Humanistivitsejä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Huomasin, että täällä oli matemaatikkovitsejä ja lääkärivitsejä. Miksi ei siis humanistivitsejä? Minä en tunne ollenkaan (juuri) vitsejä. Kertokaapa ja minä nauran kaikille vanhoille, tylsille vitseillekin, koska en ole ennen kuullut. Olisi erityisen hauska kuulla kielitiedevitsejä tai sen sellaisia, onko niitä?

Kiitos

Lisäys vielä. Tulipa tässä mieleen, että ns. käännöskukkasiakin olisi kiva lukea. Itselläni tulee mieleen yksi, kun "live-in-boyfriend" (avomies) käännettiin "living boyfriend" (elossa oleva poikaystävä).

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No, kun kukaan muukaan ei ole tähän humanistivitsitoivomukseen vastannut, munaan itseni 1001:nnen kerran ja julkituon seuraavan kaskun, joka varmaankin on tällä palstalla jo ollut. Anteeksi teille, jotka olette tämän jo lukeneet...

- - -

Fyysikko, matemaatikko ja insinööri seisoivat korkean lipputangon juurella ja pohtivat kaavaa, jolla voitaisiin laskea lipputangon korkeus. Ohitse käveli humanisti, joka oli pokasaha repussaan menossa raivaamaan metsäpalstaansa.
Kuultuaan pohtijoiden ongelman, humanisti sahasi lipputangon juuresta poikki ja tanko mätkähti nurmikolle. Sen jälkeen humanisti otti repustaan mitan ja ilmoitti mittauksen jälkeen:
- Kahdeksan metriä!
Sen jälkeen humanisti jatkoi matkaansa ja katosi metsikköön.
Fyysikko katsoi kavereitaan ja totesi:
- Tyypillinen humanisti; me pohdimme korkeutta ja hän ilmoittaa meille pituuden!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Vitsinä on, että me humanistit olemme vitsejä. Ainakin mitä tulee opiskeluajan ja palkkatason suhteeseen.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Omakeksimäni kieliväännös, tai siis varmaan tuhat muutakin keksinyt, mutta minulle oma ajatus siis:

Tietokoneinsinööri = Insinörtti (in english = Enginerd).

Vierailija
Pikku Gen
Vitsinä on, että me humanistit olemme vitsejä. Ainakin mitä tulee opiskeluajan ja palkkatason suhteeseen.

Heh! Ja voih... tunnen syvää myötätuntoa.

Humanisteilla kai on kuitenkin elämä, vain rahaa puuttuu.

Insinörteillä taas on rahaa, muttei elämää.

Kaikkein surkeimmin menee näiden välimuodolla, eli humanörtillä. Hänellä ei ole elämää, eikä rahaa. Humanörtti lieneekin humanoidin kaukainen sukulainen. Kummastakaan ei paljoa tiedetä, taitavat sen verran harvinaisia olla. (Tai eristäytyneitä.)

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006
Teje
Kaikkein surkeimmin menee näiden välimuodolla, eli humanörtillä. Hänellä ei ole elämää, eikä rahaa. Humanörtti lieneekin humanoidin kaukainen sukulainen. Kummastakaan ei paljoa tiedetä, taitavat sen verran harvinaisia olla. (Tai eristäytyneitä.)

Mutta voisiko olla olemassa myös sellaisia humanörttejä, joilla on rahaa ja elämää. Ei, en minäkään ole heistä kuullut, mutta teoriassa uskoisin näitäkin alfa-yksilöitä olevan olemassa.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

"Armitage" kirjoitti:
Omakeksimäni kieliväännös, tai siis varmaan tuhat muutakin keksinyt, mutta minulle oma ajatus siis:

Tietokoneinsinööri = Insinörtti (in english = Enginerd).

Ruotsiksi: ingen gör

Vierailija

Vanhalla hakusanalla löytää näitä "aarteita":

Can`t stand no longer = Ei seiso ilman lonkeroa
By the way = Osta tie

jne.

Vierailija

AINA EI VOI VOITTAA

Kuudenkympin paremmalla puolella oleva aviopari oli juhlimassa 35-vuotishääpäiväänsä romanttisessa ravintolassa. Yht}äkkiä pieni kaunis keiju ilmestyi pöydälle ja sanoi. "Koska olette niin esimerkillinen aviopari ja olette olleet toisillenne uskollisia, täytän yhden toivomuksenne."

"Oi - haluaisin matkustaa maailman ympäri rakkaan aviomieheni kanssa" sanoi vaimo. Keiju heilautti taikasauvaansa ja poof - kaksi lippua luxusristeilylle ilmestyi heidän käsiinsä.

Sitten oli aviomiehen vuoro. Hän mietti hetken ja sanoi.
"No, olisihan se romanttista, mutta tällainen tilaisuus ei tule toistumaan, joten sorry rakkaani, mutta haluasin itseäni 30 vuotta nuoremman vaimon." Sekä vaimo että haltija olivat hyvin pettyneitä, mutta toivomus on toivomus..

joten haltija heilautti taikasauvaansa ja poof - aviomies vanheni 92-vuotiaaksi.

Tarinan opetus - miesten, jotka ovat epäkiitollisia paskiaisia, tulisi muistaa, että haltijat ovat naisia - aina

Vierailija
J.B. V
olen humanisti, älkäähän yrittäkö pilkata minua ja sielunveljiäni!!

Ja aivan ilmeisesti oikeakätinen sellainen

Vierailija

Oma suosikkivitsini sattuukin sopivasti olemaan humanistivitsi:

- Mitä eroa on humoristilla ja humanistilla?
- Humoristi kertoo vitsin, humanisti on vitsi.

Vierailija

Olen itse koulutukseltani insinööri ctraa. Mutta mitä tarkoittaa humanisti? Sanallehan löytyy selitys sivistyssanakirjasta, mutta onko ihminen humanisti, mikäli hän täyttää nunnuspiirteistöstä vain 50 prosenttia?

Tunnen yhden humanistin, joka paljastui eläinrääkkääjäksi ja vaimonsa raiskaajaksi. Sytyttipä hän 70-luvulla Saarijärvellä tuhoisan tulipalon...???

Vierailija
J.B. V
olen humanisti, älkäähän yrittäkö pilkata minua ja sielunveljiäni!!

Ennen diettiä ja dietin jälkeen. Vasemmalta oikealle. Toimii. 100 % takuu rahat uudelleen pois jos ei toimi. Tiisanoja Mannekiininä jo 3 kuukautta.

Vierailija

Käännöskukkasille pitäis perustaa ihan oma homma.
Kouluaikoina nautin suunnattomasti "framstående (epävarmuutta, ruotsi ruostunu) forskare=etukenossa seisova koskenlaskija.

Vierailija

Tarkkailija:

Teje

Humanisteilla kai on kuitenkin elämä, vain rahaa puuttuu.

Insinörteillä taas on rahaa, muttei elämää.

A. Ankka: Voihan vitsi, mää oon vitsi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat