Kutsunnat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on parin viikon päästä kutsunnat. Siellä pitäisi näyttää henkkarit, mutta minulla ei ole passia, ajaokorttia eikä muutakaan henkilöllisyystodistusta.
Mitä teen

Kommentit (7)

Vierailija
Rambo
Minulla on parin viikon päästä kutsunnat. Siellä pitäisi näyttää henkkarit, mutta minulla ei ole passia, ajaokorttia eikä muutakaan henkilöllisyystodistusta.
Mitä teen

Menet poliisilaitokselle ja pyydät väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen erikoistapausta varten. Kutsunnat sinällään ovat jonnin joutavaa roskaa, meille puheen pitänyt armeijan jamppa haukkui sivareita estotta. Siviilipalvelusta ei esitetty vaihtoehtona vaan sinne mentiin erikoissyystä, ruumiinvamman tai muun takia.

Vierailija
Echi
Rambo
Mitä teen

Menet poliisilaitokselle ja pyydät väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen erikoistapausta varten. Kutsunnat sinällään ovat jonnin joutavaa roskaa, meille puheen pitänyt armeijan jamppa haukkui sivareita estotta. Siviilipalvelusta ei esitetty vaihtoehtona vaan sinne mentiin erikoissyystä, ruumiinvamman tai muun takia.

Maksaako mitään? Ja saako paperit heti?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Sano niille Tuntematonta mukaellen että: "Pitäs kai se tuntea, kun olette kutsunkin osanneet lähettää, näin on, saatana."

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Sano niille Tuntematonta mukaellen että: "Pitäs kai se tuntea, kun olette kutsunkin osanneet lähettää, näin on, saatana."

Ensimmäistä kertaa dementoituneen Iierik-fabun apinointi nostatti pienen hymyn häivän huulilleni.
Muutoinkin Ierikin "tieteelliset" aiheen avaukset ovat toisinaan olleet hulvatonta luettavaa, mutta aivan muista syystä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Rambo
Minulla on parin viikon päästä kutsunnat. Siellä pitäisi näyttää henkkarit, mutta minulla ei ole passia, ajaokorttia eikä muutakaan henkilöllisyystodistusta.?

Lepää rauhassa. Sinulle on jo hautapaikka, tuntematon sotilas.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat