Oikeudenmulaistako?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

noniin, minun mielestäni on hyvin epäoikeudenmukaista antaa jälki-istuntoa tuollaisesta syystä. kyllä pojalla pitää olla oikeus branleerata kun tekee mieli. paljon parempihan se on kuin että poika olisi raiskannut tytön.

Kommentit (10)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Et oo näköjään vielä mutsilles nayttänyt tuota lappua?

(Tämänkin ketjun saa kyllä poistaa)

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Et oo näköjään vielä mutsilles nayttänyt tuota lappua?

en, enkä näytäkkään. oon polttanu sen jo. oishan se aika noloa mennä kotiin tuollainen paperi kädessä

Vierailija

Mä mastruboin silloin joskus vuosia sitten ainoastaan jälki-istunnossa, ku olin yleensä yksin, ja haaveilin et opettaja raiskais mut...

Vierailija
Armitage
Mä mastruboin silloin joskus vuosia sitten ainoastaan jälki-istunnossa, ku olin yleensä yksin, ja haaveilin et opettaja raiskais mut...

no, jokaisella on oikeus fantasioihinsa...

Vierailija
Armitage

Oliko opettaja mies vai nainen?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Menitte miyä ilmeisimmin halpaan, käsialasta näkee että tuo om jonkun keskenkasvuisen kirjoittama lappu. Ei kenenkään kansa..peruskoulunopettajan käsiala näytä tuolta. Vaikken mikään grafologi olekaan.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat