ILKKA LUOMA

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lopeta se kyrvätön tekstailu. Sano asiat kerrankin lyhyesti ja ytimekkäästi. Jos pyrit kansalaisvaikuttamiseen niin puhu kansan kieltä, myös kansan omissa keskusteluissa.

En jaksa lukea ainootakaan sun jupinaas kolmee riviä pitempään ja kouluja oon jaksanu kuitenki käydä ja sielläkin pönäkkää tekstiä joutu lukemaan. Ilkka vetää pohjat.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ilkka ilkka... Viisas elää maailmassa itsensä hilliten ja niin hänen sydämensä uhkuu myötätuntoa kaikkia kohtaan. Ihmiset uskovat hänelle ajatuksensa ja hän pitää heitä kaikkia lapsinaan. Näin hiljaisimmalla on aina eniten kerrottavaa. Hän ei omista, siksi hän on rikas. Ei hän liioin julistakaan. Siksi hän on viisas. Riisuudu tekopyhyyden vaatteistasi ennen kuin petyt, sillä alaston ei pelkää taskuvarkaita. Siitä alkaa ensimmäinen tuleminen, ja toista ei sitten enää tarvita.

Vierailija

Itselläni paloivat käämit jo pitkän aikaa sitten. Sen sijaan että Ilkka kuuntelisi itseensä kohdistunutta kritiikkiä hän jatkaa samaa floodaamistaan. Surullisinta on se että vaikka Ilkalla olisikin joskus asiaakin sortuu hän toistuvasti pleonasmin ja tautologian viidakkoon. Herää Tauno!

Vierailija

Eniten ihmetyttää se, että kun muutenkin saa jo aivan tarpeeksi lehtien yleisönosastopalstoilta lukea Ilkan tuotoksia, miksi Perkeleessä ne (usein vielä täysiin tieteeseen liittymättömät "kommentit") pitää vielä tännekin postata..

Vierailija

Kyllä Ilkka Luomalla on paljon järkeviä ajatuksia näissä yhteiskunnallisesti kantaaottavissa kirjoituksissaan. Esimerkkinä Helsingin ja Vantaan yhdistäminen. Ja palstallahan on myös yhteiskunta -osio, eli kyllä hänen kirjoitukset hyvinkin tälle foorumille mahtuvat. Lisäksi Ilkka Luoma taitaa nykyisin Stefan Tallqvistin ohella olla ainoa joka uskaltaa/kehtaa kirjoitella tänne omalla nimellään.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Ilkka Luomalla on selkeä motiivi kirjoitella omalla nimellään. Hän aikoo pyrkiä eduskuntaan.

Jutut sinällään ovat samaa latteuksien suoltamista.

Same shit, different day...

Vierailija

Ach so, kirjoitti ensin IsoJussi ja sitten Lyytikin.

Milläs puoluelistalla ja missä vaalipiirissä? Osaanpahan välttää

Vierailija
IsoJussi
Ilkka Luomalla on selkeä motiivi kirjoitella omalla nimellään. Hän aikoo pyrkiä eduskuntaan.

Mistä tämä tieto on peräisin?

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
Imagine
IsoJussi

Mistä tämä tieto on peräisin?

Kyselin asiaa herralta muutamaan otteeseen. Ei suostunut vastaamaan kolmella ensimmäisellä kerralla. Neljännellä kerralla tuli sitten jonkinlainen vastaus: http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... c&start=15

Mutta löisinpä ison tuopin vetoa, että kaveri ainakin yrittää jonkun puolueen listoille. Veikkaan Espoon kokoomusta...

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Mainoslausekin on jo valmiiksi sorvattuna: Ilkka Luoma eduskuntaan:

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Olen minä tyhmempiäkin keskustelunavauksia tällä palstalla nähnyt kuin Ilkka Luomalla. Hän kirjoittaa nimellään eikä silloin pitäisi nimimerkkien takaa kovin navetoita nakella.

Osa avauksista on jopa mielenkiintoisia ja perusteellisia, turhan pitkiä vain.

Vierailija

Minusta Ilkka Luoma on reilu ja mukava kaveri. Sellainen kaveri, jonka kanssa voisi juoda kupin kaffea ja keskustella yhteiskunnallisista asioista.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
K. K.
Olen minä tyhmempiäkin keskustelunavauksia tällä palstalla nähnyt kuin Ilkka Luomalla. Hän kirjoittaa nimellään eikä silloin pitäisi nimimerkkien takaa kovin navetoita nakella.

Osa avauksista on jopa mielenkiintoisia ja perusteellisia, turhan pitkiä vain.

Olenpa toki paljon viisaampiakin nähnyt. Ja se, että sanoo ihan omalla nimellään aivan valtavasti, kuitenkaan sanomatta yhtään mitään, tarkoittaa sitä että tärkeintä ei ole sanottava, vaan se kuka sen sanoo. Tulipa aika kamala virke, en taida jaksaa korjata...

Myös se, että samat kirjoitukset postataan jokaiseen mahdolliseen paikkaan, kielii aivan älyttömästä huomionkipeydestä.

Vierailija
IsoJussi
Myös se, että samat kirjoitukset postataan jokaiseen mahdolliseen paikkaan, kielii aivan älyttömästä huomionkipeydestä.

Kuten olen jo aikaisemmin todennut:
Viisain ihminen ei kirjoittele tänne, oikeastaan hän ei kirjoittele minnekään, hänen ei tarvitse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat