Kauko Niemisen jälkeläinen palstalla? ;-) ;-) ;-)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sattumalta sattui eteen Kauko Niemisen nimi Wikistä,kun kommentoin
eräiden huru-ukkojen turinoita.

Heti pisti silmään syntymäpaikka ja aika:

Kauko Armas Nieminen (15. helmikuuta 1929, Kuopio)

Onkohan tällä hepulla mitään yhteyttä Kuopion joulupukkiin
Savoriin. Isä,sukulainen, jopa hän itse??!! :D:D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Nieminen :

Kommentit (4)

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005

Nimi ei täsmää, jotta kaveri voisi olla Jukterin isä tai hän itse. Sukulainen ehkä. Ainakin hyvin kaukaista sukua, jos ei muuta.

Vierailija
asdf
Nimi ei täsmää, jotta kaveri voisi olla Jukterin isä tai hän itse. Sukulainen ehkä. Ainakin hyvin kaukaista sukua, jos ei muuta.

Jutut täsmäävät hyvin.
Miksi ei voisi olla
Jukka-Petteri Nieminen?
Vai onko Savorin oikea
nimi muka tiedossa?

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
lasikatto
Vai onko Savorin oikea
nimi muka tiedossa?

Kyllä se on aika monen tiedossa ainakin Kuopiossa ja vähän muuallakin.

Vierailija

Hohhoijaa. Palsta on nyt ikävimmillään milloinkaan. Tässä enää yksi aihe kirjoittaa edes jotakin.

Minä, se varanotaari eetteri-Nieminen, ja Savor Jukka Petteri Kuopiosta, me emme ole keskenämme mitään sukua. Varanotaari kyllä yritti kerran vanhan palstan aikaan saada minulta kannatusta eetterilleen, vaan ei saanut.

Vaan kas kummaa. Kauko Armas, josta Armas Kauko, ja tästähän saadaan ArKos niinkuin on saatu Enirolle Tervolasta. Kas kummaa, se toinen ArKos on kirjoittanut eetteristä kuten on Kauko Armas.
Kauko Armas asuu lähellä Suomenlinnaa, kuten kirjoitti kuulemma sen vankileirisaaresta Eniron Arkos, ynnä SKPn Lapin piirin oli tarkoitus järjestää luiden päälle retki.

Jokin yhteys Kauko Armas Niemisellä ja Eniron Arkosilla on keskenään.
Tai olisiko niin, että jälkimmäinen on tarvinnut vahvistusta edellisen teoreettisista taidoista. Tai olisiko niin, että hänestä on mukavampaa tallennella Kauko Armas Niemisen oppeja kuin minun. Tai mistä minä tiedän, mistä tuo ex-hoitajaksi esittäytynyt, tai todellisuudessa hoidettu, tuli Tervolaan tai Kemiin tai Keroputaalle. Ehkä hän tosiaan on Kauko Armas Niemisen lihallinen sukulainen, pojaksikin iältään varmaan kävisi. No, henkinen siis ainakin.

Uusimmat

Suosituimmat