Mikä scifi/fantasiahahmo olet?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Törmäsin tällaiseen eräällä englanninkielisellä foorumilla, ja tuumailin, että se saattaisi sopia tänne muiden vastaavanlaisten testien seuraan:

http://www.tk421.net/character/

Omaksi hahmokseni tuli Babylon 5:n Marcus Cole.

Luonnehdinta:

[list:3w17vomi]An honest and chivalrous adventurer that pursues just causes, you would sacrifice much to help others.

I am a Ranger. We walk in the dark places no others will enter. We stand on the bridge and no-one may pass. We live for the One, we die for the One.[/list:u:3w17vomi]
Mielipiteet hahmon osuvuudesta lienevät vaihtelevaisia...

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Elrond

A stern yet benevolent organizer who often knows best, your wits are keenly fixed on aiding efforts you deem worthy.

Now at this last we must take a hard road, a road unforseen. There lies our hope, if hope it be. To walk into peril to Mordor.

Elrond is a character in the Middle-Earth universe. TheOneRing.net has a short biography

http://www.tk421.net/character/elrond.jpg

Ihan komea kaveri, vaikka en näytäkään häneltä.
Kauneus on sisäistä!

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Worfia tarjoaa minulle. Joskus on tullut Luke, joka on ainakin Worfia lähempänä. Vaikka onhan se Worf todella hauska hahmo, mutta on mulla enempi huumoria

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija

Minäkin olen testin mukaan Elrond, ja myönnän että olen myös kyseistä herraa Lord of The Ringsissä näytelleen miehen fani. Hyvä näyttelijä eikä ulkonäössäkään ole vikaa

Edit. Olen itseasiassa tehnyt testin kahteen kertaan ja toisella kerralla tulokseksi tuli Aragorn, mutta samaistun paremmin Elrondiin...

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä olen ilmeisesti fantasiahahmo Operan kummitus, koska painettuani lähetä-painiketta ei tapahtunut mitään paitsi että kyseinen painike vain katosi. Tuota testiä ei ole ilmeisestikään tarkoitettu Opera-selaimen käyttäjille.

Vierailija
Ding Ding
Minä olen ilmeisesti fantasiahahmo Operan kummitus, koska painettuani lähetä-painiketta ei tapahtunut mitään paitsi että kyseinen painike vain katosi. Tuota testiä ei ole ilmeisestikään tarkoitettu Opera-selaimen käyttäjille.

Kun ensimmäistä kertaa yritin, sain tällaisen:

[list:2c7y9903][size=200:2c7y9903]Error 500: Internal Server Error[/size:2c7y9903]
[size=150:2c7y9903]The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.[/size:2c7y9903][/list:u:2c7y9903]

Normanin sulkeminen hetkeksi auttoi.

Vierailija

Kuka tämä nyt oikein on?

Wesley Crusher

A brilliant learner with a knack for almost everything, you choose to spend your efforts in the pursuit of travels that extend your own potential.

Maybe I am sick of following rules and regulations!

(tämä iskulause kuulostaa kyllä juuri minulle sopivalta)

Wesley is a character in the Star Trek universe.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Wesley Crusher on koko Star Trek universumin nynnyin kläppi, jolle sopivin kohtalo olisi lentää ilmalukosta ulos. Onneksi häipyi parin vuoden ärsytyksen jälkeen Starfleet akatemiaan jatko-opintoihin

Vierailija
Echi
Kuka tämä nyt oikein on?

Wesley Crusher

A brilliant learner with a knack for almost everything, you choose to spend your efforts in the pursuit of travels that extend your own potential.

Maybe I am sick of following rules and regulations!

(tämä iskulause kuulostaa kyllä juuri minulle sopivalta)

Wesley is a character in the Star Trek universe.

Marssilainen
Wesley Crusher on koko Star Trek universumin nynnyin kläppi, jolle sopivin kohtalo olisi lentää ilmalukosta ulos. Onneksi häipyi parin vuoden ärsytyksen jälkeen Starfleet akatemiaan jatko-opintoihin

Itämaisten taistelulajien tuntijana en lähtisi samaistamaan itseäni
nynnyksi kläpiksi. Mutta sinä kai sen parhaiten tiedät.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Koko hahmo taisi olla sarjassa nuorten katsojien samaistumiskohteeksi laitettu, mutta ei oikein toiminut. Ne jaksot, missä hän esiintyi, olivat sellaisia Wesley rakastuu, ihmelapsi Wesley keksii ihmeen, Wesley on aikuisia viisaampi, argh... Onneksi niitä jaksoja oli melko vähän. Tietääkseni kukaan katsojista ei pitänyt kyseisestä hahmosta. Miten tämä sitten sinuun liittyisi, niin ei varmaan mitenkään. Olihan Mummokin Gimli, tuo jääräpäinen jäyhä kääpiö.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat