Taiteiden yö

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taas se on edessä - Taiteiden yö. Olen ollut jokaisessa Hesan Taiteden yössä (joko niitä on ollut kohta 20?), ja alkuvuosien 'pikkuvapusta' se on muuttunut todella antoisaksi tilaisuudeksi, josta ei voi jäädä pois.

Se harmittaa, että se ei ole perjantai- tai lauantaiyönä, mutta toisaalta se on hyvä - rauhoittaa porukkaa kummasti. Päivällä on yx ja toinenkin sitten silmät ristissä duunissa.

Kuka muu on onnistunut olemaan jokaisessa koti/lähipaikkakuntansa Taiteiden yössä? Mieleenpainuneita kokemuksia?

Kommentit (5)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
Vastaaja_s24fi
Taas se on edessä - Taiteiden yö. Olen ollut jokaisessa Hesan Taiteden yössä (joko niitä on ollut kohta 20?), ja alkuvuosien 'pikkuvapusta' se on muuttunut todella antoisaksi tilaisuudeksi, josta ei voi jäädä pois.

Se harmittaa, että se ei ole perjantai- tai lauantaiyönä, mutta toisaalta se on hyvä - rauhoittaa porukkaa kummasti. Päivällä on yx ja toinenkin sitten silmät ristissä duunissa.

Kuka muu on onnistunut olemaan jokaisessa koti/lähipaikkakuntansa Taiteiden yössä? Mieleenpainuneita kokemuksia?

Lopetin aktiivisen osallistumisen kun 8-9-luokkalaiset _aikuiset_ luulivat taiteiden yön tarkoittavat sitä, että tullaan sankoin joukuin keskustaan julistamaan: "vìttu, määoon vähä kännissä!". Eli riippuen tietty mitä kiinnostavaa on tarjolla osallistun harvoin milloinkaan, tuskin silloinkaan.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
-:)lauri
Vastaaja_s24fi

Lopetin aktiivisen osallistumisen kun 8-9-luokkalaiset _aikuiset_ luulivat taiteiden yön tarkoittavat sitä, että tullaan sankoin joukuin keskustaan julistamaan: "vìttu, määoon vähä kännissä!". Eli riippuen tietty mitä kiinnostavaa on tarjolla osallistun harvoin milloinkaan, tuskin silloinkaan.

Rauhallistahan meno oli taas. Monen mielestä liiankin rauhallista. Olin aamuvarhaiseen asti ja nyt silmät killillään vielä.

Tapahtumia on liian suurella alueella. Kaikissa ei ehdi käymään.

Olin kuulemma telkkarissakin :D

Vierailija

Vautsi!!!!
Jännä, ettette oo saanu yhistettyä Pohojanmaan "Venetsialaisia" Taiteiden yöhön vai öihin?????

Vierailija

Yö. Yhtenä iltana ja alkuyönä, aina elokuun viimeisenä torstaina on ilmaisia taidetapahtumia ympäri kaupunkia. Valo-tulitapahtumia on usein ollut Töölönlahdella, jolloin ehkä päästään lähimmäksi Venetsialaisia.

Uusimmat

Suosituimmat