Sirdalud 2mg/4mg tabletit,onko tuttuja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko kukaan palstalaisista käyttänyt lääkärin määräyksestä moista ainetta?????
Minkälaisia kokemuksia?
Sain itse kivuliaisiin lihaskouristuksiin, (meni näkö ja jalat alta ja ajantaju häipyi).
Vuorokauden jälkeen, siis kun annosta alettiin nostaa, tuli "vieras olo", nukuin n. puoli tuntia lääkkeenoton jälkeen rauhatonta, säpsähtelevää unta, hallusinaatioita ja kauhea sydämentykytys, tuntu että sydän lähtee karkuun rinnasta. Lopetin lääkkeen käytön.
Aloin katsella netistä, mitä käyttämäni aine oikein pitää sisällään.
Eksyin haullani "aineitten käyttäjien" sivuille.
Luin ja järkytyin. Mitä kaikkea turhaa ihmiset ottavat nenäänsä ja pistävät itseensä.
Ja syövät tabletteinakin.
Monenkohan potilaan henki roikkuu tämän lääkkeen varassa????

Kommentit (7)

Vierailija

Tuttu lääke. Auttaa todella hyvin "noidannuoleen" tms. lihaskramppeihin, mutta kalauttaa kallon ihan toimimattomaksi ja jalat veteliksi.

Käsittääkseni vaikuttaa kesKushermoston kautta luurankolihaksien jännitystä/tonusta madaltavasti.

Otan lääkkeen illalla nukkumaan mennessä, joten olen uskaltanut käyttää vain tosi tarpeeseen.

Vierailija

Inhoan noita keskushermostoon vaikuttavia ja sen kautta vaikuttavia lääkkeitä koska niitä käyttäessäni "vieraannun itsestäni". Aina täytyy olla homma hallussa. Nukkumaan mennessä ne voivat olla ok.
Samoin kuin puolison kanssa hyvän ruuan kera nautitut pari lasia viiniä. Kiireetön aika yhdessäoloon.
Mikäpä sen mukavampaa..

Vierailija

Punaviini on paras pitää ainakin puolen kilometrin etäisyydellä sirdaludista!

Jos kramppi on noin paha ollut, kokeile seuraavaa kikkaa.

Käy kiireettä lämpimässä suihkussa ja ota sänkyyn mennessä sirdalud. Puolen tunnin kuluttua voit alkaa tekemään VAROVASTI neuvottuja venytyksiä. Hitaasti ja pitkään venyttäen ja sitten yölamppu sammuksiin ja tutumaan.

Aamulla sitten ennen ylösnousua samat varovaiset venyttely uudelleen. Näin saa kramppiutuneet lihakset "auki" ja sitten paraneminen lähtee käyntiin. Näin selviän noidannuolesta yleensä yhdellä tabletilla.

Niin, joistain meistä ei vaan ole narkomaaneiksi

Vierailija

Kiitoksia Mummolle ohjeista!
Ikinä en ole niin hölmö, että käyttäisin MITÄÄN lääkettä alkoholin kanssa. Sehän on pöhölöintä mitä vois ajatella.
Sirdaludin ohjeissakin kerrotaan, ettei saa käyttää alkoholia. Silloin ei käytetä.
Mutta vieläkin ne sivut, ne käyttäjien sivut, ne on järkyttäviä.
Tämän edellämainitun lääkkeen nimellä sinne menin.
Jos haluatte tietää, mitä yksi osa elämää on, käykäähän.

elämä ei ole vain kaunista, rujoakin se on.

Vierailija

Sirdaludin ottamisen jälkeen nukahdan, se uuvuttaa minut uneen alle puolessa tunnissa. Sitten herään ja sydän läpättää hullun lailla.
Minulla on huono olo. Alkaa tulla hallusinaatioita.

Luulen, ettei se sovi minulle.

Sirdalud ja minä emme sovi yhteen.

Uusimmat

Suosituimmat