Apua. Kiperä tilanne

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Onko kenenkään tuttavapiirissä majava-asiantuntijaa!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (13)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Lt. Frank Drebin's (Leslie Nielsen): "Nice beaver":

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Uusi, tehokas majavaloukku!

Ota yhteyttä.
Tiedät miten.
Hanki moderaattori_3

Huomaamattomasti.
Privana.
Yritä edes.

Vierailija

Törttö Bill on appoavoimien majavien asiantuntija. Appoavoimet Kanadan-majavat kuulunevat myös heihin. Hänellä on myös Suomen paperiteollisuuden hyväksymä vesileimainen diplomi ex-palstan naisasiain hoidon johdosta sekä töpselistä ynnä majavainhoitoniksien Suomen edustus. Muistaakseni majavavauvanvaipat olivat hänen suurenmoinen keksintönsä. Nehän olivat nestettä hylkivät ja tehtiin plastiikista. Ehdotan kääntymistä hänen puoleensa, vaikka monet asiat ovatkin hänen mielestään hyvinkin pitkälti niin. :D

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Appoavoimet majavat lanseerasi muistaakseni Kurt Vonnegut eräässä kirjassaan, jonka nimi oli Mestareiden aamiainen (v. 1972). Minulla on se tuossa hyllyssäni, Vonnegut ja Salinger samalla hyllytasolla tietysti. Kyseisessä Teoksessa on myös kuvia näistä harvinaisen ihanista otuksista joita aina silloin tällöin tavataan arkielämässäkin, toiset meistä -siis ne onnekkaat- useastikin ja jotkut onnettomat harvemmin. Itse lukeudun Hurskapöllön lailla ryhmään.

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Sydämellinen kiitos hätiin lätisemisestä kaikille tähän mennessä. Tähän ikään mennessä kuitenkin olen minä, niin kuin kuka tahansa, oppinut erottamaan vakavasti otettavat majava-asiantuntijat tyypillisistä mukasellaisista. Eikö täällä siis ole ketään, ketään joka voisi auttaa!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Onko kenenkään tuttavapiirissä majava-asiantuntijaa!

Yks Pera olis. Mä voisin antaa nime ja osottee:

Pertti "Turbohuuli" Veljesmäki

Etu-Veitikkalantie 69, Köyrinkangas, Teuva.

Hänellon Suomen suurin majavien viiksie kokoelma. 621 tupsuu ja viel tulemas, voi mennä yli tuhanne, jos Peran kunto kestää. On punapäämajavii, tummii ja vaaleit majavii, on Kanadan majavaa, useenpii saksalaisii, ku hän oli siell aikoinaa duunis, Hesan majavii on ainaki 50 ja Inkoostki yhe ruotsalaise majava viiksii - kaikk siistist teipattuin omil sivuill, joss kerrotaa löytöpaikka, pesimäalue, milleen piti patoo purkaa ja kauanks jyrsi puuta ennenku se kaatu.

Vierailija
Mummo
Uusi, tehokas majavaloukku!

Ota yhteyttä.
Tiedät miten.
Hanki moderaattori_3

Huomaamattomasti.
Privana.
Yritä edes.

Kenelle minun täytyy pistää viestiä että saisin tuon piste-echin päiviltä? En kyllä laiskuuteni takia jaksaisi ryhtyä koko hommaan.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Vaari
Sydämellinen kiitos hätiin lätisemisestä kaikille tähän mennessä. Tähän ikään mennessä kuitenkin olen minä, niin kuin kuka tahansa, oppinut erottamaan vakavasti otettavat majava-asiantuntijat tyypillisistä mukasellaisista. Eikö täällä siis ole ketään, ketään joka voisi auttaa!

Olisi varmaan helpompi löytää neuvoja, jos kertoisit tarkemmin ongelmastasi majavien kanssa. Pitääkö häätää pois, purkaa pato ennenkuin vesi nousee vintille vai saada viihtymään kotipurossa (esim. lihan, turkin takia), tai ehkä täyttää kuollut majavapeto?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Scylla
Havaintojeni mukaan nimimerkki soossi on hyvin erikoistunut majaviin.

Kuulostaa epäuskottavalta. Soossi? Mistähän sen löytää? Mahtaako olla oikea? Miten sen saisi tähän ketjuun? Olen neljänä kysymyksenä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Pubi
On punapäämajavii, tummii ja vaaleit majavii, on Kanadan majavaa, useenpii saksalaisii, ku hän oli siell aikoinaa duunis, Hesan majavii on ainaki 50 ja Inkoostki yhe ruotsalaise majava viiksii (...)

Närppiö. Mutta onko Närpiöstä kans?

En oikeen tiedä... Inkoosta... Hesasta... viiksii...

Minulla on tunne, että tunnistan kyllä oikean asiankannattajan kun sellainen tulee vastaan.

Että tummii ja vaaleita kans. Njaah.

Vierailija

Vaari kirjoitti:

Närppiö. Mutta onko Närpiöstä kans?

Ens viikoll hän saa närpiöläist majavaa, sitä tulee kuulemma myöhäisperunoide kaa... Paljoks laitetaa?

En oikeen tiedä... Inkoosta... Hesasta... viiksii...

Ihan uhkapeliihä tää on. Mutt ei sitä koskaa tiede.

Minulla on tunne, että tunnistan kyllä oikean asiankannattajan kun sellainen tulee vastaan.

Joo, majava-asiainkannattajill on ainaki se tavoteltu majavakuntoisuusmerkki toispuol takkii, jos seläst päin katotaa. Ja aatelistoll viel se sukkanauharitaristo ristipistohaitaristoristi, jos ne kaike lisäks on muusikoi niinku von Flyygel.

Että tummii ja vaaleita kans. Njaah.

Joo, Pera on sellane kullinaristi, sillon jääkaapiski lättyi ja mansikkahilloo.

Uusimmat

Suosituimmat