Kanadanmajava

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tiesittekö, että kanadanmajava voi kasvaa yli metrin pituiseksi ja painaa yli 35 kg

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
D.doc
Olen oomeena olen oomeena olen PYÖREÄ ooomeenaaaaaaa!

Savor? Per*ele jätkällä riittää nimimerkkejä. Ihan olet ruvenna tohtoriksi. Antaisitko vähän ilmaisia neuvoja? Miksi nautin ulostamisesta niiiiin kauhiasti? En ole tunkenut sinne mitään, en koe olevani hompeli

Vierailija
risat
D.doc
Olen oomeena olen oomeena olen PYÖREÄ ooomeenaaaaaaa!

Savor? Per*ele jätkällä riittää nimimerkkejä. Ihan olet ruvenna tohtoriksi. Antaisitko vähän ilmaisia neuvoja? Miksi nautin ulostamisesta niiiiin kauhiasti? En ole tunkenut sinne mitään, en koe olevani hompeli

Koska atomiesi energia takapuolessa palaa/laajenee/räjähtää, työntäen vähemmän tiheiden energiayksikköjen energiamassaa kiihtyvällä palamis/räjähtämis/laajenemis vauhdilla. Tästä johtuen kieroutuneet aivosi energia-aallot eivät voi laajeta/palaa/räjähtää/ tasaisella vauhdilla.
Koska persauksesi ei ole tilassa, se ei siten voi kaareutua, vaan avautua kolmiulotteisesti joka hemmetin paikkaan. Ja äärettömän tiheässä oleva energia avautuu vähemmän tiheäksi, niin siten taas tunnet nautintoa sen purkautuessa kauemmas atomin ytimestä, ns.pieruefektinä, (tämä taasen saa kuulijan pallean atomit laajenemaan kiihtyvästi, lue.nauru).
Eli jos syöt banaania ja juot appelsiinimehua, maistuu mehu lopulta kirpeältä banaanilta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
soossi
Tiesittekö, että kanadanmajava voi kasvaa yli metrin pituiseksi ja painaa yli 35 kg

No näemmä on pituutta majavalla. Pitää laajentaa selain jo toiseen monitoriin, kun soossilla on niin iso beaver.

Vierailija
Volitans

No näemmä on pituutta majavalla. Pitää laajentaa selain jo toiseen monitoriin, kun soossilla on niin iso beaver.

Näin kannattaa todellakin tehdä, että näkee majavan kokonaan. Kannattaa kuitenkin varoa, ettei majava pääse hyppäämään ulos ruudusta, koska silloin voi pian tulla hännästä päin näköä ja se tekee kovasti kipeää .

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Majavat maistuvat erinomaisilta grillattuina. Majava on kuitenkin ensin teurastettava asiallisesti, eli veret pois. Tämän jälkeen majavaa on hyvä "riiputtaa", eli raakakypsyttää kylmässä, mutta ei missään tapauksessa pakkasessa viikon verran.

Sopivia mausteita mustanpippurin lisäksi ovat mm. katajanmarjat.

Tennispalloa ei kannata raakakypsyttää, eikä varsinkaan grillata

Vierailija
Volitans
Majavat maistuvat erinomaisilta grillattuina. Majava on kuitenkin ensin teurastettava asiallisesti, eli veret pois. Tämän jälkeen majavaa on hyvä "riiputtaa", eli raakakypsyttää kylmässä, mutta ei missään tapauksessa pakkasessa viikon verran.

Hyi hyi, majavat ovat mukavia eikä niitä saa ylipäänsä kiusata, tuollaisista julmuuksista puhumattakaan . Pari tuollaista juttua vielä, niin tulen henkilökohtaisesti verestämään ja grillaamaan sinut itsesi . Hyvin riiputettuna, tietysti.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Henkilökohtaisesti pidän parhaana kolianterilla maustettua majavasoosia. Miten sinä tarjoat majavaa vieraillesi?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat