Naisten katseet.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos olet mies niin olet varmasti tehnyt seuraavan havainnon kadulla kävellessäsi.

Kävelet ja vastaan tulee suurin piirtein ikäisesi nainen. Tulee nopea katsekontakti ja parin askeleen jälkeen nainen kääntää katseensa sepalukseesi, jonka jälkeen onkin jo ohitustilanne.

Mikä saa naiset tekemään näin?
Tämä tapahtuu riippumatta siitä mitä pöksyssä pullottaa tai ei.

Naiset, tarkkailkaapa itseänne, kun ohitatte varteenotettavan näköisen mieshenkilön.

Sivut

Kommentit (186)

Vierailija

Kuulemma naiset huomaa sen kun mies vilkaisee rintoja. Hirveää. Ostetaan 40 euron pitsirintaliivejä push-uppeineen että tissit olisivat oikein tyrkyllä, käytetään avonaisia paitoja ja sitten suututaan kun mies katsoo niitä. Sikoja ollaan me kaikki miehet.

Älä Maukka yritä esittää että naiset katselevat isoa moloasi. Ei se nyt niin iso ole.

Vierailija
Asimov
Kuulemma naiset huomaa sen kun mies vilkaisee rintoja. Hirveää. Ostetaan 40 euron pitsirintaliivejä push-uppeineen että tissit olisivat oikein tyrkyllä, käytetään avonaisia paitoja ja sitten suututaan kun mies katsoo niitä. Sikoja ollaan me kaikki miehet.

Älä Maukka yritä esittää että naiset katselevat isoa moloasi. Ei se nyt niin iso ole.

Jep.

En, yritä. Sanoin että molosta riippumatta näin käy. Onko tää joku evoluutiojuttu kans?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minua naiset eivä housuihin katso, vaan katsekontaktin jälkeen yleensä rintakehän kohdalle, jopa talvella kun pidän paksua takkia. Olen ihmetellyt tätä jo kauan.

Vierailija
Mummo
Ellet sitten pidä tapanasi kulkea vetskari auki

Asimov, 40 ekkua rintsikoista on kuule vielä halpa

Minä niin harvoin ostan rintsikoita etten tunne hintoja.

Vierailija
Asimov
Mummo
Ellet sitten pidä tapanasi kulkea vetskari auki

Asimov, 40 ekkua rintsikoista on kuule vielä halpa

Minä niin harvoin ostan rintsikoita etten tunne hintoja.

...ja Maukka ei oo Euroaikana rintsikoita ostellu...

Vierailija

Johtunee siitä, että naiset kääntävät katseensa pois sen "kriittisen kahden sekunnin" jälkeen välttääkseen tuijottamasta? Ja miehet tuijottavat senkin edestä?

Enpä tiedä, mutta minua häiritsee tuollaiset säännöt "optimaalisesta katseidenvaihtoajoista", tai "kolmansilla treffeillä sänkyyn"-standardit. Nuo manööverit taitaakin olla enemmän tuttuja jenkeille, mutta mistä sitä tietää nykyaikana, kun kaikki seurustelu- ja muutkin mallit tulee amerikkalaisten tv-sarjojen saattelemana, olohuoneen taikakuutiosta.

Itse kun olen keskimääräistä pidempi mieshenkilö ja erotun ilmeisesti massasta, olen tottunut tuijotuksiin, sukupuolesta riippumatta. Minua huvittaa se, että jos satun katsomaan takaisin, yleensä käännetään katse hätäisesti pois.

Mikä siinä on, kun ei kehdata suoraan silmiin katsoa? Onko suomalaiset niin ujoja kyttääjiä? Ulkomailla tuota ei niinkään huomaa. Joko ihmiset eivät ole näkevinään, tai sitten avoimesti tuijottelevat, jos siltä tuntuu.

Vierailija

Katsekontaktissa otetaan ensin selville se, että miltä toinen näyttää. Ja katsekontakti muodostuu kun jompikumpi osapuoli sen ensin ottaa. Toinen vastaa katseeseen yleensä vaistomaisesti.
Alaspäin katsominen on ikään kuin kohteliasta, jos haluaakin katsoa muualle, pään kääntämistä muualle pidetään varsin epäkohteliaana eleenä. Kainosti alaspäin katsominen on helppo tapa "paeta" tilanteesta. Tietenkin jos tämä liittyy siihen hetkeen, milloin itse alat katsella tissejä, saattaa kyse olla oman eleesi peilautumisesta.
Ja miksei sitä naiset katsoisi, että mitä housuissa pullottaa, samalla vilkaisullahan sekin hoituu.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Moro! Minulla jatkuu katsekontakti naisen mentyä ohikin ,kunnes teen lähempää tuttavuutta pyörätelineeseen tahika lyhtypylvääseen T:Petu

Vierailija

Toisen katseen tarkkailu on uhmakasta ja asiatonta. Hyi.
Myötäilyllä saavuttaa enemmän. Katseiden vaihto on kuin pieni hyväily, ilman velvoitteita. Se on lahjojen vaihtoa.

Vierailija
Ding Ding
Minua naiset eivä housuihin katso, vaan katsekontaktin jälkeen yleensä rintakehän kohdalle, jopa talvella kun pidän paksua takkia. Olen ihmetellyt tätä jo kauan.

Minua taas kenkiin tai oikeammin nilkkoihin. Tulee sellainen yleiskatsaus-vaikutelma. Itsetunnoltaan huonot ihmiset pelkäävät katsekontaktia, etenkin vielä pidempää.

Vierailija

Päästän teidät piinasta ja kerron syyn.

Kun tuijotatte naista silmiin, nainen vain hätäisesti siirtä katseensa pois
ja yleensä tämä tapahtuu ensin alaspäin ja palautuu siitä vasta passiiviseksi.

Sen vuoksi esim. Maukka erittäin ärsyttäväjatka kokee katseensa
myötähäpeän tunteesta pois siirtävän naisen tuijottavan hänen nivusiaan.

Katseen siirto on täysin satunnainen, mutta omista sukukalleuksistaan
hyvin kiinostunut mies toki tulkitsee katseen siirtyvän paikkaan,
joka on jatkuvasti omassa mielessä.

Vierailija

Minulla ainakin toimii nain: Kun silmakulmasta nakee omaa ikaluokkaa olevan uroksen, niin katse siirty automaattisesti silmiin. Jatko riippuu ensisilmayksen perusteella maaritetysta kohteen seksikkyydesta. Jos kohde on vetava, niin katse voi jaada pidemmaksikin aikaa vaikka toinen huomaisi minun katsovan. Jos kohde ei ole seksikas ja huomaa katseeni, siirran katseeni automaattisesti pois (reaktio on osittain automaattinen, osittain sita etten halua antaa kasitysta, etta olisin kiinnostunut). Katseen siirto ikava kylla menee yleensa aluksi alaspain ja sitten sivulle. Jotkut voivat sitten taman tulkita miten haluavat...

Vierailija
Marsupilami
.."Katseen siirto ikava kylla menee yleensa aluksi alaspain ja sitten sivulle. Jotkut voivat sitten taman tulkita miten haluavat..."

Kuten sanoin.

..ja jokainen voi omassa sairaassa mielessään kuvitella sen hätäisesti pois siirretyn
katseen siirtyvän vaikka kohtaan, jota itse pidät Jumalan lahjana naisille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat