Sivut

Kommentit (188)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
DedMoroz
Rasputin
...Naiset eivät itse edes tiedosta käyttäytymistään saatika että tiedostaessaan sen tunnustaisivat.
Tuo muuten pitää luultavasti paikkansa, sillä jos naiset eivät katselisi miesten, hmmm, nivustaipeita, niin miksi se on sitten kuitenkin pääsääntöisesti nainen, joka huomaa miehellä olevan sepaluksen auki.

Mä luulen että se ei johdu siitä että se etumus kiinnostaisi sen kummemmin. Naiset vaan kiinnittää huomiota siistiin yleisilmeeseen pukeutumisessa ja hoksaavat repsottamiset miehiä helpommin. Kai se on se alitajunta siellä jylläämässä. En mä ole edes ajatellut että etumuksen pullottaminen olisi "jotain."

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Vatkain
...En mä ole edes ajatellut että etumuksen pullottaminen olisi "jotain."

No en mäkään. Mieluummin sitä tiirailee miestä takaa päin

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Vatkain

Jotkut naiset ovat kuitekin tienneet varman päälle edeltä käsin, että minä tulen vilkaisemaan haaroihin...

DedMoroz
Vatkain

...saa vapaammin katsella, ilman että mies huomaa...

Vatkain
DedMoroz
Rasputin
...Naiset eivät itse edes tiedosta käyttäytymistään saatika että tiedostaessaan sen tunnustaisivat.
Tuo muuten pitää luultavasti paikkansa, sillä jos naiset eivät katselisi miesten, hmmm, nivustaipeita, niin miksi se on sitten kuitenkin pääsääntöisesti nainen, joka huomaa miehellä olevan sepaluksen auki.

Kai se on se alitajunta siellä jylläämässä.

Löysit sylttytehtaalle.

Vatkain
Rasputin
Vatkain
Kai se on se alitajunta siellä jylläämässä.

Löysit sylttytehtaalle.

Joo mut eri suhteessa ko mitä ite tarkotit.

No, mitä mä tarkotin ja mitä sä tarkotit?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Rasputin
Vatkain
Rasputin
Löysit sylttytehtaalle.

Joo mut eri suhteessa ko mitä ite tarkotit.

No, mitä mä tarkotin ja mitä sä tarkotit?

No sää tarkotit että alitajusesti tiiraa etumusta ja mää että alitajusesti tiiraa pukeutumista ja yleissiistiä ilmettä, niinku tajusitki vaan mua vaan tässä härnäät. Ettäs kehtaat, iso mies

Hämmentää.

Vatkain

No sää tarkotit että alitajusesti tiiraa etumusta ja mää että alitajusesti tiiraa pukeutumista ja yleissiistiä ilmettä, niinku tajusitki vaan mua vaan tässä härnäät. Ettäs kehtaat, iso mies

Kuhan haeskelen.
Jos vaikka sanosit jotakin "varomatonta" mihkä vois tarttuu.

Mutta ihan tosi, kuinka moni vakavasti uskoo, kun naiset vilkasee etumukseen, että ne katselee pukeutumista ja yleissiistiä ilmettä?
Päteeks toi uimarannalla ja altaalla kans?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Rasputin
Mutta ihan tosi, kuinka moni vakavasti uskoo, kun naiset vilkasee etumukseen, että ne katselee pukeutumista ja yleissiistiä ilmettä?

Siis mä en tiijä miten tää menee kun mä kuulin tästä asiasta (että ne naiset tiirailee) ekaa kertaa vasta kun pastesit tän linkin sinne "Tissit!"-ketjuun. En ole aikasemmin edes miettinyt koko asiaa. Jos minä joskus miestä tiirailen niin sitten hartioita. Ja persettä siinä mielessä että kun en tiijä mikä olis miehellä hyvä perse niin ihan oppimismielessä

Hämmentää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9537
Vatkain
Rasputin

Siis mä en tiijä miten tää menee kun mä kuulin tästä asiasta (että ne naiset tiirailee) ekaa kertaa vasta kun pastesit tän linkin sinne "Tissit!"-ketjuun. En ole aikasemmin edes miettinyt koko asiaa. Jos minä joskus miestä tiirailen niin sitten hartioita. Ja persettä siinä mielessä että kun en tiijä mikä olis miehellä hyvä perse niin ihan oppimismielessä

Ja mitä tulee tuohon sepaluksen aukiolon huomaamiseen, huomaa sen miehetkin.

Yksikertaista, yleensä linjasta poikkeava huomataan. Sukupuoli ei siihen vaikuta mitenkään.

Hyvä esimerkki on komppania äijiä rivissä ja vääpeli huomaa porukasta sen, jolla on rintataskun nappi auki. Huomaa siksi, että yksi poikkeaa populasta, ei siksi että on harjoitusta rintataskuille.

Ite huomaan sepalustani olevan auki kun rupeaa palleja palelemaan. Kesällä tosin hiukan huonommin.

Vatkain
Rasputin

Suhmuran Santra se yöhön mänj,

ja katseen mie perräänsä loin...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1709261

hummer
Mites pitkiä katsekontakteja pidätte tuntemattomien kanssa esim kaupassa?

Riittävän pitkiä. Muijan on mentävä hämilleen ja mahdollinen poikaystävä kääntää alistuneena katseensa muualle.

Jopa niin että ajantaju katoaa ja jokin häriö saa havahtumaan.

Itseasiassa sen pituudella ei ole merkitystä vaan sävyllä. Pitkä merkitsee kaipausta luo jonkin esteen takaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat