Sivut

Kommentit (188)

Ananda
tyson
Mikä outo lintu kieroon kasvaneesta puusta minä olen? Ensimmäiseksi katson vastaantulevan naisen kasvoja.

Kasvoja?! Todellinen perverssi olet! Missä puussa sinä olet kasvanut? Kyllähän te kaikki Kultamunaiset Rasputiinit/Maukat/Ulvovat myllärit aina etsitte katseellanne toreilta ja markkinoilta sen sileäkarvaisimman ja siroluisimman naaraskamelin - ja katsotte sitten sitä kamelia suoraan varpaaseen. Ja jos ei varvas näy niin sitten utareisiin.
tyson
Naiset ovat se kierompi sukupuoli.

Näinhän se taitaa olla, kun kerran ihan tyson niin sanansa laittaa. Ja niin kieroja vielä olemme että meille kaikista kieroimmille pitää tampoonikin asettaa iltahämärässä ruuvaamalla vastapäivään kiertäen.

Heh, heh, pakko myöntää, oli aikas nasevasti sanottu.
Muuten tuttua porukkaa, mut tysonia mä en tunne.
Kiitos tampoonin asennusohjeesta.

Kultamuna
Ananda
tyson
Mikä outo lintu kieroon kasvaneesta puusta minä olen? Ensimmäiseksi katson vastaantulevan naisen kasvoja.

Näinhän se taitaa olla, kun kerran ihan tyson niin sanansa laittaa. Ja niin kieroja vielä olemme että meille kaikista kieroimmille pitää tampoonikin asettaa iltahämärässä ruuvaamalla vastapäivään kiertäen.

Heh, heh, pakko myöntää, oli aikas nasevasti sanottu.
Muuten tuttua porukkaa, mut tysonia mä en tunne.
Kiitos tampoonin asennusohjeesta.

Huono ohje luulisin. Jos on taipumus tanssia myötäpäivään niin sehän kiertyy irti.

Siks toisekeen tuo kasvojen katsominen. Mitä outoa siinä on. Suurimman osan vuodestahan naiset on topattu (niinku miehetkin) lämpöeristeisiin. Hyvä jos punottava naama vähän näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Maukka Perusjatka
Kävelet ja vastaan tulee suurin piirtein ikäisesi nainen. Tulee nopea katsekontakti ja parin askeleen jälkeen nainen kääntää katseensa sepalukseesi, jonka jälkeen onkin jo ohitustilanne.

Ai siis tä?

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

En jaksanu lukee koko ketjua, mutta!

Naiset! Katotteko te miesten perseitä? Mä oon viimesen vuoden aikana alkanu oikeen kattoon niitä ku mä en tajua niitä siis silleen että mikä on hyvä perse ja mikä huono. Niinku miehellä. Opettakaa mua että mäkin voin alkaa esineellistämään!!! TAHTOO!!!!

Miehessä mua säväyttää hartiat. Niitä mä katon että onko ne semmoset miehekkäät...

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Vatkain
Maukka Perusjatka
Kävelet ja vastaan tulee suurin piirtein ikäisesi nainen. Tulee nopea katsekontakti ja parin askeleen jälkeen nainen kääntää katseensa sepalukseesi, jonka jälkeen onkin jo ohitustilanne.

Ai siis tä?

Maukka tais puhua itsestään. Ei ainakaan musta. Mua ei naiset katso kuin pelokkaasti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
CE-hyväksytty
Maukka tais puhua itsestään. Ei ainakaan musta. Mua ei naiset katso kuin pelokkaasti.

Siihen ihan vinkkinä että monesti auttaa se jos ei piä kommandopioa sisällä taikka kesällä tai kaupungin kaduilla.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Vatkain
CE-hyväksytty

Siihen ihan vinkkinä että monesti auttaa se jos ei piä kommandopioa sisällä taikka kesällä tai kaupungin kaduilla.

Oma itsensä ei siis saa olla jos mielii joskus saada partnerin? Mä olen kuvitellut ihan päin vastoin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
CE-hyväksytty
Vatkain
CE-hyväksytty

Oma itsensä ei siis saa olla jos mielii joskus saada partnerin? Mä olen kuvitellut ihan päin vastoin.

kokeile sitten siinä tapauksessa www.miehenpitääpitääkommandopioapäässäkoskamuutenmieseiminullekelpaa.com
Ohan sitä kaikkia muitakin fetissejä...

Hämmentää.

DedMoroz
kyanauk
Oliko niin, tutkimuksen mukaan mies ajattelee seksia joka toisessa sekunnissa. Nyky naaraat ovat lähestymässä sitä luokaan. Näin se sukupuolinen tasa-arvoisuus toteutuukin koko ajan.
Miten niin lähestymässä?
Ainahan me on aateltu seksiä siinä missä miehetkin, meillä ei vaan ole ollut tapana julistaa sitä suureen ääneen, kun siitä ei ole naiselle juurikaan hyötyä, ja kun ei ole hyötyä, niin miksipä sitä kailottamaan sen suuremmin.

Ja muuten, jos nyt ollaan oikein rehtejä ja "puhutaan niin kuin mies miehelle", niin melkoisen mietoja teidän miesten seksijutut on tyttöjen vastaaviin noin yleisesti ottaen.

Tiedetään, ja miehet puhuu harvemmin mitään nimeltä...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Arkkis
DedMoroz
kyanauk
Oliko niin, tutkimuksen mukaan mies ajattelee seksia joka toisessa sekunnissa. Nyky naaraat ovat lähestymässä sitä luokaan. Näin se sukupuolinen tasa-arvoisuus toteutuukin koko ajan.
Miten niin lähestymässä?
Ainahan me on aateltu seksiä siinä missä miehetkin, meillä ei vaan ole ollut tapana julistaa sitä suureen ääneen, kun siitä ei ole naiselle juurikaan hyötyä, ja kun ei ole hyötyä, niin miksipä sitä kailottamaan sen suuremmin.

Ja muuten, jos nyt ollaan oikein rehtejä ja "puhutaan niin kuin mies miehelle", niin melkoisen mietoja teidän miesten seksijutut on tyttöjen vastaaviin noin yleisesti ottaen.

Tiedetään, ja miehet puhuu harvemmin mitään nimeltä...

Tiedetään ja sillon ku puhuu niin sen tietää varmasti koko kylä. Jos nainen nimeltä mainitsee niin sen tietää max. pari parasta ystävätärtä eikä se siitä leviä...

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Neonomide
...
Seksikkyydellä "pelaaminen" on asia, joka harvemmin kerää ihailua muilta naisilta. Pariutuneet pelkäävät omien miestensä puolesta, sinkut tulevat nopeasti kateellisiksi, muutenkin aiemman pariutumisiän ja kulttuuristen pariutumis- ja perheenperustamispaineiden alla. Miehillä "pelimies" on samaan aikaan vihattu ja ihannoitu henkilö, koska hän edustaa yksiselitteisemmin haluttavaa maskuliinisuuden ideaa, sen ohella että tyylillään korostaa naisten olevan lähinnä jotain, jota saa juuri jahtaamalla. (voitte jatkaa tästä...)...

Seksikkyydellä iskeminen/pelaaminen ei toimi muuta kuin ympäripäissään tai vastaavalla älyllisellä tasolla oleviin miehiin. Sen sijaan parisuhteen ylläpitävänä voimana se nousee arvoon arvaamattomaan.

Syvissä vesissä ne kalatkin kutee

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vatkain
Maukka Perusjatka

Ai siis tä?

Nii, nii,
Kun Pönni kerran sopivasti provosoi niin oli tilaisuus taas nostaa tätä ketjua. Matkanvarrelta tässä ketjussa löytyy monia hauskoja kommentteja, muutama rehellisen naisen kommenttikin. Naiset eivät itse edes tiedosta käyttäytymistään saatika että tiedostaessaan sen tunnustaisivat.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Rasputin
...Naiset eivät itse edes tiedosta käyttäytymistään saatika että tiedostaessaan sen tunnustaisivat.
Tuo muuten pitää luultavasti paikkansa, sillä jos naiset eivät katselisi miesten, hmmm, nivustaipeita, niin miksi se on sitten kuitenkin pääsääntöisesti nainen, joka huomaa miehellä olevan sepaluksen auki.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat