jännä piikki

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä piikki mulle kerra annetii pakaraa ku selkä murtu? Se piiki jälkee kävelemine ei sattunu paljoo. Enne piikkiä kävelemine sattu enemmä ku se ku selkä murtu kahesta kohti.

Kommentit (15)

Vierailija

LSD?

Aattelin vaan, että ehkä kuvittelet avatarisi olevan Ayla tasoa, mutta et itse tajua sen olevan jotain aivan muuta?

Vierailija
Volitans
Linee jotakin opiaattijohdannaista.
Se ei ainakaa tuntunu opiaateilta. Ainut vaikutus oli se että enää ei sattunu kävely paljoo. Myöhemmi sain homeopatisia määriä kodeiinia ja parasetamolia. Ku riehuin kännisä sain rauhottavia. Se jälke vasta olo oliki ku otin rauhottava ainee ja opiaati päälle alkoholia.

Vierailija
borri317
Kohta liittyny innostuu sulle.

Hmmh.. Se ei välttämättä olisi täysin hyvä asia. Toivotaan, että näin ei käy. Oli miten oli, olen enemmän huolestunut Asimovista.

Vierailija
Cosmic-Fairy
Morfiinia sait luultavasti... Opiaatit on tehokkaita.
Ei se morfiinia ollu. Ei mulle mitää kunno aineita annettu. Morfiini vaikutukse olis huomannu.

Vierailija
borri317
Cosmic-Fairy
Ei se morfiinia ollu. Ei mulle mitää kunno aineita annettu. Morfiini vaikutukse olis huomannu.

Hmm... no mitähän se nyt sitten olisi voinut olla? Paikallispuudutuksenako sait sen?

Vierailija
Cosmic-Fairy
borri317
Cosmic-Fairy

Hmm... no mitähän se nyt sitten olisi voinut olla? Paikallispuudutuksenako sait sen?
Tuski mulla selkänikamat pakarassa on.

Uusimmat

Suosituimmat