Lintukoto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (10)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Inhosti rakennettuja vaihtoehtoja. Tyyli on tämä: lihava anorektikko, huippuälykäs kehitysvammainen tiedemies, tumpelo rakennusmestari, naistenkaatajahomo...

Minun valintani eivät kelvanneet monille.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Olipa omituisia valintoja.

Mutta ei hätä tuon näköinen, teen ihan omat valintani

6 ihmistä?

Minä ja 3 muuta nuorta naista. Kaksi miestä.

Ja mukaan pelastukseen otan spermapankin.
Ja eletään sitten sillä mitä luonnosta saa....ei siis pilata luontoa.

Vierailija

Heh, tämä on kyllä hauska skenaario. Itseasiassa noita vaihtoehtoja on tuolla sivulla ajateltu pidemmälle, mitä nopealla vilkaisulla voisi ajatella. Minä valitsin seuraavat 6 henkilöä, jotka perustavat uuden maailman:

1. Homoseksuaalinen lääkäri (46v, mies)
2. Australialainen alkuperäisasukas (40v, mies)
3. Australialaisen alkuperäisasukkaan vaimo (22v, nainen, raskaana)
4. Huippumalli (18v, nainen)
5. Orpo lapsi (6v, mies)
6. Minä (alle 30v, mies)

Perustelut: Lääkäri on hyödyllinen ja omaa tärkeää tietotaitoa lajin selviämisen kannalta. Koska hän on homoseksuaalinen, hän ei kuitenkaan kilpaile yhteisön naispuolisista jäsenistä, joten sisäisiä ristiriitoja ja kilpailutilanteita ei synny niin helposti.

Australialaiset alkuperäisasukkaat tuovat geneettistä monipuolisuutta lajimme jälkeläisiin. Mies on lisäksi todennäköisesti hyvä metsästäjä, ja auttaa heimoamme pärjäämään luonnossa. Hänen vaimonsa on raskaana oleva nuori nainen, joten valitsemalla hänet pelastan kaksi ihmistä. (Myöhemmin, kun olen syrjäyttänyt hänen vanhan miehensä, hän voi synnyttää vielä monia lapsia, nuoren ikänsä puolesta.)

Nuori huippumalli omaa ulkonäkönsä perusteella todennäköisesti hyvät geenit, jotka ovat tärkeitä lajin säilymisen kannalta. Hän saa jatkaa ensisijaisesti omaa sukuani.

6-vuotias orpo poika toimikoot lajimme tulevaisuutena, kunnes omat lapseni ovat tarpeeksi vanhoja toimiakseen heimomme johtajina. Hänestä voidaan kasvattaa vielä hyvä jäsen yhteisöömme. Nuoren ikänsä vuoksi hänen maailmansa on vielä aika vääristymätön kaikenlaisesta politiikasta ja propagandasta. Lääkäri opettakoot hänelle tärkeitä taitoja, ja aboriginaalimies metsästystä. Lisäksi henkilökohtaisen tragediansa vuoksi hän ymmärtää elämän raadollisuutta, joten ottaessani hänet huostaani, hän on minulle lojaali - olenhan hänen ainoa "vanhempansa".

Luonnollisesti viimeisenä valitsen itseni, enhän muuten voisi olla sitten kertomassa lapsilleni, kuinka loimme uuden ihmiskunnan.

Heikkoudet ja vahvuudet: Uuden heimomme ehkä pahin heikkous on sukukypsien naaraiden vähyys. Heitä on vain kaksi, ja huonoissa oloissa he saattavat molemmat menehtyä esim. synnytykseen tai sairauksiin, lääkärimme ammattitaidosta huolimatta. Heimomme kaksi lasta saattaa myöskin olla heikkous (lyhyellä aikavälillä). Joudumme hankkimaan heidänkin ravintonsa, mutta heistä ei vielä ole apua. Vahvuutemme on toisaalta kolme nuorta aikuista (minä ja kaksi naista), sekä metsästäjän ja lääkärin erikoistaidot.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Itse valitsin seuraavat:

Huippumalli, 18: omaa varmasti hyvät geenit.
Australialaisen alkuperäisasukkaan vaimo, joka on raskaana, 22: jos lapsi on poika, hänen Y-kromosominsa on sama kuin isällään joten isää ei tarvita.
Karismaattinen puolueen nuorisojärjestön puheenjohtaja, 21: todennäköisesti älykäs johtajatyyppi, jollaista ainesta myös uusi yhteiskunta tarvitsee.
Orpo lapsi, 6: vie vähän ruokavarantoja, ja kasvaessaan hyvää kolonialistiainesta.

Ja sitten ne varsinaiset valttikortit:
Aviomiehensä murhannut, tuomionsa kärsinyt 0,5v poikalapsen kotiäiti (lapsi mahtuu mukaan), 22: tuo lisää monimuotoisuutta geenipooliin, murhan motiiveista ei voi tietää joten ei välttämättä liity perinnölliseen ongelmaan.
Huippuälykäs urheilullinen liikemies, todettu psykopaatiksi, 28: epäilemättä geenipooli tarvitsee myös huippuälykkyyttä, ja useimmat huippuälykkääthän ovat psykopaatteja, joten tämä ominaisuus on pakollinen paha.

Parhaassa tapauksessa joko aviomiesmurhaaja tai kaksoisvarmistuksena psykopaatti päättää murhata kaikki pelastusaluksessa olevat (ja sehän on kohtuullisen helppo tehtävä kun ei ole vastassa mitään lihaskimppuja), sillä käsittääkseni geenipooli ei kaikista ponnisteluista ja porsaanreikien etsinnöistä huolimatta yksinkertaisesti riitä pitkäaikaiseen lajin säilymiseen alle 160 hengen populaatiolla.

Nervus rerum

Vierailija

1. Werner

2. huippumalli

3. homoseksuaalinen lääkäri

4. psykologi Aapo jolla on diabetes ja paljon ideoita

Strateginen lista. Hupia ja turvaa harmageddonin, ragnarökin, apokalypsen yms. jälkimaininkeihin.

Vierailija

Kyllä Werneri taisi pistää niin armottoman avattaren näytille että jos rumempi pitäisi löytää niin luovuttaisin välittömästi ja antautuisin.

Toivottavasti kuva ei ole kuitenkaan näpätty minusta elokuun 17:s päivä kun lomani loppui. Tuli nimittäin kavereita kylään ja sattuivat näkemään avattaresi.

Ikivanha vitsi: "Sehän on Balt! Loman jälkeen! (ohessa runsaasti naurunrähinää sekä fiksuja kommentteja spermapankin ja avaruudesta invaasiota yrittävien Alieneiden välillä)"

Linkilläni en ole halunnut loukata ketään. Itse vain koin että esim. tuo selviytyjälista oli tehty niin kieli poskessa että minä nauroin hervottomasti kun pohdin haluaisinko alukseen seurakseni Väyrysen vaiko Laestadiuksen?

Vierailija

Valitettavasti minulta poistettiin tuo avatar, kuten mahdollisuus kokonaan avataren käyttöön. Miksi?

C'est des conneries!

Vierailija

Ah, asia korjattu. No tuosta kuvasta sen veran, ettette te siinä ole. Ehei, näin ylhäisiä ja jaloja kasvonpiirteitä esiinty vain aatelissuvussani jonka kaunein yksilö satun olemaan. Siinä olen minä kaikessa komeudessani!

[size=200:3i4vywda]HO HO HO!!![/size:3i4vywda]

Vierailija

ah, herra werner! olettepas te kaunis! kadehdin jaloja kasvonpiirteitäsi suunnattomasti. olette tosi branling branleur, arvon herra.

Uusimmat

Suosituimmat