Moderaattoreille ja muillekin tiedoksi.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikäli nimimerkkiäni käyttävää Echi. trollia ei bannata lopetan tiedefoorumille kirjoittamisen kokonaan. Ei siinä vielä mitään että ihmiset sekoittavat meidät keskenään, modifioidun avatareni käyttäminen on pyhäinhäväistys. Kun kuukausi sitten piilovittuiluni Samum Ankerille poistettiin olin positiivisesti yllättynyt, nyt vaadin että moderaattori puuttuu asiaan. Kyse ei ole mistään uudesta nimimerkistä vaan tämä henkilö oikeasti väittää olevansa minä. Minulla on oikeasti parempaakin tekemistä kun korjailla väärinkäsityksiä. Lopetan kirjoittamisen viikonloppuun mennessä mikäli nimerkkiä ei ole poistettu. Ystävällisin terveisin -Echi-

Tässä vähän osviittaa Echi-pisteen työstä:

Echi.

Ei tunnu alkuperäinen nimimerkkini aukeavan.
Täytyy vielä pistää viestiä modelle ja ylläpidolle.
Pystyvätköhän antamaan alkuperäisen nimimerkkini
takaisin. Vai liekö tässä näppiksessä vikaa.
Täytyy pyytää Neonomide avuksi kunhan
tulee kotiin.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 79&start=0

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 13&start=0

(avasin ketjun vapaaseen sanaan jotta viesti menisi nopeammin perille.)

Kommentit (11)

Vierailija

Kerrassaan harmillista!

Itsellänikin oli tuollainen haamumarjastaja kintereillä hetken aikaa... Liekö kyllästynyt, tai sitten ei oikein osannut kirjoittaa tyypillisesti. Mikä tietenkin on luonteeni huomioonottaen melko hankalaa... Kun ei aina tiedä itsekään mitä kirjoittaa! Se päivälääkitys!

Vapaa Sana osion lisäksi saattaisi olla aiheellista laittaa yv-tä, mikäs se vihreä mode nyt sitten olikaan, modelle kuiten

Yritähän jaksella. Sie olet kuiten se ainoa oikea kymmenen pisteen päiväunipoika...

Vierailija

Sairasta tuollainen touhu.
En kerta kaikkiaan ymmärrä ideaa kopioida jotakuta kirjoittajaa.

Mahtavatko modet lukea vapaata sanaa?
Tuntuu, etteivät yksityisviestejäkään lue, ainakaan minulle ei sieltä ole vastattu.
Laitoin yv:n moderaattori_3:lle jo 11.8.2006 eikä pihahdustakaan ole kuulunut..

Vierailija

Ymmärrän ongelmasi. Toisinajattelijoita suvaitsemattomat 9/11-friikit ovat useamman kerran alkaneet kirjoittelemaan tänne käyttäen laatimaani avatarta mm. nimimerkillä Bömt Kneder. Ylläpito on kyllä poistanut kyseiset sekopäät aika nopeasti. Tuo on asia jota joutuu sietämään jos lähtee keskustelemaan kahjojen kanssa. Koita kestää. Kyllä se siitä-

Vierailija

Feikin kyllä tunnisti heti, samoin kuin Bomtin tapauksessa aikoinaan.

Tämä on sitä aitoa trollaamista, jonka uhriksi esimerkiksi Liittynyt joutuu jatkuvasti,
jopa yli foorumin rajojen.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Tero Tekojärki
Feikin kyllä tunnisti heti, samoin kuin Bomtin tapauksessa aikoinaan.

Tämä on sitä aitoa trollaamista, jonka uhriksi esimerkiksi Liittynyt joutuu jatkuvasti,
jopa yli foorumin rajojen.

Tarkoitatko esimerkiksi tätä Tero Tekojärjen juttua: Liittyneen kirjoituksien takana?

Minä olen luullut Liittynyttä koko ajan sellaiseksi narsistiseksi itsensä bannaajaksi (tai ehkä teitä on muutamia kavereita?). Ilmeisesti "huaroissa juilii" tuollainen pelleily?

Kopio Echi. tietysti poistoon heti, minäkin menin kerran lankaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Echi

Nimimerkki Echi. on plagiat. Älä välitä. Plagiaatit on köyhiä kirjoittajia. Eivät raukat edes osaa keksiä itselleen omaa uniikkia nimimerkkiä tai avataaria. Plagioivat toisia.

Ps.
Tai sitten, he on niin ihastuksissaan joihinkin kirjoittajiin että plagioivat nimen ja avataarin itselleen. Ehkä olet saanut ihailijan Toivotaan sitten että se mode bannaa tuon plagiaatin jos kerran niin toivot.

Vierailija
Echi
Tässä vähän osviittaa Echi-pisteen työstä:
Echi.
Ei tunnu alkuperäinen nimimerkkini aukeavan.
Täytyy vielä pistää viestiä modelle ja ylläpidolle.
Pystyvätköhän antamaan alkuperäisen nimimerkkini
takaisin. Vai liekö tässä näppiksessä vikaa.
Täytyy pyytää Neonomide avuksi kunhan
tulee kotiin.
Yrittiköhän tuolla postauksella luoda vaikutusta siitä että sinä olisit kirjoittelemassa tuolla nimimerkillä, vai yrittikö todellakin saada salasanasi tietoonsa...

Jälkimmäinen tapaus täyttää mielestäni rikkeen tuntomerkit, ja ellei viranomaisilla olisi tärkeämpää tekemistä, voisi asian pistää eteenpäin.

Vierailija

NOOH... "BUSHMAN" - klooneja on foorumeilla

TUSINOITTAIN , menestys viehättää

Kas "Bomt", eikö Ahmadejab huolinutkaan
neuvonantajakseen ?

Vierailija

Vaikka katoaisikin niin tulee varmasti takaisin. Kuten Pensasmies. Tai VilleSuuri. Ja lukemattomat muut.

Ylläpidon kannattaisi harkita vakavissaan sitä vakikirjoittajan pestaamista modeksi. Nykyinen tilanne on lähinnä katastrofaalinen. Lievästi kärjistettynä.

Vierailija

Minä en ole "Echin" kirjoituksia katsonut sen
jälkeen kun tämä "tuli kaapista ulos", mutta ihmettelen
mekkalaa, eikös tuollaisen tyypin pitäisi viehättää
teitä, niin toista kuin me kokolihaa syövät
heteromiehet "Puskamies" tarkoit-
tanee "BUSHMAN":ia ? Kivaahan se tietenkin olisi,
jos vain alakoulun ainekirjoitusta harjoittelevat
saisivat foorumeilla pyöriä toisiaan ihailemassa,
mutta olen ymmärtänyt, ettei kysymyksessä
ole varsinaisesti vammaisforum

Uusimmat