ei ne ollu hyvii. Nyt oon käyttäny cialikseja niillä osuu ajotuskin kohdalleen, kantsii kokeilla.

Vierailija
SAMAEL
MD
Ellei tilannetta hoideta, se voi johtaa virtsaumpeen, munuaisten vaurioitumiseen ja pahimmillaan kuolemaan nopeastikin, kun tilanne on pitkälle kehittynyt.

Intelligent Design tässä taas hohtaa niin että ihan silmiä kirveltää.

niijoo, täähä o iha selvä suunnittelumoka :O
niinku kaikki muutki sairaudet ja istumatyöstä johtuvat rasitukset..

Vierailija
Ykä
Niin ei tuu, painoin takasin sinne puoskarille kyselemään. Epäilin että se oli viipaloinnu väärää paikkaa.
Mut poppaukko sano että on on kuulema normaalia ett höyläyksen jälkee mällit menee kusirakkoo.

Joo kyllä vielä seisoo vielä, kokeilin kans noita viekroota mutta ei ne ollu hyvii. Nyt oon käyttäny cialikseja niillä osuu ajotuskin kohdalleen, kantsii kokeilla.

Ei perkule, mitähä toi Tiina tuumaa jos tuutista tulee pelkkää kuumaa ilmaa.

Pitääki pojalle sanoo, et tuo seuraavalta reissulta noita cialikseja jos sää kerta oot sitä mieltä et niillä osuu paremmi kohalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat